در ماه مارس در دانشگاه استانبول توسط پلیس لغو

حدود 100 استنفورد دانشجویان و اعضای جامعه جمع آوری شده در اصلی چهار در 5 بعد از ظهر روز جمعه به فراخوان برای ل

توسط NEWSSALAM در 15 تیر 1399

حدود 100 استنفورد دانشجویان و اعضای جامعه جمع آوری شده در اصلی چهار در 5 بعد از ظهر روز جمعه به فراخوان برای لغو پردیس پلیس و اعتراض یک "فرهنگ پلیس تروریسم است." افت این رویداد عظیم, 100-پا بنر با عبارت "خلع سلاح. پال خواستار قطع بودجه دولت. منحرف کردن."

"به طور کلی هدف اصلی ما این است که برای تقویت صدای سیاه کارآموزان اعضای هیات علمی و کارکنان در محوطه دانشگاه خواستار تغییر دهید. هدف از این رویداد بود که برای جلب توجه به درخواست مطرح شده توسط ائتلافی از سازمان های دانشجویی و تقویت اهداف طرفدار الغای برده داری گذاشته آن" نوشت: سال پنجم دانشجوی کارشناسی ارشد ناسا Sinnott-آرمسترانگ. Sinnott-آرمسترانگ ارسال این بیانیه در یک ایمیل روزانه به نمایندگی از لغو استنفورد است که دانش آموز ائتلاف که برنامه ریزی رویداد.

یکی از اولین سخنرانان دانشجوی دکتری و سازمان Alex فلک شروع با برسمیت شناختن "حق صاحبان سازمان ملل متحد کشت زمین دانشگاه استنفورد اشغال امروز: Muwekma-Ohlone قبیله و همچنین میلیون ها نفر از افریقایی, افریقایی-Latinx و بردگان و صد ساله مبارزه برای آزادی و برابری و احترام است."

"این رویداد توسط متفقین نه توسط یکی از گروه های دانشجویی" فلک را ادامه داد. "پس این است که به صراحت به ساخت پشتیبانی دادخواست خود را و حرکت به فشار استنفورد را تغییر دهید."

دانش آموزان در این مراسم صحبت کرد و به تاریخ لغو حرکات و آنها را نسبت به امروز مبارزه با نژاد پرستی.

"این کار از اطناب است که در نهایت overrode ابراهیم Lincon تمایل به تبدیل ایالات متحده به یک قومیت" گفت: Em هورست سوم-سال دانشجوی دکتری و سازمان از این رویداد. "این پروژه در حال حاضر از لغو نوادگان مستقیم از که مبارزه برای لغو برده داری. لغو می پرسد که چگونه به پلیس کمتر خشونت آمیز و یا کمتر نژادپرستانه اما چرا جرم و racialization بوجود می آیند و خواسته های خود را پایان."

هورست مورد مناقشه سنتی پلیس اصلاحات در جامعه و خواستار اقدام بیشتر گرفته شود.

"اغلب اثرات پلیس اصلاحات هستند برای ارائه به پلیس با افزایش منابع انضباطی ابزار و استراتژی های جدید برای جرم," میزبان گفت. "این منجر به افزایش نظارت و حبس سیاه و قهوه ای و ترانس و مهاجر جوامع است."

میزبان لمس در کمپتن نیوجرسی به عنوان مثال از گسترش نیروی انتظامی در پاسخ به اطناب.

"لغو تماس برای ما به توسعه استراتژی های خارج از فقیر مدنی دولتی سیستم به مراقبت از هر یک از دیگر" هورست گفت.

در ازای پردیس پلیس, حضور, لغو استنفورد نوشت که "اگر جامعه به پیروی از مراحل ذکر شده توسط ائتلافی از سازمان های دانشجویی در نامه ای به همسالان و سپس ما بر این باورند که وجود خواهد داشت قابل ملاحظه ای کمتر تماس به پلیس بیش از غیر خشونت آمیز و جنایت به طور کلی و به عنوان یک نتیجه کمتر (یا هیچ) پلیس می تواند جایگزینی مناسب برای پردیس پلیس."

همراه با دفاع از لغو پردیس پلیس سخنرانان خواست اعضای جامعه برای تغییر به دست خود از طریق امضای دادخواست حضور در رویدادها/تظاهرات و خواستار اقدام از بخش های خود را در دانشگاه استنفورد. دانش آموزان بیشتر خواستار بودجه برای کاهش توان از پردیس, اداره پلیس و قریب به سازمان هایی مانند پادشاه موسسه که ایجاد شده بر دستاوردهای مارتین لوتر کینگ جونیور

"شما نمی توانید صبر کنید برای موسسات توسط لنگر بهانه از بوروکراسی و illosury اظهارات و راه حل های مانند وظیفه نیروهای کمیته های خود مطالعات برای ایجاد یک محیط جامع" گفت: Sinnott-آرمسترانگ صحبت از طرف چه کسی به ما آموزش سازمان که طرفداران برای متنوع علمی در دانشگاه استنفورد.

دانش آموزان بیشتر شفافی در برخورد اعضای جامعه سیاه تا به حال با دانشگاه پلیس.

"دانش آموزان از رنگ ها به طور مداوم متوقف شد برای نشان دادن ID" گفت: Lauran پاپ سال دوم گراد ، "هنگامی که دانش آموزان خود را اثبات کند و پلیس به پشت دست تعارف. 'ما نمی بینیم بیش از حد بسیاری از زنان از رنگ گرادیان دانش آموزان در اطراف در اینجا. برای شما خوب است.' سپس داستان وجود دارد دانش آموزان سفید راه رفتن به خانه و پلیس خنده با آنها. آنها می گویند, 'لذت بردن از شب خود را.'"

پس از آن, پاپ, به نام, بخش, برای داشتن یک بزرگتر حضور پلیس در سمت غرب از دانشگاه گفت: "تصادفی نیست که این نزدیکی Ujamaa و مرکز جامعه."

بین هماهنگ سخنرانان طبقه باز بود برای شرکت کنندگان در این رویداد به کمک. اوری Krieger یک سال چهارم دکتری و فیلمساز به صورت روزانه به اشتراک گذاشته رخداد که در آن او شده بود مواجه پردیس پلیس به طور غیر منتظره.

یک شب Krieger بود اواخر کار در یک آزمایشگاه و یک بار آن را بسته و او تا به حال به حرکت خود تجهیزات و مطالعات دیگر در این نزدیکی هست. او حامل سنگین مانیتور به آزمایشگاه جدید هنگامی که یک افسر او را متوقف به درخواست ID.

"زمان پاسخ از افسر پلیس که در مورد سوال من در حالی که من حامل این مانیتور شگفت انگیز بود با توجه به مقدار بار است که ما تا به حال شرایط واقعی که در آن پلیس به نام و نشان نمی دهد تا" Krieger گفت.

او ادامه داد: برای به اشتراک گذاشتن تجربه است که در آن او تا به حال کشیده شده است بیش از در دانشگاه با دانش کمی که چرا. در یک نمونه یک افسر به او گفت دم خود نور بود که در واقع آن را به حال نشده است. افسر گفته در ادامه به سوال Krieger خود را در مورد محل نگهداری و شناسایی است.

سوم-سال فارغ التحصیل و دانشجو اعطا گمنامی برای حفظ حریم خصوصی دلایل این رویداد حضور داشتند و گفته است که مفید به "شنیدن در مورد مشکلات خارج و همچنین در داخل دانشگاه استنفورد جامعه ... به خصوص برای کسانی که یک فرد از رنگ است."

به این نتیجه اعتراض شرکت کنندگان و سازمان دهندگان اعتراض ایران در مقابل بنر خواندن "خلع سلاح. پال خواستار قطع بودجه دولت. منحرف کردن" برای یک عکس برای نشان دادن پشتیبانی از جنبش است. این تظاهرات پس از آن برگزار شد مارس از طریق استنفورد به دانشگاه بیشتر برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و پلیس لغو شده است.

"ما heartened برای دیدن پایدار انرژی در این مسائل مهم که از اعضای جامعه در سراسر بسیاری از برنامه های" لغو استنفورد در مورد این رویداد.

"این رویداد فقط یک سهم کوچک در جریان تاریخ در محوطه دانشگاه تظاهرات, تظاهرات و فعالیت از دانش آموزان سیاه پوست و دیگر اعضای جامعه قدمت آن حداقل به سال 1968 است."

روزانه در تماس است استنفورد یک سخنگوی پلیس لایحه لارسون برای اظهار نظر در مورد خواسته های معترضین است.

در ژوئن 10, استنفورد جمهور مارک Tessier-لوین نوشت یک ایمیل به دانشگاه استنفورد جامعه به آدرس "خشونت پلیس و نژادی و نابرابری در اجرای قانون و سیستم قضایی."

در همان ایمیل به روزانه لغو استنفورد لمس کردن در این بیانیه گفت: "کاملا ناکافی ایمیل این هفته گذشته نشان می دهد که دانشگاه استنفورد دولت هیچ تمایلی به موسسه های جدی و طولانی مدت تغییرات نسبت به نژادی و عدالت است."

لغو استنفورد است "دادن [اندیشه های مدرن و ادبیات] دو هفته برای پاسخ به این موارد اقدام و دادخواست که قرار داده شده است رو به جلو به سمت نژادی عدالت است."

لغو استنفورد بیشتر مشخص شده طرح خود را به "حمایت از همکاران در بیشتر جامعه محلی با تقویت آینده Sankofa و هنر نمایش جشنواره که Tha Hood تیم ملی است که با قرار دادن در 2pm در ژوئیه 18 در جک فارل پارک."

تماس با امیلی Stull در stull242 'در' gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن