کتی Ledecky صاحب زمان او

پنج روز پس از او تبدیل شده 23, کتی Ledecky '20 برنامه ریزی شده بود به سر به کلرادو اسپرینگز برای آموزش در ایال

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

پنج روز پس از او تبدیل شده 23, کتی Ledecky '20 برنامه ریزی شده بود به سر به کلرادو اسپرینگز برای آموزش در ایالات متحده در المپیک و پارالمپیک مرکز آموزش. این برنامه: آموزش در کلرادو به مدت سه هفته. رقابت در میشن ویجو. بازگشت به دانشگاه استنفورد. رقابت در ایندیاناپولیس. بازگشت به دانشگاه استنفورد (دوباره). محاکمه در اوماها (روباز انتخابی). و اگر همه چیز خوب پیش رفت و برخی دیگر از آموزش تا توکیو بازی های المپیک است.

اما او محکم و برنامه ریزی شده در جاده به توکیو هم پاشیده با آبشار stay-در-خانه سفارشات. در 17 مارس کلرادو بهداشت عمومی به منظور آموزش در ایالات متحده در المپیک و پارالمپیک مرکز آموزش دیگر یک گزینه قابل دوام. او مسابقات مانند بسیاری از رویدادهای ورزشی لغو شد. تا پایان ماه مارس نهایی مقصد توکیو بازی های المپیک بیش از حد نیز برای یک سال دیگر به تعویق افتاد. مراسم افتتاحیه در حال حاضر موکول برای جولای 23, 2021.

"فقط وجود دارد بنابراین بسیاری از ناشناختهها" گفت: Ledecky طی مجازی مصاحبه در مورد او تقلا برای پیدا کردن برنامه های آموزشی.

در حال حاضر Ledecky باقی می ماند را در آپارتمان خود در مورد یک درایو 10 دقیقه ای از دانشگاه که در آن او شده است زندگی در سال گذشته برای پس گرفتن دانشگاهی مرخصی در بهار گذشته به تمرکز بر روی آموزش برای بازی های المپیک توکیو. در حال حاضر که Ledecky اضافی تا سال آینده بازی های المپیک, او در حال ساخت بیشتر از زمان او را به طور معمول صرف در آب است. مانند هر دیگر استنفورد دانشجو او است روانشناسی و زیست شناسی در کلاس های زوم و ارائه p-مجموعه آنلاین. خارج از کلاس شناگر باقی می ماند در خانه — تماس با اعضای خانواده, بازی بازی های آنلاین در خانواده-زوم-شب و پخت و پز.

"من نگه داشتن ذهن من مشغول است که من فکر می کنم شده مفید" Ledecky گفت.

در این تابستان در نظر گرفته شده رقابت را مشخص Ledecky سوم شانس خود را برای رقابت در بازی های المپیک است. در حال حاضر بسیاری از نقاط جهان می داند که Ledecky سریع است. پس از پیروزی پنج مدال طلای المپیک و 15 قهرمانی جهان مدال طلا — بیشتر از هر زن زمانی در تاریخ شنا — Ledecky تبدیل به یک نام خانگی.

در 2012 لندن, بازی Ledecky تنها 15 سال سن و جوانترین تیم نماینده ایالات متحده آمریکا که در آن سال موفق به کسب اولین مدال طلای المپیک در 800 متر آزاد. در این مسابقه غالبا لقب به عنوان یکی از بزرگترین ناراحتی از لندن, بازی, نو جوان Ledecky ضرب و شتم انگلیسی, طلای المپیک-مدال ربکا ادلینگتن که تا به حال برنده این رویداد در سال 2008 بازی های المپیک پکن. کمی آیا جهان می دانم که این علامت فقط آغاز برای Ledecky: در سال 2016 او را شگفت زده جهانی بینندگان با این ادعا چهار مدال طلا و یک نقره در بازیهای المپیک ریو.

نوجوان شنا, phenom boggled ذهن بینندگان — یک تیتر پرسید: "کتی Ledecky را راز؟"

متضاد او عملکرد فوق العاده ای و مشهور کانون توجه کرد که این Ledecky "راز" بود و نه کاملا ساده: ساده کار سخت است.

"آنچه که من انجام داده ام بیش از سال گذشته بوده است بسیار عالی اما حتی این تعریف نمی کند من شنا," او گفت: در یک ESPNW مصاحبه در سال 2016. "کار سخت و انجام همه چیز را من می توانم به موفقیت باید هویت من."

می گویند که آنچه که او تا به حال به دست آورد در آن زمان بود "بسیار بزرگ" بود کتمان حقیقت با توجه به Ledecky را تواضع و فروتنی. پس از بازی های المپیک 2016 او نشان داد که یکی از اهداف او برای ریو شده بود به شنا 8:05 یا بهتر در 800 متر آزاد. پس از او آمریکایی رکورد 8:14.63 مجموعه در طلا-مدال 800 نژاد رایگان در 2012 لندن بازی های المپیک, Ledecky دیده بود بهبود مداوم اوج با زمان 8:04.79 در ریو — یک رکورد جهانی است که هنوز هم می ایستد.

به طور طبیعی او را زیر پر شور عملکرد در ریو سوال شد: "آیا کتی Ledecky از اینجا بروم؟"

"پس از ریو, آن را احتمالا زمان من کمی طولانی تر به آمده تا با آن اهداف [برای چهار سال پیشرو به] 2020 بیش از آن در گذشته" Ledecky گفت.

به دنبال به جلو به توکیو, او عمدا دوباره او طرز فکر به تمرکز بر روی آنچه که او به عنوان توصیف "در واقع به چالش کشیدن اهداف است." این دیگر یک بازی کمی بهتر از سال وجود خواهد داشت بیشتر یو پی اس و فراز زندگی. پس از همه Ledecky رسیده بود کالیبر عملکرد آن را سخت تر و سخت تر برای دریافت بهتر است. از لندن به ریو Ledecky, اصلاح کرده, تقریبا 10 ثانیه از رکورد خود در 800 متر آزاد آن شده اند که بی دلیل به انتظار دستیابی به موفقیت همان قدر. Ledecky می دانستند که او را به یک رویکرد متفاوت را نسبت به او رکورد-در-رکورد سال منتهی به ریو.

"مطمئن شوید که این زمان ممکن است سریع تر در سال 2017 یا 2018 یا 2019. اما این لزوما به این معنا نیست که من هستم نه بهتر" Ledecky گفت.

آن را حس می کند که Ledecky گرفته است زمان به reframe اهداف خود: Ledecky را به ندرت وعده هر چیزی که او نمی تواند انجام دهد — او نمی به اشتراک گذاری اهداف خود با مردم خوب حداقل تا زمانی که او را ملاقات آنها در جهان-رکورد مد.

"[او] واقعا منظم و سخت کوش در مورد چگونه او می رود در مورد [آموزش] گفت:" او مربی گرگ میهن سر مربی استنفورد زنان شنا و 2020 ایالات متحده المپیک زنان شنا.

با توجه به میهن یکی از شنا را از چالش های اصلی است که ورزشکاران نیست "رقابت در اوج عملکرد حالت" بسیار اغلب. پس از همه, شنا, بزرگترین مرحله در بازی های المپیک می آید تنها هر چهار سال.

در حالی که تصویر Ledecky بالای یک سکو است که به راحتی به رسمیت شناخته شده او صرف بیشتر زمان آموزش بیش از رقابت.

"او پذیرای واقعا سخت قسمت در مورد ورزش ما – که روز به روز سخت کار کردن" Meehan اضافه شده است.

"هر کس می بیند او موفقیت در استخر" گفت: شناگر کتی Drabot '20 که در پیوست استنفورد تیم در همان سال به عنوان Ledecky. "اما اگر شما به دیدن او در عمل روز به روز شما را در درک چرا او را ستاره او است. او طول می کشد در هر فرصت او می تواند برای خودش بهتر است و کسانی که در اطراف او بهتر است."

Ledecky دارای هوندا جام داده شده به ملت را زن بالا دانشگاهی ورزشکار. (عکس: AL چانگ/isiphotos.com گرافیک: کاترینا لو/دانشگاه استنفورد روزانه)

در حالی که شناگر ممکن است شناسایی و با کار سخت بیش از تمجید Ledecky را در چهار سال گذشته شده اند هیچ چیز قابل توجه او به پایان رسید او دو سال به عنوان یک دانشگاهی شناگر با شش دانشگاه استنفورد آمریکا 11 و 15 NCAA سوابق تبدیل شدن به دومین دانشجوی سال اول پس از سه المپیک مدال طلای شناگر تریسی Caulkins به پیروزی هوندا جام جایزه داده شده به این کشور بالا زن دانشجو. در Ledecky را سال اول کاردینال برنده اول خود را در مسابقات NCAA از سال 1998 است.

Ledecky تبدیل حرفه ای زیر او دانشجوی سال دوم فصل. در اولین بازی خود را در ماه مه سال 2018 او را شکست خود رکورد جهانی در 1500m آزاد با تاریخی 15:20.48, که باقی می ماند یکی از سه رکورد جهانی او را نگه می دارد.

حتی پس از چهار سال گذشته نیست رنگ به طور مداوم رو به بالا خط. سال گذشته در 2019 پایانی مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی, بزرگترین نمایشگاه بین المللی شنا رویداد قبل از المپیک Ledecky مورد علاقه بود به خانه تعدادی از مدال طلا. اما Ledecky مریض شدم و تا به حال به جلو و از دو رویداد. اگر چه او در نهایت موفق به بازگشت به استخر را به خانه طلا در 800 متر آزاد مسابقات قهرمانی نبود او بهترین عملکرد. اما Ledecky به نظر می رسید نسبتا unfazed با این شکست.

"در این لحظه آره من فوق العاده نا امید" Ledecky گفت. او از صحبت کردن در مورد او بار یا عدم مدال — او توصیف چگونه او را از دست داده و دو شانس برای شنا کردن است. برای Ledecky کار همیشه می آید بیش از هر چیز دیگری.

"من حفظ یاد خودم که حتی اگر من به نشان می دهد آنچه که من قادر به [همه] کار سخت قبل از آن رفتن نیست دور – من هنوز هم تا به حال که در من," او گفت:.

اگر چه Ledecky اتحاد محور او چهار سال گذشته در "در واقع به چالش کشیدن" اهداف او است که هنوز هم جاه طلب است. با 1500 متر آزاد اضافه شده به عنوان یک رویداد جدید در توکیو بازی های المپیک, آن ممکن است یک شانس برای اولین بار "Ledecky اسلم" که در آن شناگر طول می کشد خانه طلا در 200-400 نفر-, 800 و 1500 متر آزاد مسابقات – چیزی که او کشیده کردن در 2014 پان پاسیفیک قهرمانی و 2015 قهرمانی جهان.

"این یک رویداد است که من دوست دارم و آن را یک چالش بدیهی است. و آن را سرگرم کننده است که آن چیزی که من واقعا می تواند به تمرکز در بازی های المپیک" Ledecky گفت.

نوشته اصلی 200 و 1500 بودند به جای برنامه ریزی شده در همان جلسه برای هر دو prelims و نهایی.

"به طوری که می افزاید: 3000 متر شنا به برنامه من است که مقدار زیادی!" Ledecky گفت: با خنده. (این بیشتر آشکار هیجان Ledecky نشان داد در کل مصاحبه متضاد او همواره آرام و مبتنی بر نگرش است.)

Ledecky (مرکز) نقش ساکسیفون در Leland Stanford Junior University Marching Band, در یک بازی فوتبال در برابر یوتا است. (عکس: باب DREBIN/isiphotos.com)

بیش از چهار سال گذشته در حالی که کار به سمت توکیو Ledecky پیدا کرده است خانه ای در دانشگاه استنفورد. Ledecky خود را آغاز کرد استنفورد تجربه در پاییز 2016 حمل المپیک ویژه از ریو بازی. گمانه زنی از مطبوعات و ورزش عوامل نشان می دهد که ستاره خواهد بود از دست رفته هر چیزی از 5 میلیون دلار به 8 میلیون دلار با حضور در دانشگاه, اما Ledecky نگه داشته کلامی تعهد او به دانشگاه استنفورد به عنوان یک دبیرستان junior در سال 2014 و اقدام به ثبت نام.

"من تنها 19 و من احساس نمی مثل من نیاز به نشان دادن چیزی بزرگتر از من هم تیمی ها و مربیان و دوستان و خانواده او گفت:" به بوستون گلوب در سال 2016. "پایین جاده من می خواهم به یک حرفه ای شناگر اما در ابتدا من می خواهم به دریافت آموزش و پرورش."

اگر چه تزئین ترین ورزشکار زن از المپیک ریو وارد مزرعه در المپیک ستارگی از 19 سال از شروع عادی سفر به عنوان یک دانشجوی سال اول دانشگاه.

او تا به حال سه هم اتاقی در ربل چهار طبقه خوابگاه که در آن دانشجویان سال اول زندگی می کنند معمولا در سوئیت-اتاق سبک قدس.

"[در روز اول Ledecky] آمد و گفت: "هی, Spark, من فکر می کنم ما هم اتاقی.'" به یاد می آورد Karly چانه '20. ارشد از شمال کالیفرنیا چانه یکی از Ledecky را دانشجوی سال اول هم اتاقی.

مانند بسیاری از ورزشکاران Ledecky منتقل شده بود در اوایل برای آموزش با تیم شنا. در دانشگاه استنفورد دانشجوی سال اول هم اتاقی جفت مرتب با مدرسه و دانش آموزان نمی دانند که آنها را با زندگی می کنند تا زمانی که حرکت می کند-در روز است.

"من حدس می زنم من فقط به خاطر اینکه او یک چهره عمومی است که من تا به حال شنیده در مورد در اخبار قبل از ... این نوع فقط یک چیز خنده دار که به شکل عمومی تبدیل به یک دوست شخصی." چانه اضافه شده است. "[اما] پس از آن فقط از نوع دیگر احساس طبیعی از آشنایی با شما برای اولین بار کالج."

چهار خوردند با هم انجام مشق شب با هم نشسته روی زمین به انجام نقاشی آبرنگ با هم و دیگر فعالیت های عادی است که علامت شروع یک دوستی. پس از سال اول این گروه هنوز هم سعی کنید با هم برای صرف شام و یا صبحانه حداقل یک بار در هر سه ماهه.

"[او] فقط احتمالا یکی از مهمترین و واقعا مردم خوب من تا کنون ملاقات کرد" چانه گفت. "من کاملا دوست داشتنی است که چهار. ما هنوز هم بحث در مورد چگونه ما lucked."

"من مطمئن هستم که چگونه [انتقال به دانشگاه استنفورد] بود برم اما درست زمانی که من نقل مکان کرد و در من احساس واقعا استقبال می شود." Ledecky گفت. "ما احساس ما تا به حال یک رویا چهار."

علاوه بر دوستی خود را با او دانشجوی سال اول سال هم اتاقی Ledecky در بر داشت یک خانه در کنار هم تیمی های خود در تیم شنا. به عنوان برادر مایکل نوشت: در یک سال 2016 باز نامه ای به او در خود کالج, روزنامه, پیدا کردن دوستان "که مراقبت" در میان "25 خواهر" در این تیم پایان ندارد تا اینکه یک مشکل است.

"همه ما واقعا شبیه شخصیت های [و] اخلاق کاری ... ارزش ... من نمی دانم که چگونه به توصیف آن" Ledecky گفت: از روی علاقه هنگامی که توصیف آنچه استنفورد تیم به معنای به او.

روشن بود که آن را به معنای چیزی خاص — Ledecky دارای یک توانایی برای پاسخ به هر گونه سوال با آرامش و وقار آن نادر بود که او را از کلمات. اگر چه او تنها رقابت برای کاردینال دو سال او با استفاده از استنفورد امکانات و آموزش دیده با این تیم قبل از پی بیماری همه گیر.

"او واقعا فقط به ارمغان می آورد انرژی زیادی به این تیم گفت:" همکار شناگر بروک Stenstrom Winaker '20. "او همیشه واقعا حمایت از همه است."

Stenstrom Winaker زندگی نیز در ربل با Ledecky در طول سال اول و دو را با دوچرخه با هم به استخر هر روز صبح با چند نفر دیگر هم تیمی های خود. این زمستان Ledecky ایستاده بود به عنوان یک ساقدوش عروس در Stenstrom Winaker عروسی.

"او واقعا می خواهد بهترین ها را برای تیم خود را و من فکر می کنم که چه چیزی باعث می شود او یک شناگر و یک فرد" Drabot گفت.

"من می دانم که [آن دوستی] گذشته واقعا مدت زمان طولانی" Ledecky گفت.

سپس-دانشجوی سال اول Ledecky (پشت ردیف دوم از سمت چپ) و هم تیمی های خود جشن می گیرند و پس از این ادعا Pac-12 عنوان در سال 2017. (حسن نیت ارائه میدهد از کتی Ledecky)

برای دو سال گذشته Ledecky است swum حرفه ای. در حال حاضر که شنا کردن را تبدیل به یک معنا Ledecky را کار — آیا او هنوز هم از آن لذت ببرید?

"آره من انجام دهد. من نمی تواند آن را انجام می دهند اگر من نمی" Ledecky جواب بدون مکث. "این احمقانه و نوع ذهن دمیدن به مردم وقتی که من می گویند که آن را فقط مانند یک فعالیت های فوق تقریبا."

با وجود این نور افکن رفتن به ریو Ledecky گفته بود که نه فشار زیادی اضافه شده بود به زندگی روزمره با تشکر از خانواده اش حمایت قوی سیستم. که ثابت می ماند امروز.

"من خوش شانس به یک خانواده است که مرا دوست دارد, آیا من شنا واقعا خوب و یا شنا ضعیف و یا شنا کردن در همه," او گفت:. "آنها در حال رفتن به تغییر نحوه رفتار آنها با من چون از آنچه من انجام می دهند در شنا."

Ledecky نیز احساس می کند پشتیبانی به عنوان بخشی از دانشگاه استنفورد تیم هر چند او نمی کند رقابت برای کاردینال.

"[در] اینطور نیست که شما دریافت پیش نویس به یک تیم و شما باید به طور کامل دریافت و حرکت به هر کجا که تیم قرار گرفته است" Drabot گفت. "شما فقط نوع از اقامت خود را با تیم, و شما فقط بیشتر از آن به عنوان یک شناگر حرفه ای. ما هنوز هم درمان او را مانند او بخشی از تیم است."

Ledecky عمومی پلت فرم است بدون شک بدست بزرگتر بیش از چند سال گذشته است. پس از ریو بازی های المپیک, Ledecky رشد کرده است از یک نوجوان ورزش احساس به یک شکل عمومی که حامل یک اثر است. در سال 2016 Ledecky به عنوان یکی از مجله تایم 100 نفر تاثیر گذار ترین. سال گذشته او به عنوان یکی از AP را ورزشکاران زن دهه; او همچنین ورزشکار زن سال در سال 2017.

"آن را سرگرم کننده برای دیدن او را در آغوش نقش خود را در ورزش ... به عنوان یک مدل نقش برای بسیاری از دختران جوان به خصوص" Meehan گفت. "این چیزی است که من واقعا قدردانی و تحسین به عنوان من تماشا او را به حرکت از طریق این چند سال گذشته است."

Ledecky آگاه است از پلت فرم است و عمدی در استفاده از آن را برای دلایل درست.

"من مسئولیت بزرگ به استفاده از آن در راه حق با حق مردم و حق مردم" Ledecky گفت.

به تازگی استفاده شده پلت فرم خود را برای تشویق جوان شناگران و ورزشکاران و طرفداران به دنبال دستورالعمل های ایمنی و مثبت ماندن در ضخامت از COVID-19. در ظاهر در سی ان ان coronavirus تاون هال ایا Anthony Fauci و بیل گیتس Ledecky پیوست اندرسون کوپر و سانجی گوپتا می گویند که بازی های المپیک به تعویق افتادن بود "قطعا حق تماس بگیرید." او نیز با استفاده از رسانه های اجتماعی برای تشویق پیروان به ماندن در خانه حفظ سلامتی و حفظ جوامع امن است.

"من فکر می کنم این مهم به [بحث] در مورد [بازی های المپیک به تعویق افتادن] به طوری که دیگر مردم را تشویق به ماندن مثبت است." Ledecky گفت. "به عنوان ورزشکاران ما گاهی اوقات بسیار در رقابت ما و آن را به مرکزی برای زندگی ما است ... آن را چیزی شبیه به این است که [یاد] همه ورزشکاران وجود دارد که بسیاری چیزهای بزرگتر در خارج وجود دارد و ما فقط نوع یک قسمت از این مقدار بزرگتر از جهان است."

به عنوان Ledecky در ادامه به صحبت در پانل های مجازی و مصاحبه او نیز در تلاش است تا بهترین خود را به ماندن بگیرید.

"من یک دکتر Fauci فن" Ledecky گفت. "من فکر می کنم این مهم است برای گوش دادن به [کارشناسان] اولین و مهمترین. شما دریافت بیشتر مستقیم اطلاعات و حقایق را از آنها."

با وجود Ledecky قابل توجه حرفه ای به عنوان یک ورزشکار شناگر — مانند بسیاری از خود را در مقطع کارشناسی همسالان — هنوز هم بدانند چه به طور خاص او می خواهد به انجام این کار در آینده. در طول دو سال اول کالج او در زمان هر چه صدا جالب است. او سال دوم او به نام Google Cloud بخش 1 علمی تمام تیم امریکا – یک افتخار داده به بالا دانشجو-ورزشکاران است. Ledecky تا به حال معدل 3.99.

پس از در نظر گرفتن روانشناسی کلاس های او تصمیم گرفته است که می تواند مسیر دانشگاهی ، او نیز درگیر با تحقیقات در ذهن و بدن در آزمایشگاه به رهبری او مشاور جمله Crum استادیار روانشناسی.

همانطور که برای یک پست-شنا حرفه ای او را با توجه به هر چیزی از قانون و یا کسب و کار مدرسه به کار در آموزش و پرورش است. یکی ثابت در آینده جاه طلبی های, در طول و بعد از شنا حرفه ای است که او می خواهد برای انجام کاری برای کمک به دیگران — یک صفت که او گوید شده است "ثابت" از آنجا که او بسیار جوان است.

همانطور که برای بقیه ؟ "مشخص کردن چیزها است که یک هدف مناسب است؟" Ledecky با لبخند گفت:.

(عکس: HECTOR GARCIA-ملینا/isiphotos.com گرافیک: کاترینا لو/دانشگاه استنفورد روزانه)

با اضافی سال قبل از بازی های المپیک در واقع ضربه خاموش Ledecky و همکار ورزشکاران تنظیم هستند.

در تلاش برای آموزش با توجه به محدودیت های همه گیر او دستور گروهها و وزن برای در اتاق ديم آموزش و شنا در استخر حیاط خلوت وقتی که فرصت ناشی میشود.

"این احتمالا کمی کمتر در مورد آموزش و کمی بیشتر در مورد شنا کردن و نگه داشتن احساس با آب" گفت: Meehan.

"من نمی دانم اگر آن را به طور کامل به من رسید هنوز" Ledecky گفت: به تعویق افتادن. "هنگامی که ما نزدیک شدن به ماه های ژوئن و ژوئیه هنگامی که مسابقات المپیک و بازی های المپیک قرار شد من فکر می کنم آن را به من ضربه بیشتر — فقط از دست رفته در حال آماده شدن برای که شادی و سرگرم کننده و رفاقت است که شما با هم تیمی های خود را ... در همان زمان من فکر نمی کنم این یک چیز خوب در مورد آن فکر می کنم بیش از حد."

Ledecky می گوید: آینده بازی های المپیک را احساس نمی کند "همه که متفاوت" از دو گذشته. اما بدون شک Ledecky خواهد رسید در توکیو با بیش بلوغ. پس از ریو Ledecky اعلام کرده است عمده یک رکورد جدید جهان, رفته, حرفه ای وارد 20s خود را نقل مکان کرد و به جای خود است و در حال حاضر تنظیم به زندگی در یک بیماری همه گیر.

"این چهار سال احساس بسیاری دیگر از چهار سال" Ledecky گفت.

در حالی که عدم اطمینان از امروز به ارمغان می آورد بیشتر قلمرو ناشناخته برای المپیک Ledecky می داند که عدم اطمینان بخشی از مسافت های طولانی است.

"من قطعا تا به حال نژادها که در آن من تا به حال برای تنظیم مسابقه برنامه — همه ما باید واقعا انعطاف پذیر و قادر به تنظیم در پرواز" Ledecky گفت. "ما باید به coachable در طول این زمان ما باید برای گوش دادن به آنچه که ما در حال گفت و به دنبال آن قصد دارد."

هنگامی که زمان می آید Ledecky خواهد شیرجه رفتن به استخر و مسابقه نسبت به اهداف خود. اما خارج از آب زندگی است نه یک مسابقه برای Ledecky. این که آیا آن تصمیم خود را برای لذت بردن از تجربه کالج به جای بلافاصله تبدیل حرفه ای, صبر و شکیبایی او داده است به اهداف خود پس از ریو یا عمدی مراقبت او قرار می دهد به پلت فرم — Ledecky نیست می ترسم به وقت خود را.

تماس با Inyoung چوی در ichoi 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن