جو به نام برو از طریق تونل غرب فلوریدا بالا بیس بال سر مربی

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:53 PM EDT Jun 8, 2020پس از شروع از غرب فلوریدا دبیرستان در سال

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

پس از شروع از غرب فلوریدا دبیرستان در سال 2001 بیس بال برنامه شناخته است فقط یک varsity سر مربی: مارک Conti.

دوشنبه دیرین دستیار جو برو از طریق تونل نامگذاری شد سر مربی و پلنگ هدف برای یک انتقال بدون درز به صورت معتبر برنامه که اسیر نه منطقه عنوان به دست آورده و 13 ULTIMOPREZZO دولت حذفی ظاهر.

"جو می داند برنامه و یک هدف بزرگ در آن — داشتن گردش مالی بود صاف به عنوان امکان پذیر است" گفت: Conti است که حفظ او مدیر ورزشی وظایف در غرب فلوریدا. "من واقعا هیجان زده به نگه داشتن کار با او و نخست او را برای فصل اول خود را."

برو از طریق تونل شده است با این برنامه به مدت 15 فصل شروع در سال 2005 زمانی که او مربی اول تیم به مدت چهار سال.

او شده است یک تیم اول دانشگاه یا دانشکده دستیار گذشته 11 و به نقل از شور و شوق و عشق خود را برای بازیکنان خود را به عنوان نقاط کانونی به عنوان یک سر مربی است.

"شما رو به بچه ها که می خواهند در این زمینه و عاشق بازی بیس بال" برو از طریق تونل گفت. "پس من به ارمغان می آورد که شور و شوق هر روز. من به آنها نشان می دهد که من آنها را دوست دارم هر روز. من می خواهم بازیکنان من می دانم که من در آنجا خواهد بود برای آنها را در حالی که آنها در حال پلنگ و سال بعد از آن."

کونتی به پایان رسید کار خود را در غرب فلوریدا با 300 برنده است. او مربی 42 بازیکنان که در ادامه به بازی بیس بال کالج و سه آینده بازیکنان حرفه ای.

این است که در حال توسعه داستان بررسی بازگشت در pnj.com/sports برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن