Keyshawn Helton نخبگان حل و فصل به او نزدیک بهبود از آسیب عمده و سریع تر و قوی تر

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:44 PM EDT Jul 17, 2020Keyshawn Helton به نظر می رسد متفاوت ساخت

توسط NEWSSALAM در 29 تیر 1399

Keyshawn Helton به نظر می رسد متفاوت ساخته شده است.

مهم نیست که چه چیزی مانع او چهره FSU گیرنده و غرب فلوریدا بالا فارغ التحصیل شده و در عین حال به از دست دادن حرکت در هنگام رفتن پا به پا با هر نوع سختی.

بسیاری از منتقدان می گویند یک گیرنده از اندازه او نمی تواند رقابت در برابر پنج ستاره دفاعی پشت در مدرسه بالا است.

او عملکرد بهتری نسبت به چند در طول سال آخر خود را در غرب فلوریدا که منجر به بهترین فصل در تاریخ برنامه با یک دولت نیمه نهایی ظاهر و همه امور خارجه تیم nod برای Helton.

آنها همچنین ممکن است اضافه کردن یک بازیکن با قاب نمی تواند نشانه و بازی در یک قدرت 5 کنفرانس مدرسه.

Helton ساخته شده استخدام یک جدول کامل از اواسط عمده ارائه می دهد قبل از او به دست آورده پیشنهاد از ایالت فلوریدا در سه روز قبل از امضای ملی بعد 2018 و فوری چلپ چلوپ با Seminoles.

Helton بود بالا تاثیر بازیکن به عنوان یک دانشجوی سال دوم با 17 پذیرایی 239 متری و سه touchdowns از طریق شش بازی.

در ششمین بازی او پاره چپ خود را MCL و PCL در برابر کلمسون در ماه اکتبر. در آن زمان او نهم در NCAA با 28.5-حیاط کیکآف بازگشت متوسط است.

یک دوره بهبودی تا 18 ماه امکان بود.

هر چند او خواستار آن یکی از سخت ترین جنگ در عین حال دلهره آور آسیب و خسته کننده توانبخشی روند نمی تواند نوسان خود را لیزر-تمرکز شدید و یا نشکن اخلاق کاری.

این هفته FSU junior گفت: او بازگشته است تا 95% با زانو توانبخشی با توانایی انجام تیز کاهش خسته کننده وزنه و پر سرعت sprints.

"من فقط می خواهم مردم بدانند که من هستم رفتن به 100% می شود و من انجام همه چیز را در قدرت من قادر به تاثیر تیم" Helton گفت. "مربیان بحث در مورد آن در همه زمان ها چگونه آنها را مشاهده کنید چیزی متفاوت در من. شور و شوق و عشق من به این بازی است که سوخت من باز گشت. راه من حمله اتاق آموزش متفاوت است. که سوز و شور و عشق به بازی و به عقب بر گردیم به بازی هرگز پژمرده برای من.

"من در حال حاضر می دانم که من یک بازیکن فوتبال بهتر و ورزشکار من قبل از آسیب دیدگی است. اما هر روز کار می کردم که در اتاق آموزش من می دانستم که من می خواهم درد می شود. من دامنه حرکت پشت بدترین درد زندگی من است. اما اشتیاق من در زمان بیش از. به نظر می رسد مثل من حتی ممکن است نیاز به پوشیدن یک بریس در بازی در آینده است."

5-پا-10, 177 پوند Helton گفت که او احساس می کند سریع تر و قوی تر از قبل از آسیب خود را. او ذکر شده بود در 5-9, 171 قبل از او دانشجوی سال دوم فصل.

اما با تلاش به عنوان آنجا که Helton قرار داده و به بدن خود و به دست آوردن قدرت و حرکت در زانوی چپ او فقط به عنوان سخت در ذهنیت بلوغ و دانش فوتبال.

در ابتدا یک حالت شوک و ناباوری و افسردگی برای Helton که اضافه شده که اولین آسیب است که باعث او را به دست یک بازی در کل حرفه ای آغاز شد که زمانی که او بود 4.

در نهایت شکست ثابت به دو بخش نبرد برای Helton اما به عنوان سابقه خود را نشان می دهد, او نمی خواهد شکست آن است.

"از روز یکی از آسیب وجود دارد بسیاری از ناشناخته" Helton گفت. "بسیاری از مردم نمی آیند از چند رباط زانو آسیب. چه صدمه بیشتر دانستن من قرار داده و در خیلی کار می کنند. من احساس می کردم شروع به افزایش و نام من در گردش در سراسر کشور. که در آن نقطه در زمان پس از من مجروح شد آن را به من در یک سوراخ عمیق."

در عرض دو هفته پس از آسیب Helton گفت که او آموخته است که یک درس با ارزش در چشم انداز است که او گفت: تغییر او به عنوان یک فرد و کمک به رشد او به عنوان یک مرد.

در حالی که ترک اتاق آموزش در بغل یک روز Helton به رهبری بود همان جهت به عنوان یک زن در یک صندلی چرخ.

این دو در نهایت به حال یک گفتگو که منجر به Helton برای پیدا کردن پوشش نقره ای را از وضعیت خود را. او شروع به این رویکرد با یک چرخش مثبت.

"کسانی که برای اولین بار چند هفته تمام من در مورد این بود که چگونه این آسیب سختی و که من تا به حال برای دریافت از طریق آن" Helton گفت. "زمانی که من crutching که روز و گرفتار به که در صندلی چرخدار من پایین را نگاه کردم و دیدم که او تا به حال هیچ ، چگونه می توانم بگویم که من در سختی و پس از گوش دادن به داستان او است که او متولد شد و با پاهای ؟

"من می دانستم که من می خواهم پاهای من برگشت. من می دانستم که من می خواهم به قادر به راه رفتن و سپس اجرا کنید سپس وزنه و در نهایت بازی فوتبال. اما او تا به حال پاهای او تمام زندگی. من نمی تواند نشستن در اتاق من و گریه چون من فصل از بین رفته است هنگامی که برخی از مردم ندارد و پاها می دانم که در آن وعده غذایی بعدی خود را از آینده است و یا یک خانه برای زندگی. من آموخته و من می خواهم همه را به درک این پیام که آن را همیشه می تواند بدتر و که شما رو به خدا را شکر."

از آن لحظه به Helton آیا هر چیزی که او می تواند به بهتر دانش خود را برای فوتبال و مثبت زندگی است. او می دانست که این امر به نفع همه او را به عنوان یک بازیکن.

او را بخوانید نه کتاب از آسیب خود را با مورد علاقه خود را تا کنون که "7 Habits of Highly Effective People" و "من احساس می کنم مانند رفتن در زندگی, بازی و جلال" توسط NFL Hall of Famer Ray Lewis. او در حال حاضر در حال خواندن "به مدت طولانی! سفر من فراتر از بازی" توسط Hall of Famer جری برنج.

فداکاری خود را برای تدوین دانش و حکمت به طور مستقیم در ارتباط با شدت به سمت توانبخشی در اتاق آموزش.

هر روز از 10 ماه است تحت فشار قرار دادند Helton به نقطه خستگی.

اما با خود اخلاق کار و رانندگی و یک سیستم پشتیبانی او دارای نزدیک به قلب او آن را آسان تر به درک چگونه او موفق.

"بسیاری وجود دارد FSU طرفداران در این دولت و واقعا در پنساکولا بیش از حد" Helton گفت. "من نمی دانستم آن تا زمانی که من در اینجا چگونه بسیاری از FSU طرفداران وجود دارد در پنساکولا. خارج از خانواده من مردم به خانه من فشار بیشتر است. من تمام نظرات در رسانه های اجتماعی و از آن سوخت که اشتیاق سوزان من برای بازی.

"من Pensacola tatted در داخل بازوی من و آن چیزی است که من همیشه به نمایندگی. Pensacola درایوهای من بیشتر است."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب