جو Austin عالی بود میلتون مربی و دین. او حتی بهتر از پدر است.

Kevin Robinson and Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:42 PM EDT Jul 27, 2020شما همیشه می آیند صحبت

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

شما همیشه می آیند صحبت مربی جو.

این که آیا شما نیاز به یک مشاوره کوچک کمی بازخورد کمی دشوار عشق و یا فقط یک خنده بزرگ یا دو جو Austin بود که همیشه وجود دارد برای کمک به.

مگر در حال حاضر همه از ناگهانی او و کل محلی دو و میدانی جامعه است که در غم و اندوه و ناباوری.

میلتون دبیرستان و میدانی مربی یوسف Austin گذشت یکشنبه شب پس از نبرد با COVID-19. یک میلتون دبیرستان فارغ التحصیل Austin تدریس و مربی در این منطقه برای حدود یک دهه است.

Austin همچنین در خدمت به عنوان دین از دانش آموزان در مدرسه و مدرسه در اصل دارن براک گفت: "بیش از فقط یک آهنگ ورزشکار یا فوتبال ورزشکار و یا هر آنچه در آن اتفاق افتاده بود و او می خواست آنها را به مردم خوب است. او می خواست آنها را به همراه داشت. او می خواست آنها را به ریشه برای هر یک از دیگر."

بیشتر: شکستن: میلتون و میدانی مربی عبور از COVID-19

بیشتر: Escambia County گزارش جدید COVID-19 مرگ و میر دوشنبه

براک گفت: Austin انتظار خود را از دانش آموزان و ورزشکاران به زنان و مردان جوان از نظم و انضباط و یکپارچگی و او مدل آن فضائل به آنها در هر روز است.

"او عاشق بچه ها مهم نیست که چه نوع از شرایط آنها کردم و او همیشه در تلاش برای فشار به کسانی که بچه ها را به بهترین تصمیم گیری" براک گفت.

کلی Gillis یک دین و مربی فوتبال در میلتون دبیرستان گفت: او مربی در کنار Austin حدود نه سال و همچنین صرف چهار یا پنج سال تدریس در یک کلاس درس در سراسر از Austin. او گفت: Austin همیشه تاکید کرد تلاش و نظم و انضباط و مسئولیت پذیری بود اما آن را با عشق و طنز است که رسالت او را به خود دانش آموزان و همکاران.

"او بسیار تاثیرگذار و خاموش میشه و این عهد که چگونه بسیاری از بچه ها به عقب خواهد آمد و او را حتی پس از آنها می خواهم فارغ التحصیل شد و رفته با زندگی خود" Gillis گفت. "همه آنها به حال یک قرعه کشی بازگشت به جو به دلیل تاثیر او بر روی آنها ساخته شده زمانی که آنها در مدرسه است."

یکی از افراد Austin نهفته بود مالوری بک سابق دانشجویی که از او الهام گرفته برای تبدیل شدن به یک مسیر و زمینه مربی در طول روزهای آغازین خود را از مربیگری در نابارا.

"او فقط تا نشاط بخشی و اعتماد به نفس در من نبود اعتماد به نفس خودم" بک گفت.

او گفت: یکی از بهترین خاطراتی بود که در سال آخر خود را زمانی که او گفت: Austin او می خواست به سعی کنید به رقابت در 200 متر-dash برای اولین بار و در پاسخ او این بود: "بیایید آن را انجام دهد." او گفت: حتی اگر او نبود سریعترین دونده او ساخته شده آن را به نهایی با خود پشتیبانی می کند.

هنگامی که او فارغ التحصیل شد او به دانشگاه رفت و از غرب فلوریدا به مطالعه بدنی آموزش و پرورش و آستین بررسی در به طور مرتب برای دیدن چگونه او انجام شده بود و اگر او ساخت درجه. او در نهایت تصمیم به تبدیل شدن به دختران آهنگ مربی در Escambia دبیرستان.

"سال گذشته اولین سال من به عنوان یک آهنگ سر مربی و آه من او را به نام خیلی," او گفت: با خنده. "من خواستار او و پیام کوتاه او بسیار و او فقط به من احساس مانند 'هی این باشه و شما در حال رفتن به بزرگ.' او به چنین good vibes مثبت است."

بیشتر: سانتا رزا شهرستان می گوید که تاخیر در شروع فصل پاییز ورزش

بیشتر: 'بیدارباش': خانواده Pensacola با COVID-19 دنبال نقاهت پلاسما کمک های مالی

بک گفت: اولین بار و آخرین آنها تکمیل شده در برابر هر یک از دیگر در سرعت دعوتی سال گذشته است. او گفت: در مسیر ملاقات او می خواهم فکر کرده اید که اگر آن را مناسب برای, بروید و از او بخواهید برای یک عکس. قبل از او تصمیم گرفت او آمد و پرسید: کسی به ضربه محکم و ناگهانی یک عکس از آنها را با هم.

"این فقط آنقدر سرد" بک گفت. "مانند یک فرد نگاه کردم تا برای مدتی طولانی در اینجا من درست در کنار او کار خود را با او انجام آنچه او انجام می دهند. این فقط خیلی سرد است."

بک و دیگر مردمی که می دانستند او ابراز شوک و ناباوری در Austin در گذشت. او رفت و به بیمارستان با COVID-19 شروع به نشان دادن نشانه هایی از بهبود و ناگهان همه چیز در زمان به نوبه خود برای بدتر یکشنبه.

و در حالی که مردمی ندارد و مربی جو به صحبت کردن با دیگر آنها هنوز هم خود را رهبری هدایت او و عشق او را نگه دارید.

"بزرگترین چیزی که در مورد او این است که او یک پدر بزرگ" Gillis گفت. "او یکی از بهترین مربیان فوتبال من می دانستم اما او نبود مربی در حالی که به دلیل او تا به حال یک پسر, و او نمی خواهید به دست هر چیزی در زندگی خود را و او می خواست به درگیر در هر جنبه از پسر خود زندگی است. او بزرگ و پدر بزرگ است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن