'اگر شما غارت ما شوت': سانتا رزا کمیسیون نامزد را از تماس غارتگران در تصویری

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:04 PM EDT Jun 2, 2020یک هفته پس از مرگ جورج فلوید موجب تظاهرات در س

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

یک هفته پس از مرگ جورج فلوید موجب تظاهرات در سراسر کشور یک نامزد برای سانتا رزا شهرستان کمیسیون تصویری منتشر شده گفت: غارتگران نیست, خوش آمدید در این شهرستان و تحویل پیام: "اگر شما غارت ما شلیک کنید."

جیمز کالکینز که در حال اجرا است برای منطقه 3 کمیسیون صندلی نوشته شده 25-ویدئو دوم به مبارزات انتخاباتی خود در Facebook حساب در روز دوشنبه بعد از ظهر. در آن او می پوشد "را در امریکا بزرگ دوباره" کلاه در حالی که برگزاری یک تفنگ ساچمهای به او آدرس "اراذل و اوباش" و "antifa" و تقبیح شورش و غارت به نمایندگی از شهرستان سانتا رزا.

"این پیام می رود به غارتگران به اراذل و اوباش به antifa, خانواده نیست, خوش آمدید در شهرستان سانتا رزا. ما اعتقاد داریم ما دوم متمم حق و اعتقاد ما این است که اگر شما غارت ما شلیک" کالکینز می گوید در این ویدئو قبل از او خروس تفنگ ساچمهای.

روز سه شنبه او در توضیح انگیزه خود را پشت تصویری که به اشتراک گذاشته شده و بیش از 275 بار در کمتر از 24 ساعت.

"یک چیز اعتقاد من در این است که حقوق مالکیت و حفاظت از حقوق مالکیت. که یکی از پایه های کشور ما" گفت: کالکینز یک جمهوری خواه در یک مصاحبه تلفنی. "من باور دارم در اموال و حقوق ما متمم دوم حقوق. ما مبارزه سخت واقعی را به سانتا رزا County دوم متمم پناهگاه."

با اشاره به طور خاص به "اگر شما غارت ما شلیک" عبارت کالکینز گفت: او را پشتیبانی نمی کند سانتا رزا شهرستان صاحبان اسلحه و تیراندازی به مردم مگر اینکه یک "ایستاده خود زمین" وضعیت مطرح می شود.

"من نمی پشتیبانی تیراندازی کسی به دیگری و گرفتن قانون را در دست خود" کالکینز گفت. "اساسا اگر کسی فعالانه تهدید و یا تلاش برای آسیب رساندن به کسی است که آنچه ما دوم متمم است که برای دفاع از زندگی ما و اموال ما اساسا."

کالکینز' پلاریزه تصویری مواجه شد با هر دو حمایت و انتقاد در رسانه های اجتماعی. زمان منطقه 3 شهرستان کمیسر همین سالتر است که به دنبال هفتمین دوره انتخابات امسال به نام تصویری "نامناسب است."

"من فکر می کنم رهبران واقعی باید در مورد آوردن مردم با هم و تقسیم مردم و تحریک بیشتر خشونت گفت:" مسی یک همکار جمهوری خواه در سه شنبه مصاحبه تلفنی. "به خصوص اگر شما یک انتخاب رسمی. مردم بر شما و نگاه به شما برای رهبری خود را در به دنبال راه حل و نه بدست آورد."

مسالمت آمیز و خشونت آمیز اعتراضات خروشان در سراسر کشور در پاسخ به مرگ فلوید, سیاه و سفید مردی که در یادبود روز پس از سفید سابق مینه سوتا افسر پلیس kneeled در گردن او. در پنساکولا تظاهرات مسالمت آمیز است که صدها نفر جمع شده بودند شب پس از شب در نقاشی های دیواری پل به یاد داشته باشید فلوید و در اعتراض به خشونت پلیس.

فلوید: به عنوان جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری آن خود کاهش یافته است

عکس: جورج فلوید معترضان در نقاشی های دیواری پل

بیشتر سانتا رزا اخبار شهرستان: Santa Rosa شهرستان جمع آوری کرده است $0 در تاثیر هزینه های پس از فرمان به اثر رفت مارس 4

بدون اعمال خشونت و یا غارت گزارش شده در سانتا رزا شهرستان فلوید پس از مرگ و نه هر گونه عمده اعتراضات صورت گرفته در این شهرستان است.

اما کالکینز که با اشاره به شرایط اطراف فلوید مرگ به عنوان "نفرت انگیز" گفت: او احساس مهم بود تا در مقابل آنچه که او معتقد است که یک حباب ملی موضوع است.

"ما قبول تظاهرات مسالمت آمیز ما در متمم اول قانون اساسی حقوق ما اجازه می دهد تا به صورت مسالمت آمیز در اعتراض به," او گفت:. "من معتقدم که در اصل اعتراض و به همین دلیل معترضان شروع به اعتراض. اما مشکل این است که زمانی که مردم شروع به سوزاندن خانه ها و آنها شروع به سرقت از مردم و صدمه زدن به دیگران است که هنگامی که آن را عبور از خط صلح آمیز و غیر صلح آمیز است."

کالکینز گفت: او از پنساکولا تظاهرات بیش از گذشته پنج روز و ستایش دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور در روز سه شنبه.

"هنگامی که مارتین لوتر کینگ را یک اعتراض بود که در یک تظاهرات مسالمت آمیز," کالکینز گفت. "و آن را به یک علت بزرگ آن را یکی از بزرگترین علل کشور ما است."

در ماه ژانویه کالکینز یکی از سه نفر که سازمان متمم دوم حقوق تجمع در پاسخ به کنترل اسلحه اقدامات صورت گرفته توسط قانونگذاران در ایالت ویرجینیا در واشنگتن و نیوجرسی.

سانتا رزا شهرستان به تصویب یک قطعنامه در ماه دسامبر اعلام خودی خود یک "متمم دوم محراب" و مجددا بر تعهد خود را برای حفاظت از سانتا رزا County شهروندان متمم دوم حقوق.

کالکینز گفت: تصویری سوخت بود پوشش ملی تظاهرات در او دیده می شود در چند روز گذشته. او گفت: او می خواست به ارسال "پیام قوی" به شهروندان و ترکیبات.

"من به نوبه خود در تلویزیون من و دیدن چیزهایی که من نمی خواهم برای دیدن" او گفت:. "شما باید برای ایجاد یک پیام قوی برای جلوگیری از بد مردم را از بهره گرفتن از این وضعیت است. من فکر می کنم اگر برخی از کسانی که در شهرستانها بودند قوی تر و به آنها گفت: چیزهایی مثل من گفت: من در کمپین وجود دارد می تواند تا حد زیادی کمتر از شورش و غارت. من که پیام را به اساسا حفاظت از سانتا رزا شهرستان است. قصد من."

کالکینز یکی از هفت نامزد ریاست جمهوری در حال اجرا برای منطقه 3 صندلی. نامزدها روبرو خواهد شد خاموش در Aug. 18 اولیه. برنده همراه با نوشتن در نامزد پت قهوه ای ظاهر خواهد شد در انتخابات ماه نوامبر.

مهلت به فایل برای سانتا رزا County office 12 ژوئن.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن