"این ما را قادر به ماندن در حمایت از زندگی': Pensacola میله های لبنی تبدیل به رستوران مجوز برای باز کردن

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:00 AM EDT Jul 16, 2020تعداد فزاینده ای از پنساکولا میله و کارخان

توسط NEWSSALAM در 26 تیر 1399

تعداد فزاینده ای از پنساکولا میله و کارخانه های لبنی را برای اعمال رستوران مجوز در تلاش برای بازگشایی کسب و کار خود را پس از دولت دستور داد آنها را به نزدیک دوباره در ماه گذشته به زمان انفجار جدید COVID-19 مورد در فلوریدا.

فلوریدا صادر دوم آن نوار shutdown ژوئن 26, وادار کردن میله ها و کارخانه های لبنی به کار تنها با منظقه خدمات. رستوران بودند مجاز به باز باقی می ماند در 50 درصد ظرفیت است.

برای شناور ماندن و حفظ کارکنان حداقل پنج Pensacola منطقه بارها و کارخانه های لبنی باید در انتظار "دائمی خدمات مواد غذایی" لایسنس برنامه ها با برخی دیگر در حال حاضر تایید شده است.

میله ها و کارخانه های لبنی با تایید دستور رستوران برنامه جمعه شد کمی جنون Brewing Co., سواحل خلیج فارس آبجوسازی پرونده را میخانه عجیب و غریب مستعمره Brewing Co. و Sandshaker سالن با توجه به وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای تنظیم پایگاه داده.

توقف دوم: کارخانه های لبنی و میله انطباق را مجبور به بسته شدن نگرانی رستوران را به دور از به فروش رفتن

بسته شدن: Pensacola, میله, رستوران ها دوباره بسته شدن یا عقب عملیات با توجه به COVID-19

عجیب و غریب مستعمره Brewing Co. یکی از کسب و کار با یک برنامه انتظار برای یک رستوران مجوز. از بنیانگذاران بلیک پرورش گفت: این پوسته از یک آشپزخانه کوچک در حال حاضر وجود در آبجوسازی اما در حال حاضر خدمه در حال اتمام است ،

فاستر گفت: آبجوسازی پایین بود 75% درآمد در طول دو دوره زمانی که آن را محدود به منظقه تنها با کارکنان در کمی به هیچ ساعت. او گفت: این یک مدل پایدار برای فرد مستعمره همچنان برای سال.

"میله نوع از شرور و اهریمن در طول همه گیر و رستوران ها بدست به باز باقی می ماند بنابراین ما می خواهم این فرصت را به مانند یک رستوران در حالی که همچنین تغییر مدل کسب و کار ما به یک نشسته محیط زیست" فاستر گفت.

کارکنان با توجه به ایده های منو مانند خفه شده ی nachos artisanal, پیتزا, نرم چوب شور و آبجو پنیر و charcuterie تخته. فاستر گفت: آبجوسازی هنوز برنامه ای برای همکاری با کامیون های مواد غذایی, اما در دراز مدت آشپزخانه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ارائه مواد غذایی که مواد غذایی کامیون ها وجود ندارد.

پس از درخواست تایید فاستر گفت که او قصد ندارد برای باز کردن آشپزخانه برای ناهار خوردن در حق دور. او گفت: کارکنان به طور آزمایشی به دنبال در یک ماه اوت باز تاریخ, اما آنها باز نمی شود و تا زمانی که او می بیند کمتر از موارد COVID-19 در این منطقه است.

"ما نیاز به دیدن روند مثبت برای باز کردن ... اما خوشبختانه ما در یک موقعیت که در آن ما نیاز به باز کردن درب دوم ما دریافت مجوز ما" فاستر گفت.

کری Eckland مدیر کل در سواحل خلیج فارس آبجوسازی نیز رفتن را از طریق فرایند تطبیق با رستوران ، او قبلا حمایت به کارخانه های لبنی نمی شود در دولت دوم shutdown سفارش از آنجا که آنها ارائه یک محیط متفاوت از یک کلوپ شبانه-style bar و بهتر می تواند اجرا اجتماعی فاصله بسیار شبیه به رستوران.

"اگر من یک آبجوسازی چه ما بسته و ما را ؟ ما نگران COVID-19? بنابراین اگر من فقط تغییر مجوز من و یکی دیگر, من در حال حاضر یک رستوران هم (کارخانه های لبنی بسته شدن) تاثیر نمی گذارد هر چیزی؟" Eckland گفت. "این یک بازی است که من حدس می زنم ما فقط در حال رفتن به بازی همراه با هر کس دیگری بیش از حد."

سواحل خلیج فارس آبجوسازی ندارد یک آشپزخانه کامل به طوری که آنها در حال توسعه موقت یکی. Eckland گفت: آنها یک توستر برای نرم چوب شور و آرام پز برای سوسیس و سوپ.

اگر آبجوسازی خود را دریافت رستوران مجوز این برنامه برای بازگشایی, برای طبیعی آن ساعت از ظهر تا 10 شب سواحل خلیج فارس را ساعت قطع شده است که این تنها ارائه می دهد منظقه وانت.

"انجام غذایی و الکل, ما به طور خودکار با رفتن به سه برابر آنچه ما درآمد روزانه" Eckland گفت. "این باعث می شود حس به فقط پیش بروید و فقط چیزی را بنابراین ما می توانید به بالا و در حال اجرا است."

5 بشکه آبجوسازی تصمیم به ساخت یک آشپزخانه در طول خاموش کردن میله در ماه مارس, اما نه همه مرتبط با این بیماری همه گیر. آبجوسازی بود باز تنها برای 24 روز قبل از اولین خاموش شدن اما در آن زمان کارکنان متوجه یک افت در فروش در طول زمان غذا.

آبجوسازی صاحبان در حال حاضر امن یک رستوران مجوز اجازه می دهد آنها را به بازگشایی اطراف روز یادبود در 50 درصد ظرفیت است. Mosley گفت: مادر اجازه داده است آبجوسازی برای دو برابر کردن فروش خود را از منظقه تنها.

"من نمی دانم اگر کسی با موفقیت در حال حاضر گفت:" صاحب Jason Mosley. "این ما را قادر به ماندن در حمایت از زندگی."

DC ریوز صاحب کامل ساده Brewing Co., تبدیل یک فضای رویداد در پشت کسب و کار خود را به یک آشپزخانه و اجازه داده شد به بازگشایی در هفته گذشته. بسیار ایده آل و ساده منو ساده خواهد بود با نرخهای حموس salsas و سگ های داغ.

"ما این گام برای بقا وجود ندارد. اما که نمی تواند ما را به راست و یا بهانه ای برای قربانی انجام بهترین کار است که ما می توانیم برای زنده ماندن و همچنین نگه داشتن مردم به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است" ریوز گفت.

ریوز گفت: او را زیر دستورالعمل سختگیرانه تر از آنچه مورد نیاز است از رستوران ها مانند اجازه می دهد نه داخل صندلی و عامل با ساعت کوتاه.

او گفت: آن را یک "سناریو مورد بدتر" برای چیزی شبیه به کامل ساده بسته شود که مشتریان می تواند انتخاب کنید به نشستن در ایوان رستوران به جای داشتن به takeout.

"شما می توانید درک از منظر ما آن را احساس نمی کند بسیار عادلانه می گویند یک آشپزخانه تعریف شما به عنوان امن یا امن نیست" ریوز گفت. "ما می تواند نشستن در اطراف و شکایت و شکایت, 'وای بر من و چرا این اتفاق می افتد؟' و یا ما در حال رفتن به نگه داشتن چنگ می زنند و مبارزه برای زنده ماندن برای این کسب و کار و زنده ماندن برای افرادی که در اینجا کار می کنند و به طوری که مسیر ما را انتخاب کرد."

اندی Russo صاحب مال فروشان سنگ بلوار نیروی دریایی گفت که او نیز با توجه به درخواست برای مجوز رستوران و می تواند به دنبال همان اجتماعی-دورى قوانین به عنوان یک رستوران. با وجود داشتن مقدار زیادی از اتاق را در خود نوار و برگزاری کنسرت آن را به احتمال زیاد خواهد بود هزینه های سنگین برای ساخت یک آشپزخانه, او گفت:.

روسیه گفت که او نگران برخی از مشتریان به طور منظم خواهد شد استفاده می شود به رفتن در جایی دیگر و به دنیا باز نمی گردد زمانی که او می کند به باز کردن.

"این منصفانه نیست راه آنها در حال انجام آن" روسیه گفت که او می تواند خود را نگه دارید 300-ظرفیت تسهیلات به 50 درصد است. "معدن اتفاق می افتد به یک کمی بزرگتر اما نه کامل بسته بندی شده مانند مرکز شهر."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب