تفکر نوآورانه موقعیت UWF برای موفقیت در همه گیر | مارتا ساندرز

مارتا D. ساندرز ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 2:13 PM EDT 28 مه سال 2020دانشگاه وست فلوریدا سابقه طولانی با کیفی

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

دانشگاه وست فلوریدا سابقه طولانی با کیفیت آنلاین برنامه نویسی ما خدمت کرده است و زمانی که COVID-19 pandemic مجبور سوئیچ از چهره به چهره در کلاس. آموزش آنلاین جدید نیست به UWF. ما شده ایم در آن از سال 1998; و به عنوان پیشگامانی از راه دور یادگیری ما آموخته زیادی در مورد برتری در دوره آنلاین و تحویل.

این همه آغاز شده و در اواسط-90s. من شرکت در UWF کشيش نیروی کار در "آینده آموزش از راه دور در UWF." ما نمی توانیم به آن تماس بگیرید, آموزش آنلاین پس از آن به دلیل آموزش آنلاین به عنوان ما امروز می شناسیم وجود ندارد. اینترنت, شناخته شده به عنوان وب گسترده جهانی بود و در مراحل ابتدایی است. ما همچنین بررسی امکان سنکرون و آسنکرون تصویری دوره تحویل, در میان چیزهای دیگر.

من را به یاد بسیاری از تنش در اتاق در جلسه اول ما. برخی از اعضای هیئت علمی نگران است که به زودی آنها را جایگزین توسط ماشین آلات. برخی معتقد بودند اینترنت آموزش فعال خواهد بود یک عضو هیات علمی برای آموزش هزاران نفر از دانش آموزان در سراسر جهان است. دیگران مورد مناقشه توانایی رسیدن به سطح قابل قبولی از کیفیت تحصیلی. من به وضوح به یاد داشته باشید به خصوص یکی تیز و برنده از شرکت کنندگان که استدلال در برابر حرکت رو به جلو در حالی که تبلیغی برای این گروه است. او averred: "آموزش از راه دور خواهد بود اما یک نوسان گذرا در تاریخ آموزش عالی در این کشور است. آیا زحمت نیست." خوب استاد بود که کاملا بر روی صفحه رادار.

من خوشحالم UWF تصمیم به حرکت به جلو در بررسی حالت های مختلف از دوره تحویل. به عنوان یک نتیجه, ما بودند به خوبی به عنوان رهبران در دولت و کشور که COVID-19 شیوع رسید. UWF ساخته شده است پیشرفت های بزرگ پس از راه اندازی ما برای اولین بار به طور کامل آنلاین برنامه در پاییز سال 1998 و به ما آموخته اند که بسیاری در طول راه.

برای مثال ما در حال حاضر می دانیم که دوره آنلاین تحویل یک کار فشرده سازمانی. مفهوم یک استاد آموزش مجموعهای از دانش آموزان در سراسر جهان فقط نمی تابه. ما اکنون می دانیم که دانش آموزان در واقع خیلی بیشتر احتمال دارد به درگیر با مدرسان خود را آنلاین از چهره به چهره. فکر می کنم در مورد آن هیچ کس می خواهد به کسی که می پرسد "سوال گنگ" و زمان طول می کشد به دور از سخنرانی. هنگامی که یادگیری آنلاین دانش آموزان سوالات را می توان جداگانه و محرمانه تر و کمک به آنها برای به دست آوردن درک بهتر از این موضوع است.

بعد به ما آموخته است که آموزش از راه دور بود نه فقط برای مردم است که می تواند از لحاظ جسمی نمی آمد به دانشگاه. امروز آموزش آنلاین تبدیل به یک ماده از راحتی و تکامل یافته به عنوان یک مکمل خوب برای دانش آموزان به عنوان آنها حقه بازی غیر متعارف زندگی و دیگر تعهدات است. آموزش آنلاین می تواند سرعت بخشیدن به پیشرفت خود به فارغ التحصیلی.

ما همچنین متوجه شدند که کیفیت در شرایط یادگیری دانش آموز نتایج را می توان همان است که در چهره به چهره و تحویل. آن را فقط طول می کشد و یک مجموعه آموزشی عضلات به انجام آن حق است. چند سال پیش من در زمان 12 هفته مسائل مربوط به کیفیت دوره که UWF ارائه می دهد برای کمک به اعضای هیات علمی در ساخت بالا-کشو دوره های آنلاین. من تمرین با یک دوره من آموخته بود چند بار چهره به چهره و واقعا تا به حال برای تجدید نظر در استراتژی برای نگه داشتن دانش آموزان من مشغول اند. من خوشحال با نتیجه و من خلبان-آزمون دانش آموزان به توافق رسیدند. ترفند کوچک به من آموزش سبک ساخته شده است یک تفاوت بزرگ.

فراتر از استفاده سنتی از راه دور آموزش تکنیک های UWF است انقلابی چگونه دانش آموزان ارتباط برقرار کردن با دوره های آنلاین. بله, آن را مجازی تجربه یادگیری, اما وجود دارد هیچ چیز غیر شخصی در مورد آن. در واقع به عنوان یک دانشگاه ما یکپارچه شیوه های است که دانش آموزان ما آمده اند به دانستن و عشق ما برای به آنلاین تنظیمات مانند پرورش اندازه کلاس کوچک و یک توجه از ارومیه, ساخت آموزش از راه دور شخصی تر از همیشه قبل از. آموزش آنلاین بوده است بخشی از برنامه درسی ما در حالی که برای, و وقایع اخیر اجازه داده اند ما را به آغوش تغییر و ظهور به عنوان رهبران که متعهد به ارتقای آموزش عالی است. در حال حاضر بیش از همیشه دانش آموزان بهره مند از توجه شخصی از استادان خود را ایجاد زندگی ارتباطات است که نسل UWF دانش آموزان شناخته شده هست.

پس از چند دهه تجربه در آموزش از راه دور آموزش و پرورش UWF توسعه انعطاف پذیری و خلاقیت به انطباق و رشد در این پست COVID-19 محیط زیست است. دانشکده ما مدیران جلسه به طور منظم به اولویت بندی دروس ارائه بهترین چهره به چهره. من انتظار می رود برای دیدن افزایش ترکیبی مدل که شامل ایمن چهره به چهره و تحویل همراه با آنلاین تمرینات. در UWF ما همچنان به ارائه بهترین آموزش ممکن است از طریق هر امکان پذیر زايمان سرمایه گذاری بر روی پیشرفت در تکنولوژی و انجام آنچه که بهترین برای دانش آموزان ما و جامعه ما است.

مارتا D. ساندرز رئيس جمهور از دانشگاه وست فلوریدا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن