"من نیاز اضافی که کمی از پول را به نگه داشتن چراغ': چگونه بیکار آمریکایی ها مقابله خواهد کرد و بدون اضافی $600

جسیکا مانتون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 10:43 AM EDT Jul 23, 2020کریستین Montpeirous مجبور شد به او قر

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

کریستین Montpeirous مجبور شد به او قرار داده و رویاهای از اتمام کالج در انتظار نگه داشته در طول coronavirus بیماری همه گیر.

Montpeirous زندگی می کند که در برانکس, نیویورک, امیدوار به بازگشت به مدرسه در پاییز به پایان مدرک کارشناسی خود را در کسب و کار بازاریابی در لیمن ، به طوری که در پایان ماه فوریه 32 ساله در سمت چپ و موقعیت خود را به عنوان یک دستیار اجرایی در Rubenstein روابط عمومی و در زمان temp کار اداری به عنوان یک متخصص در یک شرکت است که مدیریت آپارتمان های مسکونی.

اما اهداف او به طور ناگهانی متوقف و پس از همه گیر آمار در ماه مارس است. Montpeirous نمی دانم او از یک کار تا زمانی که او نشان داد تا به دفتر و درب قفل شده بودند.

پس از مبارزه با تاخیر در چک بیکاری او شوکه شده بود برای پیدا کردن که اضافی $600 که آمریکایی ها در هفته مزایای منقضی می شود در این هفته زودتر از انتظار می رود.

"من امرار معاش در خطر است می گوید:" Montpeirous که نگران است که یک بار پول اضافی منقضی می شود او نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه اجاره آب و برق و مواد غذایی و یا وام دانشجویی پرداخت. Montpeirous نیز کمک به مراقبت از او 86 ساله مادر بزرگ که خطر بالا با سابقه نارسایی کلیه و آسم.

در نیویورک حداکثر سود بارگیری قبل از اضافی $600 $است 504. بین دما و کار مستقل او بود و درآمد بالاتر از این مبلغ است.

"من نیاز به اضافی که کمی از پول را به نگه داشتن چراغ و مواد غذایی در معده ما," Montpeirous می گوید.

آمریکایی ها با یک شیب افت در خود مزایای بیکاری در زمانی که coronavirus موارد خونتان دوباره و بیشتر کشورهای در حال ناگهان توقف خود را reopenings روند که تهدید به از خط خارج کشور بهبود اقتصادی که میلیون ها نفر در حال حاضر در خارج از محل کار.

علت کاهش بیکاری چک? که اضافی $600 در هفته مزایای بیکاری که گذشت تحت مراقبت عمل در ماه مارس تنظیم شده است تا پایان این هفته برخورد یک ضربه به میلیون ها نفر اگر کنگره نمی کند تصویب قوانین جدید است. یکی دیگر از coronavirus بسته امداد به احتمال زیاد نمی تواند تایید این ماه سیاستگذاران هشدار داده اند.

بیش از 25 میلیون نفر از کارگران را از دست دادن $600 فدرال بیکاری و مکمل های غذایی به میزان بیش از 15 میلیارد دلار در این هفته با توجه به قرن بنیاد غیر انتفاعی فکر می کنم تانک. در بسیاری از کشورهای مزایای برش می تواند به بیش از نیمی از. مزایای دولت به طور متوسط فقط $370 یک هفته با توجه به گلدمن ساکس تخمین می زند. که از حدود 970 $در هر هفته با اضافی $600 بهره مند شوند.

وجود دارد دو COVID آمریکا: یک امید برای گسترش فدرال بیکاری و محرک. دیگر صرفه جویی در هزینه.

لحظه ای از حقیقت: برخی از مالکان انتظار مبارزه به پرداخت وام مسکن اضافی هنگامی که نرخ بیکاری به پایان می رسد

این پول اضافی اجازه داد بخش قابل توجهی از آمریکایی ها به یا بدون پرداخت قطع در همه یا یکی کوچک کمک برای حمایت از بهبود اقتصادی از طریق بهبود هزینه های مصرف کننده با توجه به جاش Bivens مدیر تحقیقات در موسسه سیاست اقتصادی.

"اضافی مزایای بیکاری بودند دقیقا همان چیزی است که اقتصاد مورد نیاز آن را ارائه پشتیبانی بزرگ با جلوگیری از بهداشت عمومی رانده رکود اقتصادی را از تبدیل شدن به یک بسیار گسترده تر مشکل مالی" Bivens می گوید. "اما در حال حاضر ما در حال تهدید به نوار غزه که دور. مردم نمی خواهد به صرف پول برای کمک به راه اندازی مجدد اقتصاد است که یک تهدید جدی به رشد در ماه های آینده."

کارگران را برای دیدن یک به نفع قطره از بین 50% تا 85% توجه به وضعیت آنها در زندگی با بزرگترین کاهش در آینده متحده با سهام سیاه متقاضیان مانند گرجستان, دلاور, لوئیزیانا, می سی سی پی, آلاباما, آرکانزاس و کارولینای شمالی اطلاعات از قرن بنیاد را نشان می دهد.

متحده با حداقل مزایای سخاوتمندانه را تجربه بزرگترین افت در حمایت از یک بار اضافی $600 در منافع به پایان می رسد. در آریزونا حداکثر هفتگی بهره مند است فقط $240; آن را تنها 275 دلار در هر هفته در فلوریدا و آلاباما و تنسی است.

حداقل همه گیر کمک های بیکاری که فراهم می کند مزایای به افرادی که قادر به کار به دلیل COVID-19 مرتبط با دلیل اما نمی واجد شرایط به صورت سنتی بیکاری است که فقط نیمی از بیمه بیکاری ایالت و اجرا خواهد شد تا به عنوان کم $112 در هر هفته در آلاباما و 107 دلار در هر هفته در لوئیزیانا یک بار 600 $در هر هفته دور گرفته شده است.

کاهش در مواد غذایی دکتر

بیکار آمریکایی که از دست داده اند و درآمد قابل توجهی در این بیماری همه گیر نگران هستند در مورد چگونه آنها دریافت خواهد شد در ماه های آینده پس از افزایش مزایای پایان.

نزدیک به یک سوم از آمریکایی ها دریافت مزایای بیکاری ادعا می کنند آنها نمی تواند زندگی می کنند بیش از یک ماه بدون اضافی $600 و تقریبا 90 درصد می گویند که آنها آن را نمی تواند بیشتر از شش ماه با توجه به یک مطالعه جدید که توسط این صعود یک لباس رنگارنگ دلقک ها احمق شرکت.

آمریکایی ها باید صرف اکثریت از کل منافع را به نگه داشتن یک سقف بالای سر خود را و به پوشش روز به روز هزینه ها با توجه به بررسی های اخیر از مصرف کننده شرکت مالی اعتباری خوب. نزدیک به یک سوم از پاسخ دهندگان استفاده از پول به وام مسکن خود را و یا اجاره در حالی که نزدیک به یک سوم دیگر را صرف پول در ضرورت مانند مواد غذایی و آب و برق.

از دست دادن شغل منجر به تنها در حدود 2.5% تقلیل در هزینه های مواد غذایی تا زمانی که بیکاری دریافت کرده است. وقتی که خسته مواد غذایی صرف تمایل به سقوط یکی دیگر از ٪ 15 با توجه به Bivens که تجزیه و تحلیل آمار بیکاری در سال های منتهی به این بیماری همه گیر.

پزشکی copays به طور معمول افت 17 درصد حتی هنگام دریافت نرخ بیکاری به دنبال یکی دیگر از 11 درصد کاهش زمانی که منافع خسته او اضافه شده است.

تا کنون در طول همه گیر فقط 2 درصد از آمریکایی ها با استفاده از بیکاری به پرداخت کردن بدهی های پزشکی با توجه به اعتبار خوب.

آنها را تبدیل به مواد غذایی برای کمک به خرید مواد غذایی. بیش از 6 میلیون نفر ثبت نام برای دریافت مواد غذایی در سه ماه اول گیر با توجه به یک تجزیه و تحلیل از نیویورک تایمز. از فوریه تا مارس, برنامه رشد 17% حدود سه برابر سریع تر از در هر سه ماه قبلی این گزارش نشان می دهد گسترش است که به احتمال زیاد همچنان به عنوان بیکاری کمک منقضی می شود در این ماه است.

پاداش اضافی بود رد صلاحیت اکثر مردم از این طرح کمک های غذایی مکمل برنامه و یا ضربه محکم و ناگهانی.

دیگران ممکن است جست و خیز اجاره و رهن

انقضا از مزایای افزایش می آید در یک زمان بسیار مهم برای وام گیرندگان وام مسکن و بسیاری از آنها نگران هستند در مورد پرداخت بدهی که یک بار اضافی $600 می رسد با توجه به LendingTree.

بیش از دو سوم از وام مسکن وام رو از دست دادن درآمد را در نظر defaulting در پرداخت بدهی به پایان می رسد دیدار با توجه به LendingTree. وام مسکن (24%) و کارت های اعتباری (23%) به بالا و دو اسکناس پاسخ دهندگان می گویند که آنها می خواهم به احتمال زیاد به طور پیش فرض بر روی, به دنبال وام های دانشجویی (15%) و وام خودرو (5%).

وام گیرندگان اغلب جست و خیز پرداخت وام مسکن خود را نسبتا به سرعت به اولویت بندی لوایح دیگر با توجه به Tendayi Kapfidze اقتصاددان ارشد در LendingTree.

"مردم متوجه شدم بعد از بحران مسکن که آنها می توانید پرداخت وام مسکن باقی می ماند و در خانه خود را برای ماه ها یا حتی سال به دلیل فرآیند سلب حق اقامه دعوی طول می کشد یک مدت طولانی در برخی از ایالت ها" Kapfidze می گوید. "مردم تمایل به پرداخت وام خودرو برای اولین بار به طوری که آنها را مجبور به کار کند."

Bivens از موسسه سیاست اقتصادی موافق است.

"اگر اضافی $600 بیکاری از بین رفته است و یا قابل ملاحظه ای کاهش می یابد بسیاری از مردم خواهد شد که مشکل خود را به پرداخت اجاره و رهن" Bivens می گوید. "ما به احتمال زیاد افزایش اخراج و وام مسکن delinquencies."

فدرال اخراج مهلت قانونی که در محافظت از میلیون ها مورد به پایان می رسد. مستاجران ساختمان های آپارتمانی در تامین مالی توسط دولت فدرال حمایت وام مسکن مانند فانی می و فردی مک نمی تواند اخراج شود برای عدم پرداخت اجاره بها برای 120 روز مهلت به پایان می رسد که در 25 ژوئیه تحت مراقبت عمل می کنند. پس از آن صاحبخانه می تواند موضوع یک اخطار به اخراج اما نمی توانید حذف مستاجران برای 30 روز. مهلت برای اجاره خانه های تک خانواری به پایان می رسد Aug. 31.

حداقل 34 متحده و ده ها تن از شهرستانها صادر گسترده تر moratoriums که اعمال می شود به تمام واحد اجاره. اما برخی از کسانی که ممنوعیت به پایان رسید.

بیشتر محرک می تواند افزایش رشد

یک فرمت از 600 دلار در منافع می تواند کمک به سرعت بخشیدن به رشد در ماه های آینده ، آکسفورد اقتصاد تخمین زده است که یک فرمت از جبران خسارت بیکاری تا پایان سال می تواند در بلند تولید ناخالص داخلی حدود 2 ٪ در سه ماهه چهارم و حفظ 1 میلیون شغل در مقایسه با ناگهانی توقف سیاست.

منتقدان گسترش بیمه بیکاری استدلال می کنند که پول اضافی مانع از آمریکایی ها از پیدا کردن کار جدید به خصوص از آنجا که بسیاری از دستمزد پایین کارگران در سخت ضربه صنایع مانند رستوران ها و خرده فروشی دریافت پول بیشتر در بیکاری است.

بیش از دو سوم کارگران در مزایای بیکاری در حال ساخت بیشتر بیکاری از آنها در حالی که کار و 1 در 5 واجد شرایط کارگران بیکار را دریافت مزایای حداقل دو بار به عنوان بزرگ خود را از دست داده و درآمد با توجه به اقتصاددانان در دانشگاه شیکاگو است.

هنوز هم اقتصاددانان هشدار می دهند که عدم ارائه اضافی مالی کمک خواهد قرار داده بازیابی در معرض خطر با بسیاری از آمریکایی ها فاقد مالی بافر به آب و طولانی بیکاری طلسم به عنوان بیشتر کشورهای توقف reopenings.

دستمزد پایین صنایع باید چراغ راه در واکنش حسابداری برای 56 درصد از کل کار از دست دادن اما 63 درصد از رشد اشتغال پس از بهبود در آغاز ممکن است با توجه به اقتصاد آکسفورد.

اما بهبودی است که هنوز در آن مرحله اولیه و دستمزد پایین کارگران همچنان به رنج می برند به طور نامتناسبی. اشتغال در پایین پرداخت می شود گروه صنایع هنوز پایین 16.1 درصد در مقایسه با ماه فوریه آن قله نزدیک به دو برابر متوسط پرداخت می شود صنایع (-9.2%) و بیش از سه برابر بیشتر از بالاترین پرداخت صنایع (-5.4%).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن