مربيان پیش بینی منجر به از راه دور یادگیری موفقیت برای آزمایشگاه فیزیک

زمانی که UCLA در ماه مارس اعلام کرد که 10 هفته آخر زمستان چهارم و بعد از آن تمام بهار سه ماهه خواهد بود تدریس

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

زمانی که UCLA در ماه مارس اعلام کرد که 10 هفته آخر زمستان چهارم و بعد از آن تمام بهار سه ماهه خواهد بود تدریس از راه دور به دلیل COVID-19 آن بلافاصله آزمایش هر کس در محوطه دانشگاه به ویژه دانشجویان و استادان که تا به حال به شکل در پرواز راه های جدید برای یادگیری و آموزش.

تطبیق شد و طبعا آسان تر برای برخی از کلاس های مقدماتی مانند دوره های آموزشی که می تواند به سادگی تبدیل به یک live سخنرانی در یک سالن بزرگ را به یک ویدیو سخنرانی از طریق زوم. اما آنچه در مورد کلاس های ساخته شده در اطراف فرد در کار گروه یا هنرهای نمایشی و یا علوم و مهندسی labs است که نیاز به استفاده از تجهیزات و مواد را برای دست در یادگیری ؟

خوشبختانه برای دانش آموزان در نظر گرفتن فیزیک 5AL/5BL/5CL سری (فیزیک برای زندگی, رشته های علوم) یا فیزیک 4AL/4BL سری (فیزیک برای دانشمندان و مهندسان) خود اساتید و آموزش دستیاران در UCLA گروه فیزیک و نجوم بودند منحصر به فرد آماده برای این دوره از آموزش از راه دور.

برای چند سال گذشته این بخش به بررسی راه هایی برای بهبود تعامل برای 3000-به همراه دانش آموزانی که در این کلاس ها هر سال با ساخت این آزمایشگاه برای این دوره بیشتر دانشجو-گرا. انتقال به آموزش از راه دور ساخته شده بدانند بهترین راه برای انجام این کار ضروری تر از همیشه و این گروه شروع به سر در تطبیق با کلاس برای بهتر متناسب با نیازهای دانش آموزان کمک کرد این انتقال بسیار آسان تر است.

"کلید برای دادن یک تجربه رضایت بخش برای دانش آموزان کار از راه دور است که به ارائه زمان واقعی راه حل به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر است" گفت: Katsushi Arisaka استاد فیزیک و نجوم در دانشگاه UCLA دانشگاه و همچنین مهندسی برق و کامپیوتر در Samueli دانشکده فنی و مهندسی تاکید کرد که چقدر از تلاش یک تیم است. "به همین دلیل ما نیاز به یک گروه از TAs پشت صحنه."

برای Arisaka تجدید ساختار این کلاس ها همواره در مورد پیدا کردن راه های جدید برای آماده سازی دانش آموزان برای موفقیت در آینده است. او با آموزش دستیاران خاویر کارمونا Shashank Gowda اریک Kramer, Grant, دستگیره های پائولین Arriaga و بسیاری دیگر برای یافتن راه هایی به دانش آموزان می دهد کنترل بیشتری روی labs در حالی که معرفی آنها به مفاهیم و مهارت های نوشتن کد کامپیوتر.

به این آزمایشگاه کلاس از دانش آموزان نیاز به دسترسی به ابزار مناسب است که همچنین به معنای مقرون به صرفه تجهیزات مانند Arduino UNO کیت برای فیزیک 4AL و 4BL و ضربه محکم و ناگهانی مدار کیت برای فیزیک 5CL که Arisaka و آموزش دستیاران اند با استفاده از یک زن و شوهر از سال است.

آردوینو و ضربه محکم و ناگهانی مدار کیت ارائه ده ها تن از اساسی قطعات سخت افزاری است که اجازه می دهد کسانی که بدون در زمینه الکترونیک و برنامه نویسی برای ایجاد کم هزینه ابزار علمی برای اثبات شیمی و اصول فیزیک یا برای شروع به کار با برنامه نویسی و رباتیک. دانش آموزان باید قادر به خرید این کیت به صورت آنلاین و یا UCLA ذخیره و در دسترس بودن گسترده ای نیز ساخته شده و انتقال ساده تر است.

دانش آموزان گروه بندی می شوند به کار با هم از راه دور از طریق زوم آوت اتاق از یک روز. برجسته از این دوره بود که برای انجام گروهی پروژه های نهایی طی سه هفته گذشته و ارائه نتایج توسط زوم تصویری-ضبط. به نظر می رسد تنها محدود به پروژه های دانش آموزان بود و تخیل خود را.

پروژه شامل: مقايسه انسان در مقابل خودکار سکه منعکس; اندازه گیری اثر موسیقی بر انسان زمان واکنش; مشاهده این انرژی از دست رفته توسط تندرست توپ; پیش بینی مسیر بسکتبال عکس; مقایسه استفاده از زور در پنج ورزشی; مطالعه چگونگی شکل نورد شی تحت تاثیر آن شتاب آن را به عنوان رول پایین شیب دار سطح و مقايسه با مشاهدات فیزیک تئوری.

"دانش آموزان به نظر می رسد با بهره گیری از آن به عنوان TAs ما لذت بردن از خلاقیت خود گفت:" Gowda فارغ التحصیل دانشجوی محقق در دانشگاه UCLA شبکه هوشمند انرژی مرکز تحقیقات که به ذکر است که این نوع ایده ها را بهبود یادگیری دانش آموز حتی یک بار در فرد آموزش رزومه. "آنها توسعه آزمایش و پروژه هایی که ما حتی نمی فکر می کنم."

در حالی که نسخه های قبلی این کلاس تحت پوشش مواد لازم گفت: Kramer ساختار آنها کهنه به نظر می رسید. "این حرکت به این مدرن تر پلت فرم سخت افزاری با استفاده از زبان برنامه نویسی Python و آردوینو است واقعا الهام بخش دانش آموزان به انجام پروژه های نهایی," او گفت:.

با توجه به کارمونا راه این آزمایشگاه قبلا اجرا فقط نمی تخیل از دانش آموزان به عنوان مقدار به عنوان آنها باید. صحبت در مورد انتقال او می گوید: این یک کار دشوار است اما یکی بود که به خوبی به ارزش تلاش.

Javier Carmona leads a Zoom class on how to use the Arduino kits

حسن نیت ارائه میدهد از Katsushi Arisaka

آموزش دستیار خاویر کرمنا سمت چپ آگهی های زوم کلاس در مورد نحوه استفاده از کیت آردوینو.

"این نیاز به مقدار زیادی از کار را به جایی که آن را در, اما من خوشحالم که ما در کار قرار داده زیرا در حال حاضر ما صدها نفر از دانش آموزان که نیست دست در دست در آزمایشگاه آنها می تواند در خانه انجام دهید" کرمنا گفت.

به دست آزمایشگاه-در-خانه کار مدرسان "بدبختانه" کلاس تشویق دانش آموزان به طراحی و تست خود را آزمایش به جای اینکه آنها به دنبال دستورالعمل های دقیق از آموزش دستیاران و اساتید. رها کردن روش های قدیمی برای آزمایشگاه فیزیک ثابت مثبت با توجه به پاسخ.

در میان نظرات از دانش آموزان ارائه شده به عنوان بخشی از دوره بازخورد: "همه شما در حال انجام بزرگ ترین و سرگرم کننده کلاس من باید این سه ماهه با تشکر از شما برای همه تلاش شما بچه ها شده اند قرار دادن و به این شکل آن را می کردم واقعا سخت کنار هم قرار دادن یک کنترل از راه دور, آزمایشگاه, اما شما بچه ها انجام می دهند خیلی دنگ کار خوب :)"

"ما در حال یادگیری مهارت های قابل عرضه در بازار با آردوینو و Python و البته تیم توسعه بسیار پذیرای انتقادات و پیشنهادات و به طور مداوم تلاش می کند تا کلاس بهتر است. با تشکر از شما!"

تغییر دیگری که این گروه مفتخر است آسنکرون عمل — که اجازه می دهد تا دانش آموزان به سرعت خود را یاد بگیرند. این سوئیچ داده است دانش آموزان انعطاف پذیری لازم برای کار در یک رای آنها احساس راحت با یک تغییر است که می تواند مفید برای دانش آموزان است که ممکن است در مبارزه با مواد.

"فیلم نشان دادن نحوه استفاده از python و چگونه به راه اندازی آزمایش شده اند بسیار مفید است به خصوص برای کسی مثل خودم که هیچ تجربه ای با این عنوان من گرفته نشده 4AL" نوشت: در یکی دیگر از دانشجویان.

در همان زمان Arisaka گفت: اجازه دادن به دانش آموزان کار در سرعت خود نیز اجازه می دهد تا دانش آموزانی که واقعا درک این مواد به پایان کار خود را سریعتر و او آنها را تشویق به رفتن به عقب و کمک به همسالان خود.

Arisaka شده است که آموزش فیزیک برای بیش از 30 سال نیز گفت: از آن زمان به حرکت به دور از تصور است که دانش آموزان باید در رقابت با یکدیگر برای نمرات.

"آنها می تواند افزایش درجه خود را اگر آنها انجام بهتر آن را تا به چیزی برای انجام با دانش آموز در کنار آنها و این پیام بسیار مهم است به طوری که آنها می توانند یاد بگیرند که چیزی مفید" گفت: Arisaka که اشاره کرد که دانش آموزان تسلط بر مهارت بود بهتر از همیشه در این سه ماه حتی اگر labs انجام شد در خانه.

این تغییرات به آزمایشگاه ساختار بودند تشکر ممکن است در بخشی به منابع مالی و پشتیبانی ارائه شده از UCLA مرکز برای پیشرفت آموزش. "این انتقال به دانش آموزان داشتن مالکیت آزمایش نوع سطح بالا تجربه یادگیری است که ما به دنبال UCLA دانش آموزان بنابراین ما خوشحال بودند که برای حمایت از کار گفت:" آدرین Lavine, دانشیار معاون شهردار برای UCLA مرکز برای پیشرفت آموزش و استاد مهندسی مکانیک.

برای Lavine حرکت به آموزش از راه دور ایجاد کرده است یک فرصت برای هیات علمی به تأمل در خود آموزش و چگونه است که بر یادگیری دانش آموز. "من فکر می کنم در بسیاری از دانشکده وجود دارد که در حال انجام یک کار باور نکردنی بودن متفکر در نحوه رسیدگی به این, و آنها را به یادگیری درس گرفته است که می تواند به فرد در آموزش," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب