جولای 21: آنلاین بحث و گفتگو در مورد خشونت پلیس با اعضای هیات علمی و فیلمساز alumna Ava DuVernay

عضویت اساتید دکتر Eraka حمام و Darnell شکار و alumna و برنده جایزه مدیر Ava Duvernay دوم برای مکالمه در سریال

توسط NEWSSALAM در 28 تیر 1399

عضویت اساتید دکتر Eraka حمام و Darnell شکار و alumna و برنده جایزه مدیر Ava Duvernay دوم برای مکالمه در سریال "نژاد پرستی یک مسئله بهداشت عمومی" در روز سه شنبه, جولای 21, از 4 تا 5:30 p. m. اعضا به بحث در مورد راه هایی که در آن نژادپرستی و تبعیض ایجاد مزمن جسمی و روحی شرایط بهداشتی.

حمام استادیار روانپزشکی و معاون صندلی برای سهام تنوع و شمول در جین و تری Semel موسسه علوم اعصاب و رفتار انسان. او متخصص در ارزیابی تشخیصی و پزشکی قانونی مشاوره با نوجوانان با تاکید بر بالا-خطر از جمله کسانی که با سابقه تروما بزهکاری نوجوانان و مراقبت از پرورش دادن.

شکار است رئیس دانشکده علوم اجتماعی در دانشگاه UCLA دانشگاه و یک استاد جامعه شناسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی. او یک محقق مشهور نژاد, رسانه و فرهنگ و او بسیار نوشته است در نقش مسابقه در لس آنجلس و هالیوود.

Ava DuVernay نویسنده, کارگردان, تهیه کننده و توزیع کننده فیلم. او برنده امی بافتا و Peabody جوایز و همچنین به عنوان یک نامزد جایزه اسکار. او کارگردان کار شامل درام تاریخی "سلما" عدالت کیفری مستند 13 و دیزنی "یک چین و چروک در زمان" ساخته شده است که او بالاترین پرفروش سیاه زن مدیر در آمریکا box office تاریخ است.

پانل میزبانی برای آزادی GYOPO لس آنجلس موزه هنر و StopDiscriminAsian و نیز از ویژگی های هنرمند رشید جانسون. گفتگو مرکز خواهد شد در راه تصاویر خشونت آمیز از درد و رنج شده اند واسطه, گردش و weaponized; reinvention از یک رابطه به این تصاویر; استفاده از این تصاویر بدون دوباره traumatization; و قدرت هنر به آدرس اضطراب و دیگر مضرات نژاد پرستی.

این رویداد رایگان است اما ثبت نام در پیش مورد نیاز است. برای ثبت نام بازدید از این رویداد زوم صفحه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب