در صورت افزایش جرایم ناشی از نفرت: چگونه می توانیم بکنیم ؟

من می ترسم وقتی که مامان من می رود به سوپر مارکت به تنهایی. من نگران است که او ممکن است به اجرا بیش از من در م

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

من می ترسم وقتی که مامان من می رود به سوپر مارکت به تنهایی. من نگران است که او ممکن است به اجرا بیش از من در مورد ویروس. او می تواند اقدامات احتیاطی برای محافظت از خود از قرار گرفتن در معرض ویروس, اما او نمی تواند محافظت از خود را از تبدیل شدن به یک قربانی از ضد آسیایی, جنایات نفرت.

مادر من تنها پدر و مادر من. او تعریف من از خانه و بدون فکر از خانه از دست می دهد تمام معنا است. او از بسیار کوچک در حال رشد در ویتنام و به امید ارائه یک زندگی بهتر او همه چیز را او می دانست که پشت به حرکت به ایالات متحده است. او تا به حال کمی به ارائه و می دانستم که هیچ چیزی در مورد زبان اما او همچنان ادامه داشت و کار فوق العاده سخت برای حمایت از ما و خانواده اش پشت در ویتنام است. او با محبت و مهربان و سخت کوش فداکارانه و انعطاف پذیر مادر نه یک ویروس است.

از آنجا که COVID-19 شیوع تعدادی از جرایم ناشی از نفرت علیه آمریکایی های آسیایی تبار به صورت تصاعدی افزایش یافته است. آسیایی-شناسایی مردم هستند که مقصر برای این بیماری; پس از آن سرچشمه در چین آنها در نتیجه حامل ویروس و همچنین به عنوان یک تهدید برای همه بشریت است. مردم موفق به درک کنند که مردم از تبار آسیایی مانند دیگر گروه ها یکپارچه نیست اما شامل بسیاری از اقوام و فرهنگ از شرق آسیا و جنوب شرقی آسیا به این قاره هند است. ویروس ها نیز تبعیض قائل نیست; رمان coronavirus نیست هدف گروه های خاص و نه هر گروه تنها میزبان ویروس.

اما در حال حاضر, آسیایی دیده می شود به عنوان "ویروس ها" و چهره درجات مختلف از تبعیض و نژاد پرستی و بیگانه ستیزی. آن را هنوز هم یک نبرد مداوم جامعه چهره امروز خواهد بود و پس از همه گیر عبور می کند اگر ما کار نمی کنند در پرداختن به اطلاعات غلط و کلاله و صحبت کردن در برابر آنها.

این درک ما می تواند مانع موارد متعدد از آمریکایی های آسیایی تبار بودن مورد ضرب و شتم تف کرد و بار فقط به خاطر اینکه آنها چگونه نگاه و صحبت می کنند. بعلاوه, آسیایی, کسب و کار در حال حاضر فلج و برخی از خواهد بود مجبور به بستن درهای خود را به طور نامحدود و در نتیجه از دست دادن فرهنگ و جامعه.

حتی به عنوان ما را ضد آسیایی احساسات در ذهن آن نیز مسئولیت ما برای رسیدگی به این واقعیت است که ایالات متحده در جامعه است و نقش مهمی در تداوم ضد سیاهی. ما بهره مند شده اند در برخی از راه های از مدل اقلیت اسطوره — سفید هواداری تاکتیک با هدف ایجاد حفره اقلیت در برابر یکدیگر و در کنار بسیاری از سیستماتیک و نژاد پرستی نهادینه شده در مواجهه با جوامع دیگر از رنگ به خصوص جامعه سیاه و سفید. ما باید بپذیریم که جورج فلوید مرگ نیز نسبت به آسیایی, افسر پلیس که هیچ چیز برای جلوگیری از چوین. که افسر بود قادر به صرفه جویی در Floyd اما نمی کند و در عوض ایستاده بود به عنوان یک تماشاچی در سکوت قاتل. آسیایی, آمریکایی, جامعه, اما, همین کار را انجام نمی. اگر ما را انتخاب کنید به سکوت ما بهتر از کسانی که تبعیض علیه ما در طول این بیماری همه گیر. و در انجام این کار ما تنها به مشکل اضافه کردن به عنوان بیشتر و معصوم سیاه و سفید زندگی می کند گرفته شده و با آنها امیدها و رویاهای زندگی و آینده.

ما به آمریکایی ها باید ایستاده در همبستگی با اعضای جامعه سیاه و سفید در پی قتل Ahmaud Arbery, Breonna تیلور جورج فلوید و دیگران که برخورد خشونت آمیز با اجرای قانون — افرادی که قرار است برای محافظت از ما را بکشند — تبدیل کشنده است.

ما نیاز به دیدن فراتر از رسانه روایات که به جرم معترضین و منحرف کردن توجه از این موضوع در دست: خشونت پلیس. زندگی بی گناه مانند Arbery و فلوید را نباید از دست داده اند. و اعضای Latinx/هیسپانیک جامعه هستند و هرگز تهدیدی برای امنیت شغلی ندارند و با توجه به هر "بهانه" به اهداف ضد مهاجرت و یا یخ است. نه به ذکر است آنچه در انتخاب یک فرد برای پوشیدن مانند حجاب Shayla یا عمامه است در احترام به فرهنگ خود را نه یک دعوت نامه برای قضاوت نسبت به فرد است. جرایم ناشی از نفرت بوده است به خصوص شایع در برابر جوامع رنگ و با زمان شیوع تابیده اند نور را در چگونه به راحتی جوامع می تواند تبدیل به قربانیان به نفرت.

بنابراین آسیایی آمریکایی ها باید درک کنیم که ما به برخی از درجه ای در هر دو طرف نژادی زخم های گذشته این هفته باید در معرض. مانند دیگر اقلیت های ما چهره نفرت و تبعیض در کشور است که دیدگاه ما به عنوان ابدی "دیگر." اما مانند سفید آمریکایی ها ما سود از ضد سیاهی و در تداوم آن. نه می تواند ادامه.

داستان من فقط یکی از بسیاری از, اما من امیدوارم که باز می شود نیاز به بحث بیشتر و عمل است. مردم از رنگ را ادامه خواهد داد و آسیب پذیر به این اعمال نفرت تا زمانی که ما با هم می آیند به عنوان یک جبهه متحد در این لحظات بحرانی. ما نیاز به بالا بردن و گوش دادن به داستان از دیگران به دلیل آن است که مسئولیت ما را از آنها یاد بگیرند. ما نیاز به از طریق کار ناراحت کننده درگیری با خود ما درونی اعتقادات و رفتارهای به منظور واقعا حمایت از یکدیگر است. اگر ما را انتخاب کنید نه به ما همدست برای همه است که اتفاق می افتد به دلیل این مشکلات همچنان به قوت خود باقی بماند و صدمه زدن به مردم و حتی بیشتر. بنابراین اگر ما را انتخاب کنید به نمی ایستادگی کردن برای چیزی است که ما برای دروغ سقوط خواهد کرد که همه چیز خوب است.

تماس با سیندی Chau در ccindy 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitterو Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن