گذشته در کلاس خود: دانشگاه استنفورد عقب نهادهای همکار در COVID-19 پاسخ

این سومین بار در یک سری از op-eds توسط دانشگاه استنفورد همبستگی شبکه جزئیات اثرات COVID-19 همه گیر در دانشجویا

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

این سومین بار در یک سری از op-eds توسط دانشگاه استنفورد همبستگی شبکه جزئیات اثرات COVID-19 همه گیر در دانشجویان تحصیلات تکمیلی. دفعات بازدید: بقیه در اینجا: Part 1, Part 2.

دانشگاه استنفورد یکی از برجسته آموزشی و پژوهشی موسسات در شمال امریکا است. در نظر گرفته شود "پیچک غرب" استنفورد است که اغلب نسبت به آن نهادهای همکار در سواحل شرق — به خصوص دانشگاه هاروارد و ییل و COVID-19 پاسخ این قاعده مستثنی نیست. بنابراین ما انتظار استنفورد به هر دو ظرفیت و تعهد برای اطمینان از یک سطح حمایتی برای دانش آموزان خود را در تاریخ همتراز با اگر نه نسبت به این دیگر ستارگان موسسات.

وقتی که می آید به حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی متاسفانه این مورد نیست.

همانطور که در مورد بحث ما دادخواست و توصیفات پوشش و روزانه ما, قبلی, op-eds, Stanford دانش آموزان فارغ التحصیل شده اند به شدت تحت تاثیر COVID-19. دانش آموزان در صورت به حالت تعلیق کمک هزینه های تحصیلی و کمک هزینه های تحقیقاتی و کتابخانه و آزمایشگاه تعطیلی خشک تابستان بودجه و نزدیکی وجود ندارد دانشگاهی و بازار کار, در علاوه بر این به جدید وابسته و دیگر مسئولیت مراقبت از. بحران کنونی به اوج مالی و عاطفی استرس در میان دانش آموزان فارغ التحصیل در حالی که همه ما برای حفظ ما فارغ التحصیل مطالعات و تحقیقات به این امید که ما می توانیم آنها را کامل وارد کنید و به طور فزاینده ای ناچیز دانشکده یا صنعت موقعیت. این بحران به شدت تحت تاثیر دانش آموزان از جوامع رنگ و اقتصادی به حاشیه رانده شده جوامع تشدید موجود نژادی و نابرابری اقتصادی به یک مدرک غیر قابل تصور.

در عین حال این دانشگاه گرفته شده یک رویکرد حداقلی به ارائه کمک های مالی به آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این بیماری همه گیر. در حالی که ما اذعان بی سابقه مشکلات این دانشگاه چهره ها را در زمان بحران ما انتظار داریم دانشگاه استنفورد به حداقل دیدار با نوار تنظیم پیچکها وقتی که می آید برای رفع نیازهای خود دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

ما می دانیم که دانشگاه استنفورد پیش بینی آینده کاهش در وقف پرداخت. اما سوال ما افزایش است — در میان این بحران که توسط اضطراري? دیگر ردیف بالا دانشگاه ها نیز رو به کاهش خود را وقف درآمد ساخته شده اند به انواع مختلف تصمیم گیری اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی با استفاده از منابع مالی آنها در دسترس است.

غیر روحانی از زمین: تحصیلات تکمیلی با حمایت نهادهای همکار

نظیر دانشگاه ها با مقایسه و یا کوچکتر اوقاف از دانشگاه استنفورد ($27.7 میلیارد دلار) نشان داده اند که بیشتر هماهنگ و رویکرد سازمان در پرداختن به بالقوه شدید اثرات این بیماری همه گیر را دانشجویان تحصیلات تکمیلی. در حالی که متفاوت و به ندرت اجرا جهانی این اقدامات در دیدار با فوریت جهانی همه گیر و نامشخص آینده آموزش عالی حکم بزرگ در راه است که باعث می شود استنفورد پاسخ نگاه ناکافی است. این مراحل عبارتند از: گسترش تحصیلات تکمیلی در رشته جدول زمانی و بودجه تا 12 ماه بورس و بیمه بهداشت و درمان بسته به تازگی فارغ التحصیل دانشجویان دکترا تابستان کامل بودجه گسترده بودجه اضطراری و یک وقت اضطراری یکجا برای همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

در بالای پیچک وقف لیست هاروارد $40.9 میلیارد دلار است. دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل دانشکده هنر و علوم (GSAS) ارائه کرده است چند قابل توجه و هدفمند اقدامات برای حمایت از دانشجویان دوره دکترا را از جمله اورژانس "از دست رفته-زمان بودجه" (که برای دانش آموزان در تمام سال واجد شرایط هستند) و تنظیم به فارغ التحصیل جدول زمانی تا 12 ماه. برای دانش آموزانی که تحقیق و یا کارآموزی طرح بودند و مختل هستند که رو به تابستان بودجه صخره هاروارد GSAS ارائه تابستان تحقیقات جوایز. در نهایت GSAS ارائه کرده است دانشجویانی که در حال فارغ التحصیلی در بین ماه مه و نوامبر سال 2020 و لازم نیست امن کارشناسی ارشد موقعیت فرصتی برای درخواست همکار مدعو وضعیت تا یک سال دسترسی به دانشگاه هاروارد کتابخانه ها و پایگاه های داده چشم پوشی از شهریه و بیمه سلامت در دانش آموز ، از همه مهمتر, آنها قادر به حفظ خود وابستگی سازمانی در حالی که در جستجوی شغل است که همچنین لازم به واجد شرایط مختلف گلدان های داخلی بودجه است.


در دانشگاه ییل با وقف از حدود 30 میلیارد دلار از دانشکده هنر و علوم (GSAS) ارائه شده دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا 12 ماه تمدید کمک های مالی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال 1-6 از برنامه های تحصیلی. حتی دانشگاه براون با کوچکترین وقف در میان پیچک به علاوه موسسات فقط در حدود 4 میلیارد دلار (Stanford این صندوق روز بارانی به تنهایی $2.6 میلیارد دلار) ارائه شده است "تابستان افزایش بودجه فرصت" برای دانش آموزان که در تابستان کاهش می یابد, درآمد ساخته شده است که همه دانشجویان دکترا به واجد شرایط برای درخواست اضافی ترم دستمزد پشتیبانی برای جبران زمان از دست رفته به علت COVID-19 و ارائه شده است تمدید پوشش بیمه سلامت برای فارغ التحصیلان اخیر.

در شرایط اطمینان اساسی حداقل سطح رفاه برای همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما همچنین دانشگاه ها به ارائه دانش آموزان فارغ التحصیل یک بار اضطراری "هیچ سوالات پرسیده شده" مجموع با توجه به مشکلات شدید مالی که افراد و خانواده ها روبرو هستند با توجه به بحران اقتصادی موجب شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر. این GSAS در دانشگاه کلمبیا ارائه شده 1500 دلار به همه دانش آموزان و اضافی $1500 برای کسانی که بدون اشتغال در دانشگاه در طول تابستان است. دیگران مانند براون و هاروارد را آغاز کرده اند تخصصی COVID-19 اضطراری طرح های تامین مالی برای دانش آموزان است.

در مقایسه دانشجویان تحصیلات تکمیلی استنفورد دریافت کرده اند بطور قابل توجهی کمتر پشتیبانی می کند.

چگونه استنفورد اقدامات تا


تا کنون استنفورد گسترش اورژانس گرانت-در-کمک صندوق COVID-هزینه های مربوط به, اما این تنها به گسترش هزینه های که "غیر عادی یا استثنایی است." در یک کنجکاو حذف صندوق را پوشش نمی دهد "استاندارد هزینه های زندگی." در همان زمان هزینه های زندگی برای دانش آموزان دانشگاه استنفورد است که بالاترین در میان نهادهای همکار. هزینه های زندگی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی استنفورد در حدود $3,400 یک ماه نسبت به دانشگاه پنسیلوانیا ($2,080) کرنل ($2,270), Dartmouth ($2,360) قهوه ای ($2,480) پرینستون ($2,612) ییل ($2,700) کلمبیا ($2,800) و دانشگاه هاروارد ($3,000).

در دو op-eds, در مجموعه ما و ما آن را یک نقطه به اعتباری که در آن است به علت. مدارس فردی در دانشگاه استنفورد محدود خاص خود را بودجه گرفته اند تا طرح های هستند که یک گام در مسیر درست است. دانشکده علوم انسانی و علوم (H&S) مثلا متعهد شده است بودجه اضافی نسبت به "فوق دکترا بورس" به تازگی ضرب استنفورد (Ph. D. s و همچنین به عنوان TA موقعیت ها و فرصت های دیگر برای دانشجویان دکترا در سال های بعد از خود برنامه است. این کمک هزینه های تحصیلی محدود هستند و هنوز تضمین شده است اما انتظار می رود به شماره "در 10-20 محدوده" و در حال مارک به عنوان "رقابتی است." H&S دین دبرا Satz به تازگی مطرح شده در این طرح به "30 موقعیت و امیدوارم بیشتر" در حالی که دو برابر را در تماس برای "دانش آموزان فراتر از 6 سال برای تکمیل مدارک تحصیلی خود را به منظور موقعیت خود را به عنوان نامزد قوی برای این رقابتی دکترا کمک هزینه تحصیلی lectureships و آموزش فرصت های که نیاز به یک دکتری"

در حالی که تشویق دانش آموزان در ششمین سال و فراتر از آن برای تکمیل مدارک تحصیلی خود را به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر است را کاهش می دهد و مسئولیت مالی این دانشگاه, این فشار اضافی برای تکمیل و رقابت نمی کند قدردانی از همه گیر تلفات بر سلامت روان و بهره وری است که می ایستد به عنوان یک مانع به درجه تکمیل. نه نشانی از آن را به حساب این واقعیت است که کامل و بدون حمایت مالی از دانش آموزان نمی خواهد بود قادر به ارتکاب به عنوان زمان زیادی برای تحقیقات خود و بسیاری از دانش آموزانی که فارغ التحصیل خواهد شد و پس از آن دریافت نمی کنند یکی از این رقابتی دکترا کمک هزینه های تحصیلی به طور موثر بودن مجبور به یک مدتی دانشگاهی و بازار کار.

استنفورد تا حد زیادی غیر متمرکز مسئولیت برای تصمیم گیری های مربوط به برنامه های افزودنی در درجه تکمیل و بودجه به بخش های فردی. این خودنمایی تفاوت در نحوه های مختلف ادارات و مدارس باید با نزدیک شدن به مواد و عاطفی رفاه از دانشجویان تحصیلات تکمیلی. به عنوان مثال وجود یک الگوی ارائه تابستان کمک های مالی به دانش آموزان در چند سال اول خود را دکتری برنامه تنها ترک دانش آموزان در سال سوم خود را و فراتر از آن با هیچ پشتیبانی. بخش های دیگر در حال ارائه دانش آموزان با تابستان بودجه در تمام و در حالی که برخی پیشنهاد استثنایی مکمل یا بودجه اضطراری دستورالعمل و دامنه این منابع مالی نامشخص است.

در حال حاضر نابرابری های موجود بین مدارس و ادارات در دانشگاه استنفورد در نتیجه تشدید در این زمان بحران توسط یک رویکرد تدریجی مسیریابی حتی فوق العاده ای در تامین مالی از طریق مدارس و ادارات بدون پایه حداقل پارامترها و معیار. به بالا از آن خاموش ادارات و مدارس دستور داده شده است به عامل در آینده کاهش بودجه به تصمیم گیری های خود را که بیشتر دلسرد بتن اقدام در راستای حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی. در این زمان فوق العاده ای ما باید به مراتب بیشتر گام های جدی از این دانشگاه به نمایندگی از همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

دانشگاه individualizing جمعی از نگرانی های ارائه شده توسط تکه تکه منابع که تنها تعداد کمی از دانش آموزان می توانید با استفاده از به جای به طور کامل رفع نیازهای همه دانش آموزان فارغ التحصیل در یک بحران است که مؤثر در آموزش عالی در سطح جهان است. با عدم ارائه منابع برای دانش آموزان فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد است بنحوی که عدم تامین بودجه است, یک فرد نگرانی به جای یک موضوع مشترک توسط تمام دانش آموزان در این زمان. این است نتیجه وادار کردن دانش آموزان به ویژه بین المللی و اقلیت های دانش آموزان و کسانی که از پایین اجتماعی و اقتصادی پس زمینه به افزایش مالی و علمی precarity. آن را ضروری است که وجود دارد حداقل پایه دانشگاه-گسترده و یا در حداقل مدرسه گسترده دستورالعمل ها و تصمیمات گسترش دانشجوی کارشناسی ارشد بودجه و جدول زمانی.

برای غلبه بر خستگی و بدبینی ما نیاز به تغییر سازمانی

هفته گذشته دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران فوق دکترا دریافت یک ایمیل از استیسی خم معاون شهردار برای فارغ التحصیل آموزش و پرورش و امور فوق دکتری. پس از ذکر است که دانشگاه استنفورد حفظ یک "تعهد عمیق مراقبت از مردم خود" او به نام ما به جلو حرکت می کند با انعطاف پذیری و خوش بینی. این ایمیل شامل یک لینک به یکی دیگر از بررسی درخواست "پیشنهادات و ایده هایی برای چگونه ما می تواند همچنان به خدمت هدف ما از پژوهش های آموزش و یادگیری و حمایت از [دانش آموزان فارغ التحصیل و دانشجویان مقطع فوق دکترا]." این op-ed سری است که ما در ادامه پاسخ. ما صحبت می کنند به نمایندگی از نگرانی های به اشتراک گذاشته شده توسط دانشجویان در سراسر دانشگاه و امیدواریم که دانشگاه ما را می شنود هنگامی که ما می گویند که ما باید آن را به انجام بیشتر. ما نیاز استنفورد به یک رهبر در میان نهادهای همکار نه ترسو پیرو.

آن را بیش از platitudes از "انعطاف پذیری و خوش بینی" به حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از طریق همه گیر مالی و عاطفی و بحران پزشکی از این جهانی و همه گیر. از آن زمان به تجدید نظر در رویکرد ما به یک بحران به عنوان این. ما نیاز به جایگزین است که با ارائه بیش از فقط بیشتر رقابت برای منابع کمیاب و شتاب فشار برای بازگشت به شرایط بازار برای آن وجود دارد لزوما بدون بازگشت. ما نیاز به چیزی است که شبیه به واقعی مراقبت از تعهد و شجاعت عمل به نفع رفاه جامعه.

امیلیا Groupp انسان شناسی

الکسا Russo, انسان شناسی,

تماس با امیلیا Groupp در egroupp 'در' stanford.edu و الکسا روسیه در arusso18 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب