قاضی دستور Pensacola به حذف Confederate monument — در حال حاضر

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:08 PM EDT Jul 17, 2020فلوریدا اولین قضایی مدار قاضی دادگاه صادر شده ب

توسط NEWSSALAM در 28 تیر 1399

فلوریدا اولین قضایی مدار قاضی دادگاه صادر شده به طور موقت مهار منظور جلوگیری از پنساکولا از بین بردن و یا پوشش Confederate monument.

قاضی گری Bergosh روز جمعه اعطا فرزندان جانبازان مؤتلفه نجات میراث جنوبی و دیگر گروه های اورژانس موقت ضابط سفارش آنها درخواست زمانی که آنها شکایت کرد این شهر در اوایل این هفته برای جلوگیری از این بنای تاریخی را حذف.

منظور ممنوع شهر از بین بردن بنای تاریخی و متخلف در عمومی نمایی از بنای تاریخی "به جز برای محافظت از آن را از خرابکاری و یا غیر مجاز تخریب توسط اراذل و اوباش."

آبی پارچهای قرار داده شد در این بنای تاریخی جمعه را پوشش می دهد که نوشته پانل در هر طرف اختصاص داده شده به مؤتلفه مرده; Jefferson Davis, رئیس کنفدراسیون; Stephen مالوری دبیر مؤتلفه Navy; و ادوارد پری مؤتلفه افسر و بعد از آن فرماندار فلوریدا.

شهرستان سخنگوی Kaycee Lagard گفت: پارچهای قرار داده شد "برای جلوگیری از خرابکاری و صدمه" و در محل باقی بماند.

طرح دعوی در دادگاه سهشنبه آینده شورای شهر را 6-1 رای به حذف این بنای تاریخی است.

حذف تایید: Pensacola شورای شهر رای به حذف Confederate monument, تغییر نام لی مربع

گرفته شده به دادگاه طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از حذف Pensacola Confederate monument

تاریخچه بنای تاریخی: یک 'کودتا' led سفید supremacists منجر به قرار دادن Pensacola را Confederate monument

بانوان یادبود انجمن Stephen مالوری اردوگاه 1315 فرزندان جانبازان مؤتلفه نجات ما میراث جنوبی فلوریدا فصل و جانبازان بناهای تاریخی از امریکا واصل طرح دعوی در دادگاه به طور مشترک.

طرح دعوی در دادگاه مدعی این شهرستان نقض متعدد دولت و قوانین فدرال از جمله دولت قانون اطراف آن از بین بردن یک آرامگاه و مدعی بنای تاریخی "احتمالا می تواند شامل انسان باقی می ماند و/یا آثار تاریخی."

طرح دعوی در دادگاه نیز مدعی از بین بردن این اثر تاریخی را نقض می کنند این شهر توافق با بانوان انجمن یادبود زمانی که این شهر در زمان مالکیت این بنای تاریخی است.

جلسه برنامه ریزی خواهد شد توسط دادگاه "را به عنوان به زودی به عنوان عملی" برای هر دو طرف به ارائه استدلال در مورد اینکه آیا برای ادامه سفارش محدود.

"امروز سفارش وارد شد و بدون شنیدن" لاگارد گفت. "شهر به نظر می رسد به جلو به فرصت در حال حاضر موقعیت خود را در این زمینه به دادگاه است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن