تاثیر هزینه های به طور رسمی بودن جمع آوری شده در شهرستان سانتا رزا

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:53 PM EDT آوریل 4 سال 2020پس از بیش از یک سال از ستیز بحث تاثیر هزین

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

پس از بیش از یک سال از ستیز بحث تاثیر هزینه های در حال حاضر یک واقعیت در شهرستان سانتا رزا.

آموزشی تاثیر هزینه فرمان رسما به اثر رفت دوشنبه و شهرستان در حال حاضر شروع به جمع آوری هزینه های صبح روز دوشنبه. این فرمان تا به حال 90 روز دوره کمون از زمانی که آن را به تصویب رسید در ماه ژانویه از طریق پنج شنبه.

"آموزشی هزینه تسهیلات مورد نیاز است به پرداخت برای همه جدید ساختمان مسکونی برنامه های کاربردی از امروز شروع" شهرستان مدیر دن Schebler گفت: مجله اخبار در ایمیل صبح روز دوشنبه.

جمع آوری شده تاثیر هزینه ها را به سمت ساخت مدارس جدید در شهرستان سانتا رزا که هیئت مدیره مدرسه می گوید آن نیاز به کمک خود را رو به رشد جمعیت دانشجویی.

اما تاثیر هزینه به چالش کشیده شده در یک طرح دعوی در دادگاه واصل صفحه اصلی انجمن سازندگان غرب فلوریدا که ادعا می کند تاثیر هزینه غیر قانونی است و خواهد شد به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار برای اولین بار و کم درآمد خریداران خانه در شهرستان سانتا رزا.

چالش: Homebuilders سو سانتا رزا شهرستان و هیئت مدیره مدرسه بیش آموزشی تاثیر هزینه های

این HBA و چندین خانه محلی سازندگان واصل طرح دعوی در دادگاه در مارس 17. کت و شلوار ادعا می کند که وجود نقص در راه مدرسه منطقه تاثیر هزینه مشاور محاسبه میزان هزینه ها و تعداد دانش آموزان نهفته جدید ساخت و ساز; که فرمان غیرقانونی نمایندگان شهرستان اختیار به هیئت مدیره مدرسه و تاثیر هزینه های "نامعتبر خلاف قانون اساسی و غیر قانونی است."

"به عنوان سازندگان ما به شدت حمایت بودجه مناسب برای آموزش و پرورش" گفت: HBA جمهور بلین فلین از فلین ساخته شده است, Inc. در تهیه بیانیه صادر شده توسط انجمن در تاریخ 17 آوریل. "اما ما معتقدیم سانتا رزا شهرستان مدرسه تاثیر هزینه برخی از مهم نقص قانونی و تهدیدی جدی برای مسکن مقرون به صرفه و اقتصادی نشاط در شهرستان ما."

نه مدرسه و نه هیئت شهرستان کمیسیون خواهد اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه با استناد به انتظار دادخواهی. اما در مارس 23 جلسه هیئت مدیره مدرسه به اتفاق آرا رای به تصویب استخدام تالاهاسی بر اساس قانون شرکت Nabors, Giblin و نیکرسون به طور مشترک دفاع از آنها و هیئت شهرستان کمیسیون که لازم است برای انجام هر interlocal توافق.

ساخت و ساز اثرات: سانتا رزا شهرستان homebuilding صنعت پررونق بود قبل از همه گیر. در حال حاضر چه ؟

"این توافق نامه را فراهم می کند که هیئت مدیره مدرسه پرداخت خواهد شد برای دفاع از فرمان و توانایی را انتخاب کنید شرکت" سانتا رزا شهرستان وکیل Roy اندروز گفت: در ایمیلی به مجله اخبار. "آنها با استفاده از این شرکت قبلا استخدام استان برای مشورت در تاثیر هزینه."

هیئت مدیره مدرسه انتظار می رود که به پوسته از ده ها هزار دلار برای مبارزه با طرح دعوی در دادگاه. هر آن نگهدارنده نامه, قانون شرکت شارژ 300 دلار در هر ساعت برای همکاران 250 دلار در هر ساعت برای شرکت همکاران و 75 $در یک ساعت برای حقوق کارمندان/مشاوران. هیئت مدیره مدرسه می تواند به دنبال جبران آن پول در آن است که اگر موفق به شکست دادن HBA طرح دعوی در دادگاه.

این HBA وکلای پرونده یک حرکت درخواست دستور موقت در جمعه درخواست یک قاضی برای توقف مجموعه ای از تاثیر هزینه در حالی که این موضوع در حال کار کردن در سیستم دادگاه. یک قاضی بود و نه حکومت در دستور همانطور که از صبح روز دوشنبه.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن