"من کاری به زنده ماندن نه زندگی می کنند.' کارگران ضروری در صورت پرداخت شکاف در طول همه گیر

مرجان مورفی ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:29 AM EDT 29 مه سال 2020دامیان Levine به نیویورک نقل مکان از

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

دامیان Levine به نیویورک نقل مکان از Popayán کلمبیا در ماه ژانویه امیدوار به شروع سال جدید با یک کار جدید در این شهر امیدوار کننده محیط زیست است. چهار ماه بعد Levine, 25, انتظار نداشتند او را در پیدا کردن خود حمل بار بودن ضروری کارگر در طول coronavirus بیماری همه گیر.

Levine آثار دو شغل. او پر سفارشات آنلاین از طریق آمازون در تمام مواد غذایی است. خود شغل دوم در بروکلین نیویورک سوپر مارکت او برچسب محصولات نگه می دارد و موجودی.

برای برخی از کارگران مانند Levine که خطر سلامت خود را برای ارائه خدمات ضروری برای حداقل دستمزد حقوق خود را به اندازه کافی نیست به راحتی زندگی می کنند و یا جلو.

در سراسر کشور ضروری کارکنان کسب درآمد به طور متوسط از 18.2 درصد کمتر از کارکنان در صنایع دیگر با توجه به یک گزارش از مشاوره business.org.

خرده فروشی salespersons پستی سرویس ایمیل حامل نور, رانندگان کامیون, تحویلدار سرایداران و پاک کننده ها در میان برخی از مشاغل در نظر گرفته شده ضروری است.

اگر چه شرکت هایی مانند آمازون و Kroger کارگران پرداخت می شود اضافی $2 به کار در طول همه گیر است که هنوز هم به اندازه کافی برای کارگران مانند لوین و اضافی پرداخت تا کنون موقت است. آمازون را متوقف خواهد پرداخت کارگران اضافی دستمزد با شروع ماه ژوئن است. در ضمن Kroger گفت: آن را به من بدهید "با تشکر از شما" پرداخت به خط مقدم کارگران از طریق اواسط ماه ژوئن.

"این عادلانه نیست" لوین گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. "من فقط به اندازه کافی پول برای هزینه های لازم و من هرگز پایان دادن به اندازه کافی پول ذخیره کنید. من کار به زنده ماندن نه زندگی می کنند."

Levine مشغول به کار 50 ساعت در هفته منتهی به آخر هفته روز یادبود در آمازون به تنهایی کار پنج تا 10 ساعت شیفت. بسیاری از بررسی نسبت به اجاره خود را که او انشعابات با شش دیگر کارگران ضروری زندگی با او در بروکلین محله ویلیامزبرگ. پس از یک روز کار آنها تمام اقدامات احتیاطی در هنگام ورود به خانه خود را مانند از بین بردن لباس های خود را و مواد ضد عفونی کننده خود را.

در شهرها و ایالات متحده در سراسر آمریکا از جمله شهر نیویورک که در آن متوسط درآمد خانوار می رسد $60,762 آنچه در نظر گرفته شده است سطح فقر متفاوت است. فقر آستانه در نیویورک $33,562 با توجه به یک سال 2017 گزارش از دفتر شهردار. بیش از 62 درصد از ساکنان در نظر گرفته شد در زیر یا نزدیکی نرخ فقر.

لاتینی ها به شدت نشان داده شده در فروشگاه و انبارها و ضروری کسب و کار است که باقی می ماند باز در این بیماری همه گیر. این مشاغل اغلب نیاز به کارگران جمعیت با هم و یا به صورت عمومی و بدون ایمنی مناسب دنده.

ایالات متحده آمریکا امروز بررسی همچنین نشان می دهد که خانوارهای با درآمد کمتر از $35,000 بالاتر COVID-19 عفونت رای نسبت به ثروتمند خانوار.

"فروشگاه خواروبار کارگران, کارگران خرده تحویلدار تحویل و انبار کارگران واقعا underpaid با توجه به نحوه ضروری آنها به اقتصاد" جیمز Brudney قانون استخدام استاد در دانشگاه دنور دانیلز دانشکده حقوق گفت.

بخش بزرگی از نیروی کار منفی تحت تاثیر این بیماری همه گیر مهاجران ساخته شده است که همچنین دریافت مزایای بهداشت و درمان با توجه به Brudney. بسیاری از آنها بسته به بانک های مواد غذایی.

کارگران ضروری ممکن است قادر به مبارزه برای دستمزد بهتر اگر آنها متعلق به اتحادیه, اما بسیاری از نمی و می توان آن را دشوار است برای سازماندهی.

"این قانون به نظر می رسد به ارائه حفاظت, اما مجازات بسیار نور هنگامی که کارفرمایان تهدید کارگران با اقدامات تلافی جویانه و یا آتش مردم انجام اتحادیه سازماندهی مبارزات" Brudney گفت.

استوارت Appelbaum, رئيس جمهور از خرده فروشی و عمده فروشی و فروشگاه اتحادیه اروپا است که نشان دهنده بیش از 100 ، 000 کارگران تکرار Brudney را در نقاط مورد مشکل کارگران صورت وقتی که می آید به سازماندهی.

محدود?تهمت می خواهد سرکوب Twitter, Facebook, اما قانون آنها را محافظت می کند. این است که چیز خوبی ؟

"من فکر می کنم که کارفرمایان باید مخالف با هم به یک قوی تر صدای" Appelbaum گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. "تاپیک ثابت شده است اتحادیه متلاشیکننده رفتار در میان بیش از حد بسیاری از کارفرمایان."

Appelbaum می گوید او امیدوار است که این نوع رفتار تغییر خواهد کرد همانطور که بیشتر مردم شروع به درک اهمیت اساسی کارگران است.

"در طول همه گیر مردم متوجه ارزش این شغل ضروری کارگران انجام" Appelbaum گفت. "آنها هستند که مهم تر از کسانی هستند که بیشتر جبران می شود."

در ضمن دموکرات معرفی سلامتی و بهبود اقتصادی اتوبوس راه حل های اضطراری عمل شناخته شده به عنوان قهرمانان عمل می کنند. این لایحه شامل یک ماده است که اجازه می دهد کارگران ثبت نشده و افراد مشغول به کار در مشاغل محلی دولت بداند "ضروری زیرساخت های حیاتی" به دنبال حمایت های که منقضی 90 روز پس از بهداشت عمومی اورژانس خاتمه می یابد.

این لایحه که به تصویب رسید در خانه در مارس 15, است به احتمال زیاد به شکست در سنا است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: May 13 که عمل قهرمانان شد "dead on arrival."

دنبال مرجان مورفی در توییتر @CoralMerfi



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن