قاضی قوانین Marsy قانون صدق نمی کند و به افسران پلیس در وظیفه در تونی McDade مورد

جف Burlew تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 11:09 AM EDT Jul 24, 2020یک لئون مدار قاضی حکم داد امروز که تالاهاسی افسر

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

یک لئون مدار قاضی حکم داد امروز که تالاهاسی افسر پلیس که به ضرب گلوله کشته و تونی McDade است نه حفاظت شده تحت Marsy قانون پاکسازی راه را برای انتشار نام خود را.

قاضی چارلز دادسون در پنج صفحه جهت یافت که Marsy قانون اصلاح قانون اساسی به تصویب رای دهندگان فلوریدا دادن حریم خصوصی و حقوق دیگر به قربانیان جرم و جنایت نمی کند درخواست در مورد بالا مشخصات. او دستور داد شهر تالاهاسی به انتشار نام افسر و یکی دیگر که آمد در صحنه.

"دادگاه در می یابد که زبان صریح و روشن از Marsy قانون در نظر گرفته شده بود به درخواست مأموران اجرای قانون که اقدام رسمی خود ظرفیت" Dodson نوشت.

قاضی افزود که مأموران اجرای قانون باید "منحصر به فرد وظیفه" برای به اجرا درآوردن قوانین دولت اما نه محافظ توسط Marsy قانون.

"آنها بسیار دشوار است و کار مهم" Dodson نوشت. "عموم حیاتی مناسب برای ارزیابی رفتار ما مأموران اجرای قانون که در قدرت هستند بازداشت مردم و استفاده از نیروی مرگبار. برای این دادگاه به نگه دارید که در وظیفه مأموران اجرای قانون ممکن است استفاده از Marsy قانون برای جلوگیری از افشای نام خود را با ارائه آنها را با یک حفاظت در نظر گرفته نشده با بیان هدف از این قانون است."

این مورد به خوبی می تواند مجموعه ای برای اولین بار کنترل قانونی سابقه در آنچه که در نظر گرفته فلوریدا قربانی جنایت منشور حقوق و کاربرد آن در پلیس استفاده-از-نیروی موارد است.

متمم اول قانون اساسی حامیان به نام تصمیم عمده حقوقی پیروزی.

"امروز حکم یک پیروزی بود برای نظارت و پلیس پاسخگویی گفت:" علامت گذاری Caramanica یک وکیل برای رسانه های خبری که مداخله در مورد. "دادگاه به درستی دریافتند که Marsy قانون است نه وسیله ای برای پنهان کردن اقدام پلیس از مردم است."

فلوریدا پلیس خیرخواه انجمن که شکایت این شهرستان برای جلوگیری از انتشار نام افسران بلافاصله در زمینه اطلاع از قصد خود را برای تجدید نظر شود.

داستان:

شهر تالاهاسی آن را انکار می کند تغییر موضع در Marsy قانون تونی در مورد McDade

'کسی نتوانست جایی': خانواده مقتول ملک جکسون هشدار داد تونی McDade خطرناک بود

تالاهاسی اجرای قانون رهبران معترضان بحث 'امتیاز' در طول مذاکرات

McDade, 38, سیاه نما مرد کشته شد مه 27, فقط چند دقیقه پس از سلاح سرد یک همسایه درب بعدی به مرگ در سخن و خیابان و در حال فرار به آپارتمان در نزدیکی Holton خیابان. یک ورود افسر با استفاده از نیروی مرگبار پس از McDade اشاره کرد و تفنگ در او مقامات پلیس گفته اند. یک افسر دیگر نیز در صحنه در تیراندازی.

PBA ثبت آن طرح دعوی در دادگاه در ماه گذشته به سپر افسران از انتشار نام خود را. وکلای مدافع برای پلیس اتحادیه استدلال کرد که افسران قربانیان تشدید حمله و در نتیجه حفاظت شده تحت Marsy قانون.

شهر و یک کنسرسیوم از رسانه های خبری و سازمان ها از جمله تالاهاسی دموکرات استدلال در غیر این صورت گفت: ماموران پلیس با انجام وظایف رسمی خود را نباید اعطا محرمانه. وکلای مدافع برای رسانه ها گفت: حکم در غیر این صورت جلوگیری از برگزاری پلیس پاسخگو باشد.

بررسی را با Tallahassee.com برای اطلاعات بیشتر در این داستان.

تماس با جف Burlew در jburlew@tallahassee.com یا follow @JeffBurlew در توییتر.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن