امتیازهای نگه قوی سهم از frosh کاهش می یابد در مقطع کارشناسی سنا

اعلام نتايج مدیران کارشناسی سنا دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399
Results announced

اعلام نتايج

Executives

مدیران

Undergraduate Senate

کارشناسی سنا

Graduate Student Council

دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

Class presidents

کلاس جمهور

Golden Hour on Main Quad, as captured by the author en route to class in the fall of 2017.

سالانه کمک های مالی

در یک 31-مسابقه راه تمام شش امتیازهای در حال اجرا برای گروههای حفظ کرسی های خود را در مقطع کارشناسی سنا در ارتباط با دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) در مقطع کارشناسی قوه مقننه. بسیاری از دانش آموزان سال اول نیز کاهش یافته است به عنوان frosh برنده شش از 15 کرسی در تضاد به سال گذشته frosh در زمان 11 کرسی است.

مجددا انتخاب امتیازهای شامل اعضای انتخاب مجدد سناتور که مراقبت از تخته سنگ: Mià بحر '22, مایکل براون '21 کوبه هاپکینز '22 جاناتان Lipman '21 و تیم Vrakas '21. تخته سنگ زد بر روی پلت فرم از "ملموس و خاص از چیزهایی که ما انجام داده ایم," با استناد به قانون تصویب به ارائه پشتیبانی اضطراری در طول COVID-19 پشتیبانی خشونت جنسی بازماندگان اجرای اصلاحات آموزشی پشتیبانی داوطلبانه سازمان های دانشجویی و تقویت سلامت روحی و روانی منابع در محوطه دانشگاه.

استنفورد کالج جمهوری خواهان (SCR) Facebook صفحه ارسال شده گذشته ضد اسرائیل توییتهایی نوشته شده توسط بحر به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد. بحر بعد صادر شده نوشته شده عذر خواهی به دانشگاه استنفورد یهودی در جامعه و دانشگاه و جامعه است.

وقت سارا Saboorian '21 برنده گشتند اما من که در تخته سنگ. تمایل و موفقیت امتیازهای به اجرای دوباره معافیت های طولانی در حال اجرا روند از پایین نگهداری از مجلس سنا. دنی Nguyen '22 که در خدمت به عنوان مقطع کارشناسی وزیر در مجلس سنا نیز برنده یک صندلی.

مردم حزبی — قهوه ای, هاپکینز, Gabby کلاهبرداران '23" لنی دفو '21 الکسیس ماک '22 امیلی نیکولز '23, Alain پرز '23, Michaela پهن '23, Daryn راکت '23 و شاهزاده Vongchanh '22 — ثبت یک پیروزی چشمگیر در شب جمعه با تمام 10 دانش آموزان برنده کرسی است. مردم حزبی زد برای سنا در یک پلت فرم متمرکز بر تغییر اجتماعی و ایمنی از گروه های به حاشیه رانده شده در محوطه دانشگاه.

یک سالن شهر توسط مردم این جلسه در روز شنبه بود زوم-بمباران با چندین ناشناخته کنندگان پرتاب ضد سیاه نفرت سخنرانی و پخش خشونت آمیز و ضد سامی تصاویر در نامزدها.

این frosh که برنده انتخابات — راکت, پهن, کلاهبرداران پرز نیکولز و Vongchanh — افتخار یک تنوع از گذشته تجربه رهبری از جمله Frosh شورای, عضویت, فعالیت های دانشجویی کلوپ رهبری و دخالت در سنا دانشیار برنامه.

ماک و دفو گزارش مشارکت در سازمان های جامعه است. مک زد بر روی پلت فرم از تقویت "سر و صدا از جوامع به حاشیه رانده شده," با اشاره به گذشته مشارکت با جامعه و نسل اول و/یا کم درآمد (FLI) جامعه در محوطه دانشگاه. دفو یک زمان اجرایی به صورت سیاه و عجیب و غریب در دانشگاه استنفورد (BlaQs).

آنلاین طبیعت از سه ماهه تحت فشار قرار دادند نامزدهای دریافت خلاق هنگامی که مبارزات انتخاباتی برای مجلس سنا. دانش آموزان شهر برگزار شد سالن ها و تظاهرات بیش از زوم رسیده به فردی دانش آموزان بیش از رسانه های اجتماعی پیام های مستقیم و استفاده انبوه ایمیل لیست. برخی از دانش آموزان مطرح کرد که انتخابات را تبدیل به یک "مسابقه محبوبیت."

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب