دانشکده حقوق رای نیاز به آموزش تنوع پس از پروفسور نژادی لکه دار

Stanford Law School (SLS) دانشکده رای داده اند نیاز به تنوع و شمول آموزش برای همه مدرسان در پاسخ به اعتراض بیش

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

Stanford Law School (SLS) دانشکده رای داده اند نیاز به تنوع و شمول آموزش برای همه مدرسان در پاسخ به اعتراض بیش نژادی مسائل در هر دو SLS و کشور بزرگ.

ماه گذشته دانشجویان و استادان را محکوم کرد SLS پروفسور مایکل مک کانل استفاده از N-word در حالی که خواندن یک نقل قول منسوب به پاتریک هنری. به عنوان خشم فوران در SLS لیست ایمیل, در سراسر کشور, تظاهرات roiled شهرهای بزرگ و کوچک بیش از خشونت پلیس ضد سیاه نژادپرستی و مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس در مینیاپولیس.

"من می خواهم به نزدیک گفت: چگونه اغلب همدست قانون و حقوقی موسسات شده اند در ایجاد ساختاری چارچوب است که در آن جورج فلوید Ahmaud Arbery, Breonna تیلور تونی McDade و بسیاری دیگر کشته شده اند" SLS دین جنی مارتینز نوشت: در یک ایمیل به قانون مدرسه است.

در تاریخ 1 ژوئن مارتینز تشکیل یک دانشکده جلسه به بحث در مورد مسائل نژادی در درون SLS "با تجدید ضرورت," او نوشت. در این نشست علمی به تصویب یک پیشنهاد برای اجباری درس آموزش مدیریت "از جمله تنوع و شمول است."

"این یک گام کوچک و دانشکده آگاه است که وجود دارد بسیار گسترده تر مسائل در راه مدرسه حقوق و مسائل مربوط به مسابقه از استفاده از کلمه" مارتینز نوشت.

یک سخنگوی دانشگاه استنفورد قانون مدرسه کاهش یافته است به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات یا اجرای آموزش نوشتن که مارتینز' "ایمیل می ایستد به عنوان قانون مدرسه نهادی بیانیه است."

در نور از ملی اعتراضات اخیر به کشتار سیاه و سفید آمریکایی به دست پلیس سیاه و قانون انجمن دانشجویان (BLSA) منتشر شده نامه ای به رئیس جمهور مارک Tessier-لوین اصرار دانشگاه به تجدید رابطه آن با پلیس است.

"با درخواست دانش آموزان را به تماس با پلیس و حتی خود به غیر از شماره های اضطراری به منظور اعزام ماموران به دانش آموزان خانه های استنفورد نشان داده است حداقل ناخالص آن جهل یا سرد بی تفاوتی به خشونت پلیس در ایالات متحده" در این نامه آمده. آن را نیز یادداشت هجوم پلیس در محوطه دانشگاه از آنجا که اکثر دانشجویان چپ با توجه به coronavirus نگرانی.

در این نامه به تشریح چهار مرکزی خواستار برکناری غیر استنفورد پلیس از پردیس, انحراف بودجه دانشگاه به دور از پلیس الزامی د-تشدید آموزشی برای همه اعضای جامعه و ارائه شفافیت بیشتر در مورد دانشگاه استنفورد وزارت امنیت عمومی (SUDPS) سیاست ها و بودجه. این نامه را دریافت کرده است بیش از 900 امضا در حمایت از سازمان ها و افراد در دانشگاه استنفورد جامعه است.

SLS دانشکده را به "توجه" به BLSA پیشنهاد با توجه به مارتینز ایمیل.

SUDPS سخنگوی لایحه لارسون گفت: روزانه که SUDPS پرسنل آموزش بر ضد تعصب و فرهنگی صلاحیت و د تشدید تکنیک های و که آنها "ادامه خواهد داد به منظور افزایش مهارت های حرفه ای ما و دانش در این مناطق مهم است."

SUDPS "به رسمیت می شناسد و موافق وجود دارد که جنبه های مدنی و مردمی است که باید در تغییر جهت از بین بردن نژادپرستی نظاممند و اطمینان از عدالت و برابری و جامعه دانشگاه که در آن هر فرد احساس امن" لارسون نوشت و اضافه کرد: "ما متعهد به انجام بخشی از ما را برای ایجاد محیط های که در آن همه اعضای جامعه قادر به زنده یاد بگیرند و کار کنند و بدون ترس از نژادپرستی و تبعیض و عدم تحمل و دیگر اشکال دارد."

تماس با فضل کارول در gac23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن