'این یک دید به ببین:' گاو دریایی رؤیت در اطراف Pensacola Beach بیشتر رایج

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 7, 2020کلی Mathey در پنساکولا سگ س

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

کلی Mathey در پنساکولا سگ ساحل غرب هنگامی که او را دیدم دیگر ساحل را برانگیخت در حال حرکت با یکدیگر و تلاش برای شلیک تصویری بعد از ظهر یکشنبه.

"من مانند 'وای چه آنها میبینند؟' آن را بسیار روشن است که نبود یک کوسه حق دور و یا یک دلفین بدیهی است که فقط با شکل آن" Mathey گفت: در مورد تحقق او از دیدن یک گاو دریایی. "این زیبا که کمی خود را سر تا ظهور."

Mathey یک بازدید کننده از ایندیانا زد در کنار ساحل برای دریافت تصویری از گاو دریایی بود که بیش از 10 متری دریایی, او گفت:. او در وبسایت خود به محلی Pensacola Beach Facebook صفحه.

"آن را دید ناگهان و پس از آن بود شیرین و من آرزو می کنم من می توانم به دنبال آن کل راه اما خیلی سریع بود. من خیلی نیاز به اجرا به نگه دارید تا" Mathey گفت.

ریک اوکانر فلوریدا دریا اعطای نمایندگی برای دانشگاه فلوریدا موسسه غذا و کشاورزی علوم' Escambia County فرمت گفت گاو دریایی رؤیت مانند Mathey را ممکن است بیشتر رایج است در حال حاضر از آنها در گذشته بوده است.

اما چقدر شایع رؤیت هستند چیزی است که اوکانر در حال کار به درک. او را تحت تلاش برای جمع آوری رؤیت در یک صفحه گسترده و پیگیری که در آن حیوانات در حال رفتن است.

تا کنون توسط اوکانر تعداد این منطقه دیده می شود 22 گوسفند آبی پس Jan. 1.

"ما نمی دانیم که اگر برخی از آنها همان افراد است. من حدس است که برخی از آنها احتمالا هستند اما به نظر می رسد در حال حاضر بیشتر رایج تر از آن بود که" اوکانر گفت.

هر کسی که لکه های یک گاو دریایی در منطقه خواسته است به ایمیل اوکانر در roc1@ufl.edu تماس بگیرید و یا دافین دریا آزمایشگاه در 1-866-493-5803 که اطلاعات سهام با اوکانر.

اوکانر که در پنساکولا منطقه گفت: آن را غیر معمول نیست برای دیدن یک یا دو گوسفند آبی در هر سال.

وجود دارد بیشتر به او گفت: به این دلیل که جمعیت گاو دریایی در فلوریدا در حال افزایش است به طور کلی. Northwest Florida است نیز دیدن کمتر سخت انجماد در زمستان که به طور معمول چیزی است که درایوهای حیوانات مرکزی و جنوب فلوریدا.

بیشتر حیات وحش پوشش

آسیب طوفان: دو لاک پشت دریایی لانه در Pensacola Beach نژاد های آخر هفته آب و هوا

لانه را از دست داد: اکثر shorebird لانه در پنساکولا ساحل گمشده در طوفان گرمسیری کریستبل

نقطه جدید: جدید غواصی صخره در ساحل کازینو به پایان رسید, حیات وحش در حال حاضر ظاهر می شود

شارلین مائورو مدیر نابارا, ساحل, علوم دریایی, ایستگاه توافق کردند که بیشتر گوسفند آبی خال خال شده است در بخش شمالی سواحل خلیج فارس در سال های اخیر است. او گفت که او می شنود از هشت به 10 کل یک سال اما اعتقاد وجود دارد مقدار زیادی بیشتر وجود دارد.

شمال خلیج مکزیک است که بخشی از محدوده طبیعی برای گوسفند آبی, مائورو گفت. در حالی که آب بیش از حد سرد در زمستان از شمال غرب خلیج فارس ارائه یک فصل گرم زیستگاه بنابراین رؤیت هستند شایع ترین آوریل تا اکتبر.

او گفت: از کل جمعیت بوده است و افزایش بیش از 25 سال گذشته به دلیل موفقیت تلاش های حفاظت. چرا که آنها هنوز هم محافظت, حیوانات, زیر گونه های در معرض خطر عمل و قانون حفاظت از پستانداران دریایی و آنها می توانند خیلی راحت در اطراف مردم او گفت: ساحل را برانگیخت باید اجتناب از دست زدن به آنها را.

"آنها استفاده می شود برای آمدن به مردم است. آنها هیچ شکارچیان طبیعی. به همین دلیل من آنها را خیلی دوست دارم چرا که آنها مانند بزرگ سگ توله سگ گفت:" مائورو که قبلا با گوسفند آبی به مدت سه سال به عنوان یک حیوان متخصص مراقبت در دریای جهان.

اگر کسی می بیند یک مجروح, مرده, مورد آزار و اذیت و یا یتیم گاو دریایی, مائورو گفت: آنها باید تماس فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون در 888-404-لزبین (888-404-3922).

بریتنی Dolan, پستاندار دریایی, تابنده هماهنگ کننده برای Emerald Coast پناهگاه حيات وحش وجود دارد گفت: تعدادی از چیزهایی که می توانید انجام دهید برای کمک به نگه داشتن گوسفند آبی امن از جمله تماشای آنها را از یک فاصله امن و تغذیه آنها.

"آنها بسیار ویژه موجودات بنابراین قطعا حیوانات که ارزش مشاهده و یادگیری در مورد" دولان گفت.

این FWC همچنین دارای تعداد زیادی از راهنمایی برای نگه داشتن گوسفند آبی امن مانند اجتناب از منزوی یکی از آن گروه و نه ایجاد بیش از حد سر و صدا و پاشش.

قایق حوادث بالا انسانی مربوط به علت مرگ برای گوسفند آبی. از آنجا که FWC توصیه قایق باید به صورت دایره موج الگوهای چپ در سطح آب توسط گاو دریایی دم آن را به عنوان شنا در زیر آب به نام "گاو دریایی ردپای" و هرگز به طور مستقیم بیش از یک گاو دریایی.

"آنها در حال جستجوی غذا. آنها به دنبال آمپول و یا شاید آنها در حال محافظت از یک گوساله. آنها مرتب از انجام کار خود است بنابراین بهترین چیز برای آنها این است که اجازه دهید آنها را و آنها را مزاحم و یا باعث شود که آنها هر گونه تنش های غیر ضروری," دولان گفت.

 مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن