خیلی هیجان‌زده. شما احتمالاً نیست تکمیل شد با استخر پیش ساخته

یکی از ویژگیهای استخر پیش ساخته نسبت به استخرهای بتنی و سنتی این است که نصب و راهاندازی آنها نیاز به زمان بسی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی از ویژگیهای استخر پیش ساخته نسبت به استخرهای بتنی و سنتی این است که نصب و راهاندازی آنها نیاز به زمان بسیار زیادی نداشته و در کمتر از 3 ساعت میتوان یک استخر پیش ساخته با تمام تجهیزات را راهاندازی کرده و از آن استفاده کرد. در رابطه با انتخاب زمین برای نصب و راهاندازی استخر پیش ساخته بایستی در نظر داشته باشیم که آیا قصد دارید تا استخر پیش ساخته را بهصورت روکار نصب کنید یا توکار؟ قبل از خرید حتماً باید مدلهای آن را با هم مقایسه کرد تا در نهایت مطلوبترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. استخرهای پیش ساخته همانند دیگر محصولات هم دارای مزایا وهم یک سری معایب میباشند که در متن زیر به چند نمونه از این مزایا و معایب جهت آشنایی بیشتر شما با این استخرها اشاره شده است. صاف و هم سطح کنید. برای اینکه از به وجود آمدن چنین فاجعهای جلوگیری شود باید از کارشناسان زبده کمک بخواهید یا از استخرهای پیش ساخته بتنی استفاده کنید. پس از این مراحل نوبت میرسد به بازکردن استخر پیش ساخته و تفکیک پایهها، بدنه و پیچ و مهرههای آن، استخرهای پیش ساخته متنوع هستند که بایستی به نسبت طراحی و نوع اتصالات آنها استخر پیش ساخته را نصب کنید، برای این کار دیویدیهایی در کنار محصول قرار گرفته است که میتوان به بهترین شکل استخرهای پیش ساخته را نصب کرد، همچنین نصابهایی برای این کار استخدام شدهاند که میتوانید از آنها برای نصب کردن هر چهبهتر استخرتان کمک بگیرید.  This art​ic le was  do ne  by GSA C᠎on᠎tent  Ge ne rato r DEMO!

برای مثال این که شما هر چند وقت یکبار استخر را ضد عفونی کنید و از چه موادی برای ضد عفونی بهره ببرید، جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که میتوانند به شما کمک کنند با خیال راحتتری از محصول خریداری شده استفاده کنید. که از حجم بالایی برخوردارند این است که پمپ تصفیه آبی را برای تصفیه آب آن استفاده کرد چراکه استفاده مکرر افراد از آب میتواند موجب آلودگی آب استخر شود، در این مرحله پمپ تصفیه آب استخر را از داخل جعبه خارج کرده و در نزدیکی دریچههای ورودی و خروجی آب استخر پیش ساخته قرار دهید، لولههای پلاستیکی، فنری این پمپها را نیز خارج کرده و یک طرف آن را به دریچه ورودی پمپ و لوله دیگر را در قسمت خروجی پمپ تصفیه متصل کنید. اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید بایستی پس از خارج کردن استخر پیش ساخته از جعبه و کارتن خود، پارچه یا بدنه برزنتی محصول را بر روی زمین پهن کنید، سپس ستونهایی که بهصورت فریمی طراحی شدهاند و قرار است به یکدیگر متصل شوند را از داخل بدنه رد کرده و به یکدیگر متصل کنید، اغلب این ستونها و میلهها از جنس آلومینیوم یا فایبرگلاس هستند، پس از آن میلههای عمودی که همان پایههای استخر هستند را به ستونهای افقی بالایی متصل کنید، پس از آن استخر پیش ساخته خود را سرپا کرده و قسمتهای پایینی بدنه برزنتی را به پایهها متصل کنید تا استحکام پایهها بهتر شده و در حالت اصلی خود قرار بگیرد، پس از این مرحله نصب بدنه اصلی استخر پیش ساخته شما به پایان میرسد. This art icle was generated by GSA Content Gen​erator DEMO .

استخرهای پیش ساخته قابلیت این را دارند که آنها را بهصورت روکار یعنی بر روی زمین و بهصورت توکار یعنی داخل زمین نصب کنید، به همین دلیل اگر قصد دارید تا استخر پیش ساخته خود را در زیرزمین بهصورت توکار نصب کنید، به ارتفاع سقف زیرزمین نیز دقت کنید تا پس از نصب استفاده از استخر پیش ساخته با مشکل مواجه نشوید، اما اگر قصد راهاندازی و نصب استخر پیش ساخته بهصورت توکار دارید هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. شکستگی پایههای استخر موجب میشود که استفاده از آن استخر غیر ممکن و یا محدود شود به همین علت در حفظ این پایهها باید نهایت دقت اعمال شود. استخرهای آماده فایبرگلاس غیر قابل نفوذ هستند و همچنین جلبک نیز نخواهند زد. با توجه به سفارش مشتری، امکانات دیگر استخرهای پیش ساخته مانند سرسره آبی، روکش استخر، تخت آفتابی و بسیاری امکانات دیگر نیز پس از اجرای کامل انجام میشوند. مبدل حرارتی استخر، یکی از مهمترین بخشهای تجهیزات استخر می باشد که وظیفه انتقال و کنترل دمای آب استخر را به عهده دارد. این شامل قسمتهایی مانند تخلیه، اسکیمرها، شیرهای 2 و 3 طرفه، فیلتر تصفیه و پمپ های تصفیه است که وظیفه پر کردن، خالی کردن، تصفیه و جابجایی آب در سراسر استخر را بر عهده دارد.

از این کالای مفید علاوه بر شنا و آبتنی میتوان برای استفاده درمانی بهخصوص برای کسانی که دارای بیماریهای مفصلی هستند، استفاده نمود. نردبانهای این نوع استخرها مقاومت پایینی در برابر وزن زیاد دارند و این مورد برای افرادی که اضافه وزن دارند اصلاً گزینه خوبی نیست، این نردبانها بهمنظور راحتی در ورود و خروج افراد به داخل میباشد از قوای بدنی مطلوبی برخوردار نیست و نمیتواند افرادی را که دارای وزن بالاتری هستند تحمل کند و ممکن است پس از استفادههای متعدد آسیب ببیند. از سوی دیگر همه استانداردهای لازم روی استخر مورد نظر صورت گرفته است و این موضوع سبب می شود که کار از نظر کیفیت شرایط خوبی داشته باشد. استخرهای پیش ساخته در انواع بسیار مختلفی تولید شدهاند که بیشتر در اشکال هندسی دایرهای، مستطیلی، مربعی، بیضی و ششضلعی تولید میشوند که در ابتدا بایستی سلیقه خود را در این امر دخیل کنید و استخر پیش ساخته محبوب خود را در نظر داشته باشید، سپس با توجه به محل قرارگیری و محل نصب استخر، ابعاد استخر پیش ساخته خود را انتخاب کنید، اغلب افراد در یک نگاه کلی برای نصب استخرهای پیش ساخته زیرزمین خانه و حیاطخلوت و یا حیاط پشتی خانه خود را انتخاب میکنند، این دو محل یکی از بهترین محلها برای نصب استخرهای پیش ساخته است، اما بایستی در نظر داشته باشید که محل انتخاب شده بهمراتب بزرگتر از ابعاد استخر پیش ساخته شما باشد، همواره محل استقرار یک استخر پیش ساخته بایستی ابعادی بیش از یک متر تا دو متر از هر قسمت استخر پیش ساخته داشته باشد تا امکان استفاده و همچنین نصب آن فراهم باشد، پس در نظر بگیرید که قبل از خرید محل قرارگیری استخر پیش ساخته خود را در نظر بگیرید و سپس متناسب به آن استخر پیش ساخته را انتخاب کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن