مسائل را با T-Mobile, Verizon یا AT&T? آن را فقط ممکن است T-Mobile

جاش ریورا ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:23 PM EDT Jun 15, 2020T-Mobile تایید دوشنبه یک "صوت و دیتا با م

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

T-Mobile تایید دوشنبه یک "صوت و دیتا با موضوع" تاثیر قرار مشتریان برخی از آنها گزارش عدم توانایی در ایجاد و یا دریافت تماس های تلفنی و یا پیام های متنی.

Downdetector که جمع آوری قطع برق گزارش از کاربران نشان می دهد که در اطراف سنبله 3 p. m. EDT دوشنبه است که پس از به آرامی پایین آمده است.

نویل ری رئيس جمهور از تکنولوژی در T-Mobile, توییتی, "مهندسان ما در حال کار برای حل و فصل یک صدا و داده های مسئله شده است که تاثیر مشتریان در سراسر کشور است. با عرض پوزش برای ناراحتی و امیدوارم که این ثابت مدت کوتاهی."

مشخص نیست که چگونه گسترده این موضوع است و یا چگونه بسیاری از T-Mobile مشتریان تحت تاثیر قرار. ایالات متحده آمریکا امروز رسیده به T-Mobile برای جزئیات بیشتر شد اما با اشاره به ری توییت.

Downdetector گزارش قطع برای حامل های دیگر مانند Verizon, AT&T, Sprint و مترو (هر دو متعلق به T-Mobile).

Verizon گفت آن است که دچار قطع برق.

"ورایزون شبکه در حال انجام هست. ما در حال آگاه باشید که یکی دیگر از حامل است که با داشتن شبکه مسائل. تماس به و از که حامل ممکن است یک پیام خطا" گفت: غنی جوان یک Verizon سخنگو. "ما درک می کنیم Downdetector است دروغ گزارش شبکه Verizon مسائل است."

جوان گفت:

سایت های مانند Downdetector.com استفاده از محدود crowdsourced داده های گرفته شده از نمونه پست های اجتماعی که اغلب از نظر آماری ناچیز یا در واقع نادرست است. بسیاری از عوامل می تواند کمک به یک گزارش نادرست در یک شخص ثالث وب سایت ... دستگاه معیوب ترافیک شبکه است که بدن افت می کند اما نمی مهار اتصالات تجاری RF مسدود کننده و خطای انسانی و شبکه مسائل تأثیر حامل های دیگر و بیشتر. این نوع از سایت ها بررسی و تایید crowdsourced داده است که دریافت می کنند, آنها به سادگی کل آن را و آن را گزارش. در نتیجه می توان معیوب گزارش از عملکرد شبکه وقفه باعث گسترده miscommunication برای کاربران بی سیم.

AT&T گفت: ایالات متحده آمریکا امروز از آن است که "عامل به طور معمول."

یک سخنگوی سرویس دهنده با اشاره به یک صدای جیر جیر از آن اخبار حساب و گفت: "شبکه ما عامل به طور معمول, اما ممکن است برخی از مشتریان قادر به رسیدن به مردم در دیگر حامل شبکه."

دنبال جاش ریورا در توییتر: @Josh1Rivera.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن