"من Sing Hallelujah': ترانه سرا امید به صلح را به تقسیم جهان

ساوانا Evanoff Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 26, 2020تیم جکسون بلافاصله

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

تیم جکسون بلافاصله در ماشین خود سوار خانه نشستم و در 10 دقیقه – تا به حال آهنگ جدید قبل از او "من Sing Hallelujah."

"این آهنگ با استعداد بود به من" جکسون گفت. "من مجموعه ای را برای نوشتن آن است که راه. هیچ دستور کار آنچه به نوشتن به جز احساسات من احساس کرده بود از پسر و نوه و پدر در قانون. گاهی اوقات ما فقط داده ها آهنگ ها و این یکی که به من داده شد."

نیز وجود دارد یک بخشی از من است که باید اعتراض/او 12 سال اما او احساس استرس/که من نوه ایستاده در خیابان/خب این درست آنها چه می گویند تاریخ تکرار می کند – "من Sing Hallelujah"

تیم جکسون ارائه شده این آهنگ به برادرش تامی جکسون بنیانگذار کمپانی ضبط توجه داشته باشید اولین سرگرمی است که 90 هکتار عقب نشینی و استودیو همراه شهرستان 393 در شهرستان والتون.

"من نام او را بیش از من و من گفت: تیم این دیوانه است ، این دیوانه است, قدرتمند,'" تامی جکسون گفت. "من گفتم:" من فقط نمی تواند رفتن به استودیو با این آهنگ. در ذهن من آن را به پایان رسید به دلیل آن را به توان واقعا یک طرفه. این آهنگ از عشق. برای آن که نشان داده می شود من فکر می کنم تنها یک نفر وجود دارد که من به شما اجازه خواندن این آهنگ.'"

جکسون برادران به حال همان فرد در ذهن آیک Bartley خود را دوست و از 1990s شروع شد.

گوش دادن: "من Sing Hallelujah"

"به همین دلیل تامی و من می دانستم که (Bartley) بود فرد مناسب برای این آهنگ که بسیار مهم بود برای این آهنگ برای تبدیل این بزرگ تولید" تیم جکسون گفت. "سادگی تا به حال به ماندن به عنوان آن بود زمانی که من نوشت: این آهنگ. به منظور گویند درست به آهنگ (Bartley) تنها فردی است که می تواند این را انجام داده اند. هنگامی که من به نام (Bartley) در مورد انجام آن, او گفت:, " اجازه بدهید من آن را بشنوند و من را ببینید.' هنگامی که او پشت در گفت: که اشک را به چشمان من. من می خواهم به انجام این کار می شود و بخشی از آن."

چه Bartley شناسایی شده در آهنگ چیزی بود که هر کس به دنبال – حقیقت.

"من به بررسی هر خط از آهنگ – در این زمان شما می خواهید برای انجام کار درست" Bartley گفت. "هنگامی که من آن را شنیده و در این راه همه چیز را آمد در سراسر به من, من می توانم اعتبار در هر خط از آهنگ چیزی بود که من می تواند نمایندگی کند. ما قرار است به عشق خدا و عشق به همسایگان ما است. اگر همه ما که پس از آن همه چیز بهتر خواهد شد. آنچه من امیدوار است که این خواهد شد که نوع اثر بر هر کس که آن را می شنود."

آهنگ تسکین دهنده است, بیش از حد, او گفت:.

"این نوع از آهنگ شما می توانید گوش دادن به بیش از و بیش و نمی تواند از آن خسته شده" Bartley گفت. "و آن را آموزنده در هر زمان شما به آن گوش دهید, اگر شما بررسی هر خط در این آهنگ. تیم بزرگی است و ترانه سرا و من خوشحال می شود بخشی از آن است."

Bartley نمی داند که چرا آنها را برگزيد.

"او می دانست و من می دانستیم که ما قصد انجام آن را 12 بار آن را کامل" Bartley گفت. "هنگامی که شما آن را 12 بار به حق آن را دریافت شما از دست دادن مقدار زیادی در آن است."

هنگامی که آنها استخدام Bartley به خواندن دو آیه از آنها رفت و به "تمام عیار تولید" تیم جکسون گفت. تولید کننده اندرو راد بود که به راحتی در شهر است.

"در یک استودیو آواز آوازی در 12:30 در شب بسیار غیر معمول برای من" تیم جکسون گفت. "من این کار را انجام آوازی در نیمه شب پس (Bartley) می تواند آماده برای انجام این کار صبح روز بعد."

آنها به سرعت تصمیم به ایجاد یک پشتیبانی ویدئو, استخدام, videographer شاون Yabui.

"من انجام داده ام بسیاری از ویدئوها با (Yabui) – به نام او و گفت:" هیچ راهی وجود دارد ممکن است شما می توانید انجام این کار ؟ "از آنجا که من می دانستم که این امر می تواند نزدیک به قلب او" تیم جکسون گفت. "او گوش به آهنگ و گفت: من رها کردن آنچه من انجام می دهند و آن را انجام دهد. این است که واقعا مهم است.'"

"این چیزی که از آغاز تا پایان نوشته شده بود ثبت تسلط تصویری شات ویرایش و قرار دادن در بیش از دو روز" تامی جکسون اضافه شده است.

فیلم متوسطی شات این برنامه شامل تنها تیم جکسون و Bartley آواز جانبی توسط سمت به عنوان Madden نگه می دارد تا نشانه رو به خیابان. آنها نمی خواهید هر گونه حواس او را پرت از پیام.

"ما می خواستیم آن را به عنوان ساده به عنوان این ترانه است که باید یکی از ساده ترین آهنگ های من, نوشته شده در زندگی من" تیم جکسون گفت. "آنچه که واقعا وجود دارد بسیار مشهور رکورد تولید که اظهار نظر روی آهنگ خود چگونه بود 'یک روش بسیار ساده به یک وضعیت پیچیده است.' من فکر کردم که احتمالا یکی از بزرگترین تعارف این آهنگ می تواند بدست. ما می خواستیم در این ویدئو بود که به عنوان خوبی. نمی توان آن را هر بیشتر راست بالا – دو بچه نشسته وجود دارد که سهم زیادی از تاریخچه و ما احساس می کنیم همان راه است."

شما می توانید رنگ آن را سیاه و سفید/شما رنگ آن سفید/انتخاب یک طرف/که درست و غلط – "من Sing Hallelujah"

آنها نمی رفتن به طول های بزرگ به مرحله هر چیزی برای این ویدئو تیم جکسون تاکید کرد.

"صداقت از (Bartley) و من و همچنین از نوه من Madden – او جدی شد" تیم جکسون گفت. "ما نمی به او بگویید چه کاری انجام دهید. او ساخته شده خود را ثبت و او بیرون رفت و در آنجا با محکومیت خود است. این شگفت انگیز است که یک فرد می تواند انجام دهد. یک فرد می تواند جهان را تغییر دهید. من نشسته وجود دارد نوه من مثل این ترانه می گوید: نگه دارید که ثبت نام با خیلی غرور و آنقدر قلب آن را واقعا باعث می شود من اشک دانستن من 12 ساله و نوه اش را که نوع قلب است."

"من یک فرد بسیار عاطفی و آن را واقعا نوع برای من سخت به آن را نگه دارید با هم, تماشای Madden انجام همه چیز" Bartley گفت.

پاسخ قاطع بود.

"تیم بسیار خوب و ترانه سرا — نامزد اسکار دو جایزه گرمی و او را قادر به نوشتن با بهترین نویسندگان جهان – اما او نمی تواند زیر" تامی جکسون گفت. "هنگامی که ما آن را راه اندازی در Facebook خود و هدف این بود 1,500 views. هنگامی که ما تا به حال از 1500 انداز در 30 دقیقه, ما, مانند, 'چه اتفاقی می افتد ؟ ما درک نمی کنند.'"

این تصویری است از آنجا که تا به حال بیش از 149,000 انداز و 4000 سهام on Facebook.

اول توجه داشته باشید سرگرمی هشت پر-زمان ترانه سرایان که آهنگ ها در رادیو و تلویزیون و در فیلم است.

"ما تا به حال چیزهایی نوشته شده است که باید پیام ما افتخار" تامی جکسون گفت. "هیچ چیز تا به حال شده است به تصویب رسید توسط غریبه ها از سراسر جهان است."

چه تیم جکسون امیدوار است برای این آهنگ است که آن را آرام و پر سر و صدا در جهان.

"اضطراب در سطح جهان به نظر می رسد بسیار بالا" تیم جکسون گفت. "امید من این بود که وقتی آهنگ به پایان رسید و من گوش به آنچه نوشته بودم:" من امیدوارم که آن را باعث می شود مردم احساس عشق و صلح است.'"

بنابراین من sing hallelujah در اواخر شب زمانی که من به خانه/و من تعجب می کنم به خودم/چه مدت می توانید این رفتن – "من Sing Hallelujah"

گوش دادن به "من Sing Hallelujah" در https://youtu.be/r0VZgQKIMro.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن