در گفتگو با ASSU نامزد سوزی Brubaker-کول

ما در تایید مصاحبه با سوزی Brubaker-کول ما بلافاصله با احتیاط از معاون شهردار اصلی چهار زوم پس زمینه. "این اس

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

ما در تایید مصاحبه با سوزی Brubaker-کول ما بلافاصله با احتیاط از معاون شهردار اصلی چهار زوم پس زمینه.

"این است برای رفتن به یکی از کسانی که زوم خواستار آن نیست ؟" نوشت: یکی از همکارانمان به ما جمعی Google Doc.

Brubaker-کول تثبیت شده بر روی چیزی بر روی صفحه نمایش متوجه نیست که همه چهار نفر از ما در زوم تماس بگیرید تا پس از برخی از زمان. سپس کسی که سرفه.

"شما اینجا هستیم!" او بانگ زد. "این همیشه من به ارمغان می آورد شادی بزرگ به صحبت با دانش آموزان است." صدای او صعود از طریق چند ثبت نام از زمین است.

"ما خوشحال هستیم که شما از ما گرفت دعوت" ما گفت. ما به او گفت که ما تا به حال چند آماده شده اما ما آغاز شد و با ما بیشتر باز سوال اول برای شکستن یخ.

"پس چرا شما در حال اجرا برای سنا سوزی?" ما خواسته است.

ما می توانم بگویم که او بر روی لبه صندلی خود را به عنوان به زودی به عنوان ما ادا کلمه: چرا.

"من دیدم روزانه را در جامعه بررسی نتایج و زمانی که متوجه شدم چقدر کم من تایید امتیاز بود و من می دانستم که من تا به حال به انجام بیشتر دانشجو, توسعه," او گفت:. "شما را درک نمی کنند چقدر مهم آن این است که دانش آموزان به من اعتماد کن. من معاون شهردار برای امور دانشجویی, damn it. اگر دانش آموزان اعتماد ندارند من چه کار من است."

یکی از همکارانمان به اطراف نگاه قبل از دریافت چراغ سبز از بقیه از ما هیئت تحریریه.

"خوبه سوزی. من قصد دارم برای متوقف کردن تو وجود دارد" گفتند. "شما گفتن ما چقدر مهم اعتماد است که به شما, اما اخیر التهابی اظهارات FoHo به نام شما دروغگو با توجه به وعده عفو نسبت به دانش آموزان است."

پرنیان در زوم تماس بلافاصله تبدیل تنش. به چشمان او نگاه به سمت چپ شما می توانم بگویم که او تهیه کامل پاسخ به این بیس بال.

"خوب FoHo همچنین گفت: شلوار من شد در آتش و آنها بدیهی است که نه, بنابراین اجازه دهید نگاهی به این با برخی از نکات دقیق وظریف چرا ما نمی?" او پکتیا میباشد. ما کارمند تایپ "او خوب است" به زوم چت و ما نمی تواند کمک کند اما به توافق برسند.

"من هرگز نباید وعده داده اند عفو اما واقعیت این است که هیچ دانش آموزان تا کنون هنوز به دخیل از دانشگاه امنیت عمومی وزارت و از آن خواهد شد که در راه ماندن," او گفت:.

یکی دیگر از کارمند از او پرسید که چگونه او می تواند بسیار مطمئن است.

"آیا در مورد آن بپرسید،" "از من بپرسید در مورد پلت فرم من به جای."

"اشکالی ندارد و سپس" ما گفت. "به ما بگویید که در مورد برنامه های خود را برای مقابله با مسائل نژادی و بی عدالتی نژادی و خشونت در محوطه دانشگاه."

تابش خیره کننده در عینک خود را نشان داد او به سرعت اسکرول پایین خود سند است.

"این ساده است," او گفت:. "من قصد دارم برای هک نفرت است."

"دانش آموزان در حفظ و درخواست من برای ارائه فرصت های بیشتر برای جامعه آموزش و پرورش در مورد نژاد پرستی در کشور ما و در دانشگاه ما بنابراین ما در حال رفتن به آن را هک و پیدا کردن همه کسانی که اشکالات," او اضافه شده است.

او در ادامه به توضیح دیگر پلت فرم تخته: افزایش اسنک بودجه برای FLI, دفتر, دو, جدید reams اعم از کاغذ برای پرتو و تداوم از صحبتهای خود به افزایش پاسخگویی. او به نظر می رسد اعتماد به نفس این است که برنده شدن پیام است.

پس ما او را برای زمان خود او به پایان رسید تماس تقریبا بلافاصله. ما کارکنان بلافاصله پس با ما به تأمل در آنچه که ما تا به حال فقط شنیده ام.

"ما به وضوح حمایت خود را, راست?" گفت: همه ما در یک بار. در واقع ما بود.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها. مقاله با فرمت الهام جان پل Iuro's "در گفتگو با قتل هورنت."

تماس با ریچارد کوکا در غنی 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب