آن را خیلی دیر نیست به ثبت نام برای CivicCon امشب در جستجو برای جدید آبی کوسه سرپرست

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:23 PM EDT Jun 15, 2020CivicCon میزبانی ویژه تاون هال امشب در ا

توسط NEWSSALAM در 26 خرداد 1399

CivicCon میزبانی ویژه تاون هال امشب در انتخاب جدید Escambia County school سرپرست.

پاتریشیا هایتاور صندلی از Escambia County هیئت آموزش و پرورش و آندریا Messina, مدیر اجرایی, فلوریدا, مدرسه, مدیره انجمن ارائه خواهد شد به روز رسانی به جامعه در مورد جست و برنامه ریزی آغاز شد که در سال 2019 به پایان می رسد و با سرپرست استخدام شروع به کار بعد از این سال.

این باز و رایگان را برای تمام رویداد مجازی است امشب از 6 تا 7:30 p. m.

انتخابات سال 2020: در اینجا نامزدها در Escambia, Santa Rosa شما ببینید در انتخابات

اولیه متقاضیان: دیدار با شش متقاضیان رقابت به Escambia County مدرسه جدید سرپرست

زمان سرپرست مالکوم توماس برنامه ریزی شده است به بازنشستگی در پایان سال است. جدید سرپرست را شناسایی و استخدام Escambia County هیئت مدیره مدرسه. قبل از رای گیری ابتکار سرپرست موقعیت در Escambia County بود انتخاب موقعیت.

هیئت مدیره مدرسه شده است و با استفاده از راهنمایی های فلوریدا مدرسه مدیره انجمن از اواسط سال 2019 به شکل یک طرح و انجام آن در سراسر کشور را جستجو کنید. هیئت مدیره خواستار طرح برای برنامه های کاربردی به تاریخ 26 ژوئن. فینالیست ها به مصاحبه در آخرین هفته از ماه اوت و انتخاب ساخته شده در ماه سپتامبر.

در حال حاضر وجود دارد 13 متقاضیان برای موقعیت.

هایتاور و مسینا خواهد شد به روز رسانی به جامعه در جستجو و پرسش از ثبت نام شرکت کنندگان از زوم نشست. جانت Pilcher مدیر عامل هرن گروه مشاور و مدیر ارشد در Studer آموزش و پرورش را در حد متوسط تاون هال.

ثبت نام برای این رویداد در دسترس است با جستجو در CivicCon eventbrite.com. این رویداد نیز در جریان pnj.com و اخبار مجله Facebook صفحه.

CivicCon یک همکاری بین اخبار و مجله Studer جامعه موسسه به پنساکولا منطقه به مکانی بهتر برای زندگی و رشد کار و سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی هوشمند و مدنی مکالمات.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن