عدم مرخصی استعلاجی تضمین نهاد سازمان ملل در قبال سلامت و امنیت اقتصادی در معرض خطر, UCLA, مطالعه می یابد

در زمانی که جهان توجه متمرکز بر مهار گسترش بیماری های عفونی, تحقیقات جدید توسط UCLA جهان سیاست و تحلیل مرکز ن

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

در زمانی که جهان توجه متمرکز بر مهار گسترش بیماری های عفونی, تحقیقات جدید توسط UCLA جهان سیاست و تحلیل مرکز نشان می دهد که تقویت تضمین پرداخت مرخصی استعلاجی بسیار مهم است برای محافظت از سلامت و امنیت اقتصادی در سراسر جهان است.

مطالعه منتشر شده در مجله سلامت عمومی جهان نشان داد که 94 درصد از کشورهای حکم نوعی از پرداخت مرخصی استعلاجی در سطح ملی است. ایالات متحده یکی از 11 کشور که نیست.

حتی در کشورهایی که تضمین پرداخت می شود زمان برای بیماری تحلیل نشان داد شکاف بحرانی که تضعیف توانایی بیمار کارگران به دنبال بهداشت عمومی مشاوره و ماندن خانه از روز اول بیماری است. این بود که درست در کشورهایی مانند ایتالیا و ایران که در میان سخت ترین ضربه در اوایل روز از COVID-19 pandemic مطالعه اشاره کرد.

قوانین که در مدت زمان محدود از ترک تنظیم نرخ پایین پرداخت و حذف طبقات خاصی از کارکنان قرار دادن کشور های بهداشتی و اقتصادی سیستم های در معرض خطر این مطالعه به این نتیجه رسیدند. جهانی بهداشت و درمان اضطراری تأکید عواقب.

"هزینه ارائه پرداخت مرخصی استعلاجی نسبتا کم است در مقایسه با هزینه reining در یک بیماری همه گیر" گفت: Jody Heymann بنیانگذار سیاست جهانی و تحلیل مرکز و یک استاد برجسته از سیاست های عمومی, سلامت, سیاست و مدیریت و پزشکی در UCLA.

خواندن کامل در انتشار اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب