تغییرات مهم برای UC مزایای برنامه های امداد در طول همه گیر

به منظور کمک به مردم آسیب دیده از COVID-19 گیر دولت فدرال صادر حکومت و مرتبط با هدایت دادن به کارکنان و غیر مد

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

به منظور کمک به مردم آسیب دیده از COVID-19 گیر دولت فدرال صادر حکومت و مرتبط با هدایت دادن به کارکنان و غیر مدیکر بازنشستگان انعطاف پذیری لازم برای ایجاد تغییرات را به گروه خود را پوشش طرح بهداشت و درمان و زمان بیشتری را برای تکمیل معاملات خاص. افراد واجد شرایط میتوانند درخواست تغییرات شروع ژوئن 1.

تغییرات مجاز با توجه به COVID-19

برنامه پزشکی

تا اکتبر. 28 سال 2020 (فقط قبل از باز کردن ثبت نام) و کارمندان و غیر مدیکر بازنشستگان این انتخاب را دارند که:

  • ثبت نام در پزشکی جدید پوشش
  • تغییر برنامه و یا سطح پوشش (به عنوان مثال خود را به خانواده)
  • لغو پوشش — برای برنامه های دیگر از هسته های شرکت کننده باید فرم ارسال UBEN 230 گواه است که آنها دیگر پوشش

برای هر یک از این تغییرات پوشش خود انتخاب موثر است اولین ماه پس از تاریخ ارسال درخواست شما. وجود 90 روز مدت زمان انتظار برای پوشش برای شروع. اگر شما در حال حرکت به یک طرح جدید معافیت خود را (در صورت وجود) و خارج از جیب حداکثر تنظیم مجدد خواهد شد به $0 جدید خود را هنگامی که پوشش آغاز می شود; هزینه های پرداخت شده از طریق قبلی خود را برنامه ریزی نمی خواهد انجام بیش از.

UC پس انداز بهداشت و درمان طرح

محرومیت از COVID-19 تست و telehealth خدمات از معافیت و هزینه های است که عطف به ماسبق به Jan. 1.

بهداشت و وابسته به مراقبت از هزینه های قابل انعطاف حساب (FSAs)

تا اکتبر. 28 (فقط قبل از باز کردن ثبت نام) کارکنان شما باید این گزینه به:

  • انصراف خود را از مشارکت 2020
  • ثبت نام برای سال 2020
  • خود را تغییر دهید 2020 انتخابات

تغییرات را به اثر اول از ماه بعد از درخواست ساخته شده است در نظر گرفتن حقوق و دستمزد مهلت به حساب (نگاه کنید به "چگونه به درخواست یک تغییر" در زیر). شما تنها قادر به تغییر پوشش خود انتخاب حرکت رو به جلو. به عبارت دیگر هر گونه تغییرات شما را خواهد نگر عطف به ماسبق نمی شود.

اگر شما disenroll از خود FSA, شما فقط ممکن است برای بازپرداخت هزینه های از Jan. 1 (و یا خود را شروع تاریخ) از طریق تاریخ توقف شرکت – مگر اینکه شما ثبت نام دوباره بی درنگ هنگامی که وضعیت خود را به حالت عادی برمی گرداند. برای ادامه به استفاده از بودجه باقی مانده در حساب خود را بدون کمک های اضافی شما را کاهش می دهد سهم خود را به مبلغ شما کمک سال-به-تاریخ.

IRS قوانین اجازه نمی دهد بازپرداخت از FSA سهم که در حال حاضر ساخته شده است در سال 2020 است. WageWorks را انکار درخواست خود را اگر شما انتخابات جدید مقدار کمتر از سال خود را-به-تاریخ سهم و یا اگر آن را کمتر از این میزان در حال حاضر به بازپرداخت این سال تحت سلامت FSA.

سلامت FSA

UC شده مجاز به افزایش مقدار است که می تواند انجام بیش از 2020 2021 از $500 به $550.

زمان بیشتری برای فایل ادعا فایل تجدید نظر و اعمال و یا پرداخت برای کبرا

به دلیل اختلالات ناشی از COVID-19 گیر دولت فدرال تمدید زمان مجاز برای کارکنان و غیر مدیکر بازنشستگان در گروه بهداشت و درمان قصد دارد به برخی اقدامات از جمله ارسال ادعای انتخاب و پرداخت برای کبرا ادامه پوشش ثبت نام در گروه بهداشت و درمان طرح توجیهی پوشش دهی تحت HIPAA ویژه ثبت نام, حقوق و تشکیل پرونده تجدید نظر برای سوء سود تعیین.

اگر یك رویداد رخ می دهد بین 1 مارس و پایان تاریخ از زمان اضطراری ملی (که هنوز مشخص نشده است) مقدار زمان مجاز برای شرکت کنندگان به عمل مجاز مقدماتی رویداد نمی شروع تا 60 روز پس از تاریخ ملی اضطراری به طور رسمی تعیین شده به پایان رسید.

برای UC این تغییر شامل زیر برنامه:

  • پزشکی (به استثنای UC برنامه های مدیکر)
  • دندانپزشکی
  • چشم انداز
  • پایه & داوطلبانه ناتوانی (برای پر ادعا اما نه به صورت ثبت نام)
  • زندگی و AD&D (برای پر ادعا اما نه به صورت ثبت نام)
  • سلامت هزینه های قابل انعطاف حساب

لطفا توجه داشته باشید که DepCare FSA مکمل برنامه های بهداشتی و قانونی طرح گنجانده شده در این تغییرات است.

مقدار زمان یک از شرکت کنندگان به ثبت نام در طرح بهداشت و درمان (پزشکی و دندانپزشکی, چشم انداز و سلامت FSA) تمدید خواهد شد برای انواع خاصی از رویدادهای زندگی از جمله علاوه بر این از یک همسر و شریک داخلی یا فرزند از دست دادن پوشش دیگر (از جمله پزشکی و یا تراشه) و یا تبدیل شدن به واجد شرایط برای پزشکی/تراشه حق بیمه یارانه. توجه داشته باشید که این طرح ثبت نام تمدید نمی شود به ناتوانی و یا بیمه عمر.

برای مثال اگر یک عضو خانواده شد واجد شرایط برای پوشش و یا بعد از مارس 1, شما در حال حاضر باید زمان بیشتری به ثبت نام خود و اعضای خانواده (حتی اگر خود را به طور منظم ثبت نام مهلت گذشته است). همچنین شما می توانید زمان اضافی به فایل ادعا می کند برای پزشکی و دندان پزشکی و یا خدمات بینایی.

سلامت FSA شرکت کنندگان باید زمان بیشتری برای درخواست بازپرداخت برای هزینه های متحمل شده در سال 2019 با استفاده از تعادل باقی مانده از سال گذشته (در اصل 15 آوریل مهلت نمی شود در این سال). در طول تمدید مهلت کارت های بدهی را نمی خواهد به حالت تعلیق به دلیل WageWorks دریافت کرده است و نه اثبات اسناد و مدارک. هر کارت بانکی معلق از مارس 1 دوباره فعال خواهد شد.

چگونه برای درخواست تغییر

افراد واجد شرایط ممکن است شروع درخواست تغییرات ژوئن 1 سال 2020 است. ممکن است شما را چندین انتخابات در انتخابات دوره ارائه شده از طریق این قوانین جدید. (به عنوان مثال, شما ممکن است لغو مشارکت خود را در یک FSA و سپس ثبت نام مجدد.) شما ممکن است ارسال یک درخواست اگر شما نیاز به یک استثنا با توجه به شرایط تخفیف.

برای کارکنان در UCPath از جمله کارکنان در UCSF و UC San Diego, لطفا برای ورود به خود را UCPath حساب را انتخاب کنید "از UCPath" و ارسال یک درخواست به درخواست که یک رویداد باز می شود. از تحقیق صفحه, را انتخاب کنید:

  • "موضوع" = مزایای
  • "دسته بندی" = مزایای انتخابات تحقیق
  • "نوع موضوع" = درخواست COVID-19 رویداد
  • در "نوع توضیحات" لطفا بله/خیر پاسخ به سوالات زیر شماره گذاری پاسخ خود را به عنوان مرجع آسان:
  1. آیا شما با اضافه کردن یک عضو خانواده از طریق ازدواج و ایجاد یک همکاری داخلی, تولد, تصویب, و یا قرار دادن برای تصویب ؟
  2. آیا شما از دست دادن پوشش درمانی (برای مثال از دست دادن پوشش خود را از طریق همسر/شریک داخلی و یا پدر و مادر نقل مکان کرد و از HMO خدمات منطقه شد یا فاقد شرایط لازم برای پزشکی/تراشه)?
  3. آیا شما از تبدیل شدن به واجد شرایط برای مدیکید یا تراشه حق بیمه کمک برنامه ؟

پس از این رویداد باز شده است شما باید 31 روز برای ورود به UCPath پورتال و اعمال تغییرات دلخواه خود. این رویداد خواهد شد به طور خودکار پس از 31 روز اگر هیچ اقدام گرفته شده است. شما ممکن است نیاز به تکمیل فرم UBEN 230 به لغو پزشکی خود را پوشش.

تغییرات ایجاد شده در پاسخ به یک رویداد زندگی مانند ازدواج و تولد یک کودک یا از دست دادن پوشش عطف به ماسبق به تاریخ این رویداد و شما خواهد بود مسئول برای هر گونه عطف به ماسبق حق بیمه. برای همه تغییرات دیگر به انتخابات تاریخ موثر خواهد بود که اولین ماه پس از تاریخ این رویداد در باز شد UCPath نه تاریخ شما را به یک تغییر دهید. برای مثال اگر رویداد باز می شود در UCPath در 15 ژوئن و شما را از تغییرات در ژوئن 16, تغییرات را به اثر prospectively در ژوئیه 1. اگر شما ایجاد یک تغییر تا 5 جولای تغییرات را به اثر عطف به ماسبق در ژوئیه 1. تاریخ تغییرات منوط به حقوق و دستمزد مهلت.

برای Lawrence Berkeley National Lab کارکنان باید یک UPAY850 فرم درخواست تغییرات. این UPAY850 شکل ممکن است امضا و ارسال آنلاین با استفاده از سلام علامت. برای غیر مدیکر بازنشستگان یک UPAY100 فرم باید به بازنشستگی دولت مرکز خدمات (RASC). تغییرات را به اثر prospectively در اولین ماه پس از ارسال فرم.

سوالی دارید ؟ لطفا تماس خود را محلی مزایای دفتر و یا UCPath برای کمک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن