ژوئن 2: جدید سری وبینار راه اندازی در تحول مربیگری

وجود دو بهتر برونز به بحث در مورد ارزش و اهمیت مربیگری و رهبری از مربیان سابق شکایت Enquist و Valorie Kondos م

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

وجود دو بهتر برونز به بحث در مورد ارزش و اهمیت مربیگری و رهبری از مربیان سابق شکایت Enquist و Valorie Kondos میشه ؟

در طول 36 سال در دانشگاه Enquist بود که همه آمریکایی و قهرمان ملی به عنوان بازیکن و سپس بعدها مربی برجسته این تیم به مسابقات قهرمانی ملی بیش از هر مربی در NCAA و سافتبال (persian) تاریخچه. علاوه بر این به عنوان یک مدیر او توسعه همکاری های چوبی آکادمی رهبری در UCLA دو و میدانی.

Kondos زمینه که بازنشسته شد به عنوان سر مربی ژیمناستیک زنان تیم در سال 2019 به رهبری او ورزشکاران به هفت NCAA قهرمانی, 22 منطقه ای مسابقات و 18 Pac-12 کنفرانس shampionships.

در روز سه شنبه, ژوئن 2, افسانه دو جفت خواهد شد تا در راه اندازی یک وبینار سری به نام "بحرانی مکالمات: تحول مربیگری و رهبری" است که ارائه شده توسط تازه شکل گرفته UCLA تحول مربیگری & Leadership Academy. آکادمی ابتکار وزارت آموزش و پرورش در دانشکده آموزش و پرورش و اطلاعات و مطالعات.

"ما مفتخر به میزبانی این گفتگوها و خدا را شکر به شکایت Enquist برای شروع آنها می گوید:" کریستینا "تینا" کریستی که در خدمت به عنوان صندلی از UCLA وزارت آموزش و پرورش. "در بسیاری از راه های آنها بیشتر ماموریت و اهداف تحول تجزیه و رهبری آکادمی فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و اطلاعات مطالعات و UCLA."

عارف Amlani مدیر برنامه توسعه در مدرسه گفت که هدف از آکادمی هستند که با الهام از میراث سابق UCLA مردان مربی تیم بسکتبال جان چوبی — که شروع کار خود را به عنوان یک معلم به زبان انگلیسی و دیدم مربیگری به عنوان آموزش.

"مربی چوبی با تاکید بر کشت فرد در درجه اول به خصوص کشت فردی شخصیت" Amlani گفت. "او با تاکید بر این ارزش این صفات به عنوان industriousness, دوستی, وفاداری و همکاری و شور و شوق. این او را به عنوان بلوک های ساختمان و پایه های موفقیت در ورزش و به طور کلی در زندگی است.

"در یک روح شبیه این آکادمی به دنبال کشت و توسعه کل فرد فرد انسان است. تمرکز بر روی ساخت یک بنیان قوی شخصی ریشه در گرامی فضائل انسانی و تحقق بالقوه فرد در تمام غنای خود را. ماموریت UCLA تحول مربیگری & آکادمی رهبری است برای تبدیل مربیگری از تمرکز منحصر به فرد بر روی برد به کشت کل فرد از طریق ورزش است. آن حرفه ای هدف توسعه شامل آموزش نسل بعدی از مربیان که ترویج و توسعه شخصی و همچنین عملکرد تعالی."

دفعات بازدید: داستان کامل در UCLA فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و اطلاعات مطالعات' سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن