جو عجیب و غریب می نویسد: نامه ای به نابارا liquor store می گوید او فیلم فیلم در پنساکولا

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:40 PM EDT 28 مه سال 2020جو عجیب و غریب را Pensacola روابط هنوز هم ق

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

جو عجیب و غریب را Pensacola روابط هنوز هم قوی است.

عجیب و غریب, که نام واقعی یوسف Maldonado-پاساژ تعجب کارکنان در نورر سبز در اوایل این هفته زمانی که "ببر شاه" خود را در پاسخ به این کارکنان که فرستاده بدنام زندانی زندان یک کارت پستال در ماه مارس است.

Liquor store کارمند Aracely دیویدسون ارسال شده عجیب و غریب نامه کامل در Facebook صفحه این هفته است. او گفت: کارکنان در نورر سبز خریداری یک کارت همه decked با رنگین کمان و ببر و نوشت: به موضوع سر و صدا-ضربه Netflix مجموعه مستند بدون انتظار برای دریافت یک نامه در بازگشت.

"کارکنان نوشت و در آن فقط گفت که ما می دانیم او این کار را (کارول Baskin)," Davidson نوشت: پنجشنبه در Facebook پیام. "و کمی مسخره نظرات (مانند)" ما شما را دوست دارم جو عجیب و غریب است.'"

در عجیب و غریب را نوشته حرف او گفت که اگر و زمانی که او در خارج از زندان Pensacola می تواند افت آینده جو عجیب و غریب, فیلم یک روز.

"من به عقب خواهد بود به فلوریدا شما تمام ماندن آنلاین درخواست که عفو و اولین نمایش خود را در ساحل دریا در Pensacola معامله است؟" عجیب و غریب نوشت: قبل از ارجاع Baskin و دیگر افراد برجسته برجسته در Netflix بکشد مستند. "همه شما می دانید که او کشته دان و پرداخت جف و جیمز برای انجام این کار به من باغ وحش.."

گریز از مرکز و غریب که دستگیر شد در خلیج فارس نسیم در سال 2018 افزود: در نامه ای که او به چهار فیلم در آثار. او از محلی مشروب کارکنان فروشگاه به "صدای او" را به عنوان او به دنبال یک عفو ریاست جمهوری از حکم زندان خود است.

صدور حکم داستان: جو عجیب و غریب' محکوم به 22 سال زندان برای قتل-برای-استخدام طرح ببر slayings

Marlette: Underhill به 'Tiger King' از Escambia coronavirus بحران ؟

نامه های فرستاده و دریافت شده از مرکز پزشکی فدرال (FMC) فورت وورث در تگزاس که در آن عجیب و غریب است که در حال حاضر در خدمت 22 سال برای توطئه برای کشتن Baskin مدیر عامل شرکت تمپا پناهگاه حیوانات گربه بزرگ نجات.

عجیب و غریب به طور مداوم disparages Baskin در هفت بخش مستند.

"من صادقانه فکر نمی کنم این امر می تواند یک معامله بزرگ یا حتی انتظار او برای پاسخ به آمریکا" Davidson نوشت مجله اخبار. "اما من خوشحالم که آن را آوردن کمی طنز در این زمان!"

تگزاس بومی خودش دیویدسون گفت: نامه ای است که در corkboard در فروشگاه را به عقب و اضافه شده است که آن را ممکن است یک روز پیدا کردن خود را در بخش خرده فروشی از فروشگاه.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب