رسمی یونانی استخدام می رود مجازی

هشت استنفورد fraternities و sororities در حال انجام غیررسمی مجازی استخدام رویدادهای کنونی رشته های نوجوانان و

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

هشت استنفورد fraternities و sororities در حال انجام غیررسمی مجازی استخدام رویدادهای کنونی رشته های نوجوانان و سالمندان این سه ماهه.

روند مشابه خواهد بود به رسمی استخدام برنامه ها به طور سنتی ارائه شده برای upperclassmen در دانشگاه, به گفته معاون مدیرکل و مدیر برادری و خواهری زندگی آماندا رودریگز.

از تعامل دانش آموز در حال انتظار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقوط سه ماهه قبل از برنامه ریزی یک ساختار استخدام دوره که به طور معمول رخ می دهد در بهار رودریگز گفت.

فصل مجاز به دنبال خود سازمان ملی دستورالعمل و را انتخاب کنید چه برنامه های آنها را پیاده سازی و هنگامی که اگر آنها را انتخاب کنید به انتخاب کردن در. به این ترتیب جزئیات استخدام رسمی متفاوت توسط سازمان فراتر از مجموعه ای از استخدام انتظارات از دانشگاه استنفورد را به برادری و خواهری زندگی ،

در Interfraternity شورای; آلفا اپسیلون پی کاپا سیگما فی Kappa Psi Sigma Phi اپسیلون و دلتا تتا چی همه انجام غیررسمی استخدام. Alpha Chi Omega آلفا فی و مجذور امگا سه Inter-خواهری شورای سازمان هایی که در حال انجام غیررسمی استخدام.

کاپا سیگما فی Kappa Psi تتا دلتا چی و چی امگا خواهد بود قرار دارد برای 2020-21 سال تحصیلی.

فی Kappa Psi رئیس جمهور بن Hoskins '22 گفت: سازمان هنوز نهایی جزئیات روند, اما او گفت: این مهم است که اطمینان حاصل شود که هر یک پتانسیل عضو جدید (PNM) قادر به اتصال به عنوان بسیاری از اعضای فعلی به عنوان امکان پذیر است.

برای انجام این کار فی Kappa Psi خواهد بود با استفاده از مجازی جلسات گروه کوچک به جفت PNMs با اعضای فعال که منافع مشابه به جای گروه بزرگی جلسات که Hoskins احساس می کند ممکن است تهدید آمیز است. اولویت او گفت: "پیدا کردن یک تعادل بین اطمینان حاصل کرد که PNMs دیدار به اندازه کافی از [خود] جامعه و همچنین ساخت و اندازه هر جلسه راحت است."

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر PNM می توانید تصمیم گیری آگاهانه در مورد اینکه آیا سازمان ما خود را متناسب با ارزش های" Hoskins گفت. "در همان زمان ما همچنین می خواهم به اطمینان حاصل شود که ما تنها به ارائه پیشنهادات به PNMs که او نیز متناسب با ارزش های ما خواهد شد و تعامل با جامعه ما است."

استخدام عملا چالش خواهد بود, او گفت:. اما از آنجا که بسیاری از مردم در حال حاضر در حال جستجو برای یک حس اجتماعی که یونانی سازمان می تواند با ارائه آن خواهد بود ارزشمند او اضافه شده است.

"ما انتظار نداریم که وجود دارد به بیش از حد تعداد زیادی از PNMs بنابراین ما قادر خواهد بود به کار در اطراف مسائل دسترسی در یک فرد توسط فرد بر اساس" Hoskins گفت. "ما همیشه می توانید استخدام از طریق تلفن و یا متن اگر کاملا ضروری است."

Hoskins گفت: فی Kappa Psi در نظر دارد به کوچکتر استخدام در کلاس در بهار امیدوار است که با آن قادر خواهد بود به استخدام یک کلاس کامل از زمان اول در پاییز.

Alpha Chi Omega رئیس جمهور نور Fakih '22 گفت: خواهری او را در فرایند استخدام را از نزدیک آینه در فرد نسخه. که اکثریت آن را خواهری حوادث خواهد بود برای عموم از جمله فعالیت هایی مانند هفتگی جلسات تمرین "پخت و پز نشان می دهد" توسط اعضای بازی شب و Netflix نمایش. فعالیت های دیگر عبارتند از: "ارائه یک شب" که در آن هر یک خواهر این فرصت را برای ارائه هر چه او می خواهد چیزهای بی اهمیت شب شکار گنج و حتی خواندن کارت تاروت.

از طریق این فرایند Fakih گفت: "پتانسیل عضو جدید می توانید تبدیل به دوست ما قبل از نیاز به تصمیم می گیرید اگر آنها می خواهند به خواهر ما."

با توجه به Fakih در دانشگاه استخدام رسمی همواره یک فرصت عالی برای رشته و نوجوانان است که ممکن است احساس به عنوان اگر آنها از دست رفته فرصت خود را به عجله سال اول و در حال حاضر دلسرد از تلاش برای استخدام رسمی در میان اکثریت قریب به اتفاق از زمان اول.

"استخدام رسمی طول می کشد دور کسانی که شک و تردید را فراهم می کند و یک کم استرس محیط زیست برای اکتشاف به دور از شتاب و عجله رسمی, استخدام," او گفت:. "افرادی که هرگز به فکر آنها می خواهم به در یک خواهری ممکن است متوجه است که آنها و دیگران که همیشه به فکر آنها خواهد بود در یکی ممکن است متوجه است که آنها نمی کنند."

تماس با حداکثر Hampel در mhampel 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب