قایق بادی برای دلار

از دیگر ویژگیهای قایق اکسکروشن پنج نفره اینتکس 68325 میتوان به داشتن طناب دور، جای لنسر ماهیگیری، قفل پارو و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از دیگر ویژگیهای قایق اکسکروشن پنج نفره اینتکس 68325 میتوان به داشتن طناب دور، جای لنسر ماهیگیری، قفل پارو و کیف حمل و ابزار اشاره کرد. قایق بادی اینتکس و خرید و فروش و قیمت انواع قایق های بادی اینتکس کایاک 1 نفره ، سیهاوک ۲ نفره ، چلنجر ۳ نفره ، مارینر ۴ نفره ، اکسکروشن ۵ نفره ، جیمینی 6 نفره برند بست وی و intex حرفه ای با بدنه چند لایه در نمایندگی قایق بادی اینتکس و مرکز فروش محصولات بادی در ایران و تهران مرزداران سایت شاپ اینتکس با کمترین قیمت به فروش میرسد . در دهههای پیش در زمان پیدایش قایقها بدنه این وسیله نقلیه آبی از جنس چوب بود اما در گذر زمان قایقها را با مواد پلاستیکی و فایبر گلاسی تولید کردند که به مراتب از مقاومت بیشتری برخوردار بودند و همچنین طول عمر قایقهای مدرن که از بدنه فایبرگلاسی ساخته شده بودند افزایش یافت. پی وی سیهای که در بدنه قایقهای بادی به کار بردهاند ضخیمتر و مقاومتر از سایر محصولات بادی است که از بهترین مواد هستند و دارای خاصیت لاستیکی میباشند و در برابرفشار و پاره شدن مقاوم هستند، همچنین این اجناس در برابر رطوبت ایستادگی خوبی دارند به همین دلیل پوسیده نمیشوند و سالهای سال میتوانند در برخورد با رطوبت به مانند روز اول کیفیت بالایی داشته باشند.

برای داشتن آخر هفته به یادماندنی، خرید قایق بادی اینتکس طرح اکسپلور 300 مدل 58332 و استفاده از آن در دریا می تواند ایده بسیار مناسبی باشد. دو عدد پارو برای یک قایق سواری مفرح دونفره در این جعبه قرار داده شده و پمپ بادی دستی همراه این محصول در اندازه کوچک و کارایی بالا در هر مکانی قابل جابه جایی می باشد. به دلیل داشتن دریچه های بادی مجزا این محصول دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا است، دارای دو جای پارویی ثابت، یک جفت پاروی پلاستیکی که از دو قسمت دسته و نوک پارو میباشد، پمپ باد دستی کوچک، یک طناب دور تا دوری و یک برچسب تعمیرات قایق بادی تشکیل میشوند. قایق بادی چلنجر سه نفره قابلیت نصب موتور برقی را دارد، دارای پمپ باد دستی کوچک، طناب دور و یک برچسب تعمیرات هستند. قایق های بادی چلنجر در ظرفیت های یک تا سه نفره تولید می شوند.

این قایق ها نیز دارای مجرای باد مجزا می باشند. قایقهای بادی نیز ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت باشند، نمونهایی از قایقهای بادی مختص به آبهای آرام هستند که بیشتر به صورت پارویی بوده وقادرند تا 2 الی 8 نفر را برروی خود جای دهند، اینگونه قایقها قابلیت نصب موتور قایق ندارند و تعادل خوبی را در آبهای خروشان مانند دریاها و رودخانهها ندارند. قایق های بادی یکی دیگر از محصولات پرکاربرد بادی هستند که کاراییهای زیادی دارند، از این کالا میتوانید به عنوان کار ماهیگیری، گشت زنی و تفریح استفاده کنید. در واقع این قایق بادی یکی از سادهترین و کوچکترین مدلهای بست وی است که دارای ظرفیتهای یک نفره و یک و نیم نفره میباشد تا یک کودک به همراه یک بزرگسال بتوانند از آن استفاده کنند. دو دریچه مجزا یکی بر روی بدنه قایق و دیگری جهت باد کردن کفی قایق وجود دارد تا ایمنی بیشتری را برای افراد استفاده کننده فراهم نماید. جنس بدنه این قایقها از pvc است و دارای کف باد شونده دو جای باد در کف و دیواره برای ایمنی هستند. جنس بدنه این کالا از pvc تقویت شده و دارای کف باد شونده و 2 جای باد مجزا در کف و دیواره برای یک و دو نفره و 4 محفظه برای سه نفره برای ایمنی بیشتر قایق است، رعایت مسائل ایمنی باعث شده تا دارای استانداردهای بروز امریکا و اروپا و همچنین تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا باشد، این کالا دارای دو جای پاروی چرخشی ثابت برای مدل یک نفره و 2 نفره و چهار جا برای 3 نفره میباشد.

این قایق بادی که در سه نوع ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ تولید میشوند و هرکدام بترتیب یکنفره، دو نفره و سه نفره با تحمل وزن ۵۵ تا ۱۸۵ کیلو میباشد. قایق بادی اکسپلورر که در سه نوع 100، 200 و 300 تولید میشوند و هرکدام به ترتیب یک نفره، دو نفره و سه نفره با تحمل وزن 55 تا 185 کیلو میباشد. قایقهای بادی چلنجر در سه نوع 1، 2 و 3 تولید میشوند و دارای ظرفیت 1، 2 و 3 نفره با تحمل وزن 85، 170 و 255 کیلوگرم هستند. این قایق ظرفیت استفاده دونفر به صورت همزمان را دارد. اصولا در ابعاد یک تا شش نفره تولید میشوند که البته در بعضی از قایقهای بادی این ظرفیت تغییر میکند که به جی می نی و حرفه ایی معروف هستند که اینها از مدل سه تا شش نفره دارند. یک نکته دیگر که میتوان درباره جنس قایق بادی به آن اشاره کرد این است که جنس قایقهای معمولی دولایه و سه لایه هستند و قایقهای نیمه حرفه ایی و حرفه ایی چهار و پنج لایه و شش لایه هستند. Th is con᠎tent was written  by G SA Content Gen᠎erat​or Dem᠎over᠎sion!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن