بین المللی کاغذ می شود سختگیرانه تر زیست محیطی دستورالعمل; منتقدان می گویند به اندازه کافی سخت

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 4 سال 2020جدید تخته سنگ از دولت تحمیل قوانین ع

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

جدید تخته سنگ از دولت تحمیل قوانین عملیاتی خواهد شد نیاز به بین المللی کاغذ به پرداخت $190,000 در مجازات پیاده سازی یک $1 میلیون زیست محیطی کاهش پروژه و پرداخت $10,000 خوب هر زمان آن را نتواند خاص آب تست کیفیت.

منتقدان می گویند که نظر به مقدار یک کف دست زدن بر روی مچ دست برای شرکت و آنها از ترس شرایط جدید انجام خواهد شد هیچ چیز برای جلوگیری از افزایش آلودگی Perdido خلیج و اطراف آن آبراه.

در روز سه شنبه بین المللی کاغذ و فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست اجرا جدید "رضایت سفارش" برای IP اردوگاه آسیاب اصل یک ضمیمه برای شرکت فاضلاب دفع مجوز با الزامات خاص برای پرداختن دیرینه مسائل کیفیت آب.

در بیانیه ای آسیاب کاغذ نوشت: "بین المللی کاغذ متعهد به پرداختن به همه الزامات مشخص شده در رضایت نظم و حفاظت از محیط زیست است."

بهشت حیف و میل: میراث آلودگی ثابت Escambia تعداد

بین المللی مقاله مجاز به تخلیه حدود 24 میلیون گالن در هر روز از پساب فاضلاب صنعتی از آن کاغذ سازی فرایند. پساب منتشر شده از مرکز جریان از طریق یک از 1400 هکتار IP متعلق به تالاب که در آن مواد مضر هستند قرار است برای فیلتر کردن توسط پوشش گیاهی قبل از فاضلاب بازدید Perdido بای.

اما IP به طور منظم بیش از حد دولت محدودیت در سميت پساب آن به خصوص در آزمون های اندازه گیری که آیا سموم متمرکز هستند به اندازه کافی برای آسیب رساندن به یک باکتری شناخته شده به عنوان آب کک.

بین 2015 و 2019 IP موفق به دیدار با سمیت مزمن استانداردهای 19 بار با توجه به DEP. تسهیلات نیز تحت یک کل پساب سمیت اصلاح طرح از سال 2012 به دلیل سمیت مزمن شکست.

"ما مایل به آن را بسیار روشن است که این گروه انتظار این است که شما به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است به آدرس مداوم رعایت مسائل خود را در تاسیسات" DEP نوشت: در صفحه پوشش جدید رضایت سفارش. "این بخش انتظار دارد تمام جدول زمانی مشخص شده در پیوست جهت ملاقات بدون استثنا. درخواست برای چشم پوشی و یا پسوند بعید به تایید شود."

در اینجا چیزی است که جدید رضایت سفارش نیاز به

آوریل سال 2020 سفارش نیاز به, در میان چیزهای دیگر:

  • پرداخت جریمه از $190,000.00 و در بخش هزینه 1000 $
  • اجرای پروژه کاهش معادل حداقل 1 میلیون دلار است. کاهش پروژه باید یک محیطی افزایش یا پروژه مرمت و یا کمک مالی از محیط زیست حساس به زمین.
  • مجازات مقرر از 10 ، 000 دلار برای هر آینده موفق مزمن آب کک آزمون سمیت و همچنین مجازات های اضافی برای عدم تطابق با شرایط رضایت سفارش
  • موقت محدودیت برای تخلیه آب-شاخص های کیفیت مانند تعادل pH وضوح اکسیژن محلول و رسانش تا زمانی که هر دو Jan. 1, 2022 و یا تا زمانی که بخش اقدام IP در انتظار مجوز درخواست تجدید
  • اتمام مطالعه به آدرس پایین بودن سطح اکسیژن در توپ را روی گوه و ترکهای دریاچه ها و پایین دست بخش از یازده Mile Creek
  • ماهانه مزمن مسمومیت تست در ازای سه ماهه تست در حال حاضر مورد نیاز مجوز

رضایت منظور نیز دستور IP به آدرس یک موضوع labs تولید مختلف که نتایج تجزیه و تحلیل نمونه های گرفته شده در همان دسته ای. فعلی تئوری کار این است که آب های مختلف کک آزمون فرهنگ ها ممکن است مختلف تحمل به صورت مخلوطی از سدیم و پتاسیم و کلسیم و سایر یونهای موجود در پساب.

IP سفارش داده شده به ایجاد یک برنامه برای تست اگر یونی عدم تعادل باعث آزمایشگاه تناقضات.

در صورتی که قصد ندارد این موضوع آدرس IP دستور داده شده است به دنبال به از بین بردن Emerald Coast ابزار قدرت اصلاح آب از آن روش فرآیند برای از بین بردن آن را به عنوان یک متغیر در مشکل.

بیشتر: Perdido خلیج می آید در زیر میکروسکوپ: بهشت حیف و میل takeaways از بخش 2

ECUA شروع به تهیه آب اصلاح شده به IP در سراسر سال 2010 به عنوان یک جایگزین برای آب شیرین و تنظیم شده است به عنوان یک نفع صرفه جویی در هزینه و بهره وری و پایداری اندازه گیری برای هر دو طرف.

آسیاب برای ارسال طرح خود را برای از بین بردن ECUA آب اصلاح شده از فرآیندهای آن توسط 1 ژوئن 2020. اگر این راهنمای ضروری IP باید آماده برای شروع اجرای این طرح توسط Jan. 31, 2021.

از طریق ایمیل و IP گفته است که هنوز کار از طریق مشخصات فنی هر دو آن آب اصلاح شده طرح حذف و مورد نیاز 1 میلیون دلار کاهش پروژه.

طرفداران محیط زیست می گویند جدید رضایت منظور این است که واقعا فقط بیشتر از همان

نهایی چروک رضایت منظور این است که DEP و IP توافق برای ادامه همکاری با یکدیگر برای تعیین اگر "سایت خاصی جایگزین معیارهای" مناسب برای دفع پساب تالاب. همانطور که از نام آن پیداست یک SSAC یک مجموعه خاص از آب با کیفیت پیش نویس دستورالعمل خاص waterbody.

DEP ادعا آنها یک ابزار برای اطمینان از آن می توانید خیاط مقررات خود را به نیازهای خاص و چالش های منحصر به فرد محیط زیست است. بسیاری از شهروند طرفداران بر این باورند که آنها در حال یک روش برای حرکت goalposts برای آلوده است که می تواند برآورده نمی منظم و استاندارد.

در حال حاضر IP عامل در پنج سال و فاضلاب مجوز بود که در مجموعه ای به پایان می رسد در 2015. پنج سال بعد DEP است که هنوز پردازش IP برنامه برای اقامت تا سال 2010 مجوز فعال باقی می ماند تا زمانی که این بخش باعث می شود یک تصمیم نهایی است.

بیشتر: وداع با آب فقیر کک کشته شده توسط IP! | Andy Marlette

در بیانیه ای به اخبار مجله DEP نوشت: "وزارت طول می کشد ماموریت خود را برای محافظت از, حفظ و مدیریت دولتی منابع طبیعی و اجرای آن قوانین زیست محیطی بسیار جدی است." زبان به طور گسترده به شرایط رضایت سفارش آژانس افزود: "اگر کامل رعایت نشده است از طریق این اقدامات گروه ممکن است مجبور به انکار خود درخواست اجازه تجدید."

هنوز کلمات حلقه توخالی به بسیاری از شهروند طرفداران و کارشناسان محیط زیست شده اند که این استدلال برای چندین دهه در این بخش انجام داده است و بیشتر به حفاظت از آسیاب از شهروندان است.

"این رضایت منظور این است که فقط یک راه برای اجازه می دهد آنها را به کار گیرند و بدون ملاقات با استانداردهای دولتی برای چند سال بیشتر گفت:" جکی Lane, یک زیست شناس دریایی است که زندگی در بانک ها از Perdido خلیج از 1970s.

مسلما با صدای پیشرو در تلاش برای حفاظت از خلیج لین آگهی یک سازمان به نام دوستان Perdido خلیج و ارسال خبرنامه به طور منظم با اطلاعات گزارش ها و گزارشات در مورد وضعیت سلامت بای.

این نسخه آوریل می گوید: "در حال حاضر که IP نمی تواند دیدار با استانداردهای دولتی برای pH خاص هدایت (نمک) و اکسیژن محلول در تالاب پس از هفت سال تلاش آنها در حال استفاده از ایالت فلوریدا برای کاهش استانداردهای. اما IP به نشان می دهد که آنها انجام می دهند نه تاالب و یا مجاور آب بدن آسیب برساند."

خط استدلال می کند که اطلاعات جمع آوری شده در خلیج حوضه نشان می دهد کاملا مخالف است.

در یک درخواست برای DEP به انکار IP درخواست برای SSAC او گفت: مطالعات نشان می دهد وجود دارد به طور متوسط 239 درختان در هر هکتار در IP درمان تالاب قبل از پساب استفاده شد و در سال 2019 پس از هشت سال از پساب نرم افزار وجود دارد فقط 77 درختان در هر هکتار.

او همچنین گزارش آلودگی مسائل جریان شد سایت با خالدار طریق در بالا Perdido خلیج حاوی سطح بالایی از جیوه صدف حاوی سطوح بالایی از آرسنیک و جیوه سطح pH افزایش فوق هنجار در سراسر خلیج و کم اکسیژن محلول سطوح خفگی کردن زندگی در خلیج طبقه.

شده است وجود دارد طولانی مدت و بیش از بحث اگر و چقدر IP منجر به مسائل کیفیت آب در Perdido بای آب ریختن. سروصدا از مقدار از اطراف شهرستان اجرا می شود به خلیج و برخی از فرض رواناب از جاده های بستر و سپتیک تانک نیز می تواند یک علت کیفیت آب فقیر.

بیشتر: چه آن را برای بازگرداندن نجار نهر آبخيز? یک طرح جدید با هدف پیدا کردن

هنوز طرفداران می گویند آسیاب نشده است پاسخگو باشند و حتی برای این مسائل است که باید ترسیم شده به آن پشت درب.

در آن هی روز میل استخدام چندین هزار نفر و پمپ دهها میلیون نفر به اقتصاد محلی. هر چند این اعداد کاهش یافته است این شرکت هنوز در مورد استخدام از 1200 کمک می کند پشتیبانی از سالم محلی صنعت چوب و چند ساله طرفدار خیریه تلاش در اردوگاه جامعه است.

حتی در میان مخالفان, چند دیدن آسیاب به عنوان صاحبان کردن و از خائنانی. آنها معتقدند با این حال مردمی که باید برگزاری آنها پاسخگو نیست.

فرد Garth تاسیس Perdido خلیج محیط زیست انجمن در سال 1988 زمانی که سابق نورد صاحب عنوان قهرمانی شد و تقاضا برای اقامت.

"ما مخالف آن را در یک دادرسی اداری و 'برنده' اما آنها صادر شد مجوز موقت که آنها تحت عمل برای 30 سال یا بیشتر" Garth گفت.

"به نظر می رسد مانند آنها روش کار این است که آنها می آیند تا با یک برنامه را امتحان کنید و خود را رفع مشکلات آلودگی — آنها مطالعه آن برای سال در حالی که آنها همچنان به کار گیرند. سپس به هر دلیل طرح خود را کار نمی کند و پس از آن آنها می آیند تا با یکی دیگر از برنامه های دیگر و یا مطالعه و یا چیز دیگری. آن را می دهد آنها را یکی دیگر از چند سال, و آنها فقط در ادامه به نقض کند."

در بیانیه ای خطاب به برخی از اتهامات IP گفت: این شهر همچنین دارای منافع مقرره در حفاظت از محیط زیست به عنوان "سالم و پایدار از منابع آبی ضروری برای جامعه ما محیط زیست و تولید محصولات ما هستند که نقش مهمی در طول این (COVID-19) بیماری همه گیر."

مردم با "منافع قابل توجهی" که 21 روز به درخواست برای یک دادرسی اداری

آوریل سال 2020 منظور نیاز است که آی پی انتشار یک "اطلاع از رضایت سفارش" که شامل اطلاع از حقوق و دستورالعمل برای پر کردن یک درخواست در عرض 21 روز. 21 روز برای عموم به دادخواست آغاز خواهد شد وقتی که متوجه منتشر شده است.

این درخواست باید شامل جزئیات مانند یک توضیح از نحوه درخواست کننده منافع تحت تاثیر قرار خواهد شد, بیانیه ای از آنچه که جزئیات خاصی از رضایت منظور باید معکوس و یا اصلاح قوانین و یا قانون که حمایت نیاز برای برگشت یا اصلاح و جزئیات دقیق از آنچه عمل درخواست می خواهید این بخش را با توجه به رضایت سفارش.

دادخواست باید به ایمیل Agency_Clerk@dep.state.fl.us و یا ثبت در اداره عمومی مشاور در تالاهاسی و همچنین ایمیل به منطقه شمال غرب فلوریدا دفتر در مهلت در نظر گرفته شود.

بسیاری از طرفداران گفت: آنها تلاش کرده اند اداری جلسات دعاوی و هر مراجعه به آنها می توانید IP و DEP ادامه به آنچه که آنها را همیشه انجام داده ایم: جایگزین مطالعات و بوروکراسی به معنی عمل است.

است Perdido خلیج در خطر?: آن را خیلی دیر به آن محافظت می کند ؟

جان Identità و ترزا تپه موسسان یک شهروند سازمان رسانه ای به نام استودیو 850 تولید یک فیلم مستند در کاهش Perdido خلیج طریق لنز روزمره مردمی که زندگی خود را صرف زندگی و کار در خلیج.

"ما همچنان به دنبال طنز از دولت تنظیم اینرو تکرار فاضلاب پرونده ناقض با گسترش خود عامل تحت مجوز موافقت برای دو سال دیگر و بدون باز کردن ورودی های عمومی دیگر از اداری چالش در گران دادگاه" Identità گفت: از طریق ایمیل. "این همه قانونی تحت قانون فلوریدا در خود داستان دیگری نیاز بیشتر نظارت عمومی. اما ما خواهید بود بر روی آن است."

او گفت: آی پی خودداری کرده است برای پاسخ به بسیاری از پرونده های عمومی درخواست و که DEP در حالی که تبدیل شدن به کمی بیشتر شفاف است که هنوز هم فعال باشد.

خط نوشت در خبرنامه که در سایت معیارهای خاص فرایند IP تسلیم منطق آن به صورت استثنا به DEP. اداره می شود 60 روز برای بررسی و سپس آن را می توانید آن را به IP برای درخواست اطلاعات بیشتر. IP می شود یکی دیگر از 60 روز به دوباره ارسال کنید و این چرخه تکرار آگهی nauseam.

"شاید ما همه می میرند از COVID-19 برخی دیگر همه گیر و یا علل طبیعی قبل از آن را بیش از همه" خط نوشت. "من فکر می کنم که این طرح است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن