مجازی است اردوگاه ارزش هزینه? پدر و مادر سوال ارزش از بچه ها حضور در جلسات تابستان در یک صفحه نمایش

توسط Aimee Picchi ویژه به ایالات متحده آمریکا TOAYمنتشر شده 2:54 PM EDT 22 مه سال 2020قبل از coronavirus pande

توسط NEWSSALAM در 5 خرداد 1399

قبل از coronavirus pandemic, Marion, Gammill کلر را قفل شده است و دخترش " تابستان قصد دارد تا اواسط ماه آوریل: همه روزه بسکتبال و ژیمناستیک و تئاتر اردوگاه را به اشغال خود را پر انرژی 8 ساله ،

از اواسط ماه مه در کلر هوستون امور اجرایی است که هنوز مرتب کردن گزینه های خود را با مجازی اردوگاه ها به احتمال زیاد به بازی بخشی — و نه مقرون به صرفه ترین یکی است.

حتی اگر آنلاین اردوگاه هزینه کمتر کلر انتظار ندارد برای صرفه جویی در پول. چرا که او و همسرش در حال کار تقسیم وقت خود را بین کار و خانه که بدان معنی است که آنها نیاز به پرداخت مراقب خود را به کار نیز تمام تابستان سرپرستي دوقلوها که احتمالا حضور در "اردوگاه" از طریق صفحه نمایش خود را در خانه.

"با مجازی اردوگاه شما هنوز هم نیاز به یک فرد برای مراقبت از بچه," کلر می گوید.

استفاده از آن و یا از دست دادن آن ؟ کروناویروس و FSA سوالات.

سهام: سهام بازار باز در یادبود روز ؟

از امور مالی به کودکان, ایمنی, عدم قطعیت و سوالات فراوان برای خانواده ها تلاش برای برنامه ریزی تابستان سال 2020 است. پدر و مادر به طور معمول صرف در مورد $300 در هر هفته در فرزند خود در تابستان اردوگاه های است که اجازه می دهد تا آنها را به کار در حالی که بچه های خود را مشغول در خارج از منزل, هنر یا مهارت های یادگیری مانند برنامه نویسی.

اما پدر و مادر نگران هستند که مجازی اردوگاه ها ممکن است جایگزین است که تجربه بسیاری از پوشا فقط یک یا دو ساعت در روز به جای ارائه کامل-بعد برنامه نویسی. در همان زمان 18 میلیارد دلار اردوگاه صنعت با آن مواجه است بحران به عنوان اردوگاه مدیران دست و پنجه نرم کردن با عامل با خیال راحت در یک بیماری همه گیر.

بسیاری از اردوگاه های که از اواسط ماه مه هنوز تصمیم گیری که آیا آنها ارائه خواهد شد در شخص جلسات این تابستان با مدیران اردوگاه تعقیب به سرعت در حال تحول دولت و مقررات محلی با هدف مهار بیماری همه گیر می گوید: تام روزنبرگ رییس اجرایی American Camp Association, انجمن تجارت برای اردوگاه.

سازمان خود را در این ماه منتشر شده یک راهنمای میدانی برای اردوگاه عملیات در طول COVID-19 که توصیه پروتکل های جدید مانند دما پیش غربالگری برای اعضای کمپ هر یک از 14 روز قبل از ورود در اردوگاه.

معضل مجازی اردوگاه نیز می تواند مشکلات مطرح برای پدر و مادر که کنار دلار قبل از مالیات در وابسته-مراقبت از هزینه های قابل انعطاف حساب برای اردوهای تابستانی. چون دلار قبل از مالیات می تواند مورد استفاده قرار گیرد تنها برای کودک-مراقبت از هزینه های است که اجازه می دهد پدر و مادر به کار روشن نیست که آیا مجازی اردوگاه ها که به طور معمول ارائه نمی دهد تمام روز برنامه نویسی خواهد شد واجد شرایط برای بازپرداخت کارشناسان می گویند. خبر خوب این است که IRS در مارس سست قوانین خود را در مورد FSA حساب اجازه می دهد پدر و مادر به تعدیل سهم خود را.

Pivoting به کمپ مجازی

ایمنی بالای ذهن جان شاو و آنا کیت ضایعات نوازندگان در سنت پترزبورگ که هر دو طرح در آموزش در کارولینای شمالی موسیقی اردوگاه — تقریبا. دختر خود را, 14, قرار است برای حضور در یک موسیقی اردوگاه در ورمونت که نه لغو شده و نه تغییر آنلاین. گذشته از نگرانی در مورد ایمنی آنها در حال حاضر دوباره این اردوگاه هزینه که می ایستد در بیش از 6000 دلار.

"این اردوگاه ها ارزان نیست," شاو می گوید. "من احتمالا صحبت با آنها در مورد مرتب کردن منابع مالی از ما از دست داده ایم کار خودمان را."

اردوگاه ها که به روشن مجازی برنامه به طور معمول کاهش می یابد قیمت های خود را. دیگران را تمدید مهلت ثبت نام به پدر و مادر زمان بیشتری برای در نظر گرفتن گزینه های خود را.

یکی از کسانی که Hosmer نقطه یک شب کمپ در ورمونت. یک تابستان به طور معمول دو هفته جلسه شامل شنا و قایقرانی و تیراندازی با کمان و صنایع دستی — اما کمپ به تازگی اعلام کرد این امر به جای ارائه "Hosmer در خانه" یک نسخه مجازی از خود است.

به جای آن در حدود $2,200 برای یک هفته دو جلسه در این اردوگاه است که به درخواست خانواده ها برای پرداخت آنچه که آنها می توانند اعم از حدود 50 دلار به 350 دلار. آن را نیز تمدید آن مهلت ثبت نام تا 1 ژوئن در مقایسه با معمولی خود را اواسط ماه مارس مهلت پرداخت شهریه.

کاهش قیمت

تا کنون پدر و مادر با وزن گزینه های خود را. کری Glessner اداری مدیر Hosmer نکته اشاره می کند که حدود 15 درصد از اعضای کمپ را امضا کرده اند تا به صورت مجازی اردوگاه که از اواسط ماه مه. او امیدوار است که حدود نیمی نهایت ثبت نام.

"ما نمی خواهید به لغو بدون ارائه چیزی دیگری" Glessner می گوید.

نیز وجود دارد این سوال که آیا خانواده ها می خواهید به پرداخت برای بیشتر آنلاین برنامه نویسی زیر ماه از زوم کلاس.

این چیزی است که ایزابل Koral می داند. Koral یک جوان 19 ساله دانشجوی کالج به پایان رسید ترم از کلاس های آنلاین و برنامه ریزی شده بود به کار به عنوان یک مشاور در ماساچوست اردوگاه که با حضور او از سن 10. کسانی که برنامه را تغییر زمانی که اردوگاه به تازگی اعلام کرد که آن را نمی خواهد باز در تابستان امسال با توجه به همه گیر. اردوگاه نیست و ارائه یک نسخه مجازی از خود است.

"یکی از بخش هایی از اردوگاه که بچه ها و پدر و مادر قطعا واقعا مثل این است که شما در حال گذراندن یک هفته بدون تلفن خود را" Koral می گوید. "من می خواهم ببینید که چرا مردم با دیدن مجازی اردوگاه را بسیار پیچیده — فقط اضافه کردن به صفحه نمایش خود را در زمان."

این ACA را روزنبرگ پیش بینی کرد که در این تابستان می تواند منجر به نوآوری در برنامه های تابستانی مانند تکنولوژی های جدید و سیستم عامل به صورت آنلاین اردوگاه. اما او آگاه از سرخوردگی است که برخی از اعضای کمپ و پدر و مادر احساس می کنید که در نظر آنها یک تابستان از زمان روی صفحه نمایش.

استرس این بیماری همه گیر به معنی "بچه های ما باید اردوگاه بیشتر از همیشه" او می افزاید. "بسیاری از کودکان و نوجوانان در حال بازیگران شناور در دریایی از صفحه نمایش."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب