استاد حقوق با انتقاد پس از خواندن نژادی لکه دار کردن در کلاس

یک Stanford Law School (SLS) استاد مواجه است انتقاد از متعدد گروه های دانشجویی و مربیان پس از گفت و N-word در

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

یک Stanford Law School (SLS) استاد مواجه است انتقاد از متعدد گروه های دانشجویی و مربیان پس از گفت و N-word در یک کلاس در حالی که به نقل از تاریخی مواد منبع.

مایکل مک کانل — یک قاضی برای دادگاه استیناف ایالات متحده برای دهمین مدار — استفاده از کلمه خود را در "ایجاد قانون اساسی" class روز چهارشنبه در یک نقل قول از پاتریک هنری بود که در برابر استدلال تصویب قانون اساسی در ویرجینیا تصویب کنوانسیون.

این حادثه رخ داده است تنها چند هفته پس از مک کانل که سفید بود به نام co-صندلی Facebook را نظارت هیئت مستقل نظارت بدن با نهایی می گویند بیش از پیچیده محتوای تصمیمات اعتدال — از جمله تصمیم گیری در خصوص سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط در Facebook و Instagram. همچنین در میان خرید اینترنتی پس از یک دستیار تاریخ هنر استاد با استفاده از N-word طی سخنرانی در اواخر ماه آوریل و در یک کلاس بحث پست در اوایل ممکن است.

سویفت انتقاد و محکومیت مک کانل اقدامات در گرفت در روز جمعه پس از سیاه و قانون انجمن دانشجویان (BLSA) با ارسال نامه ای سرگشاده به SLS, جامعه, انفجار مک کانل استدلال که تاریخ نباید "محروم از آن زشتی."

"اگر یک چیز وجود دارد دانش آموزان سیاه پوست می دانید, آن را خود ما تاریخ" ارتباط نوشت. "Ahmaud Arbery است که تاریخ ما. Breonna تیلور تاریخ ما است. جورج فلوید است که تاریخ ما. مردان سفید امتناع از توقف گفت: [N-word] است که تاریخ ما است."

در شب جمعه مک کانل ارسال یک ایمیل به SLS جامعه نوشته است که او "را[s] آن را یک اولویت در [خود] کلاس تاکید بر مسائل نژادپرستی و برده داری در شکل گیری قانون اساسی و به طور مستقیم نقل قول بسیاری از اظهارات طرفداران و مخالفان برده داری."

"من امیدوارم که هر کس می تواند درک کند که من ساخته شده آموزشی انتخاب خوب خواهد شد — با هدف آموزش تاریخ تاسیس ما صادقانه" مک کانل نوشت. "دوم در نور از درد و ناراحتی است که این باعث شده بسیاری از دانش آموزان که من مراقبت عمیقا در مورد من نمی خواهد با استفاده از کلمه دوباره در آینده."

در یک ایمیل به جامعه ارسال می شود چند دقیقه قبل از مک کانل را SLS دین جنی مارتینز توصیف مک کانل به عنوان "همکار محترم و قانونی اختصاص داده شده محقق" که "مراقبت عمیقا در مورد دانش آموزان خود را."

"اگر چه من به شدت مخالفت خود را با نقل قول از کلام او این کار را برای آنچه که او معتقد به مشروع آموزشی هدف: تاکید بر نقش نژادپرستی و برده داری در شکل گیری قانون اساسی ایالات متحده" مارتینز نوشت. "در نظر من و بسیاری از دانش آموزان و همکاران این هدف است که به وضوح به هرحال با درد و ناراحتی است که این لقب که موجب وحشت از سفید برتری inflicts در دانش آموزان به خصوص دانش آموزان از رنگ است."

"این درد اوج حوادث اخیر در مینیاپولیس و در جای دیگر" او افزود: با اشاره به مرگ جورج Floyd — که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس دوخته زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به نه دقیقه — Breonna تیلور و Ahmaud Arbery.

"وحشتناک نقل قول از کلاس امروز"

در روز چهارشنبه زوم کلاس مک کانل بحث بود ویرجینیا تصویب کنوانسیون هنگامی که او تبدیل قابلیت ضبط کردن بر اساس یک دانش آموز در کلاس و BLSA باز نامه ای بود که بر اساس حساب های چندگانه دانش آموزان در کلاس.

مک کانل دفعات بازدید: نقل قول از پاتریک هنری — "تقدم توسط یک هشدار و به دنبال محکومیت" مک کانل گفت: روزانه — و تبدیل قابلیت ضبط پشت در.

"او تبدیل ضبط پشت سر کلاس مرتب کردن بر اساس مانند هیچ چیز اتفاق افتاده است" گفت: دانشجویی که در اعطا شد گمنامی به منظور صحبت آزادانه در مورد کلاس بدون مجازات. "او نمی ارائه هر زمینه که یا واقعا توضیح دهد که چرا او احساس نیاز به گفتن نیست که در لحظه ای که من فکر کردم به نوعی قابل توجه است و هر کس به نظر می رسید نوع شگفت زده کرد."

عصر روز چهارشنبه مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال بوم پیام به کلاس های خود در "وحشتناک نقل قول از کلاس امروز."

"من درک می کنم که برخی از شما ممکن است ناراحت قول دادم از پاتریک هنری امروز نیز شما باید" مک کانل نوشت. "من فکر نمی کنم که تاریخ باید از آن زشتی."

مک کانل را روز شنبه بوم پست. (تصویر ارائه شده توسط یک دانش آموز در کلاس)

روز پنجشنبه مک کانل باز کلاس دعوت دانش آموزان به بحث در مورد واکنش های خود را به استفاده از کلمه.

با توجه به BLSA و دانش آموز در این کلاس که با صحبت های روزانه دانش آموزان به اشتراک گذاشته دیدگاه های متفاوت از جمله نشان دادن همدردی مک کانل استدلال اما استدلال می کند که آسیب به دانش آموزان هرحال تاریخی منطق به گفتن کلمه. در پاسخ به یک دانشجو سوال مک کانل گفت که او تا به حال خاموش کردن ضبط از ترس که خارج از چارچوب ضبط او گفت: N-word خواهد گردش در اینترنت با توجه به BLSA و دانش آموز در کلاس.

پس از پنج کلاس مک کانل نوشت: در یک بوم پیام به دانش آموزان خود را که او "قدردانی سازنده شخصیت از بحث در کلاس امروز" و "بحث به [او را] درک بهتری از دانش آموزان چگونه باید واکنش های متفاوت به شنیدن نژادی لقب خوانده شده با صدای بلند در کلاس است."

مک کانل را پنج شنبه بوم پست. (تصویر ارائه شده توسط یک دانش آموز در کلاس)

سویفت انتقاد تحقیق و بحث

در جمعه های متعدد گروه های دانشجویی در پاسخ به BLSA نامه با اظهارات همبستگی از جمله استنفورد قانون انجمن استنفورد حقوق منافع عمومی بنیاد ملی وکلا انجمن صنفی SLS SLS زنان در سیاست و خدمات, دانشگاه استنفورد, قانون, دموکرات مسلمان, قانون انجمن دانشجویان خاورمیانه و جنوب آسیا قانون انجمن دانشجویان یهودی قانون انجمن دانشجویان دانشگاه استنفورد Latinx دانشجوی حقوق, انجمن, اول,-تولید و/یا کم درآمد (FLI) حرفه ای تخته زنان از رنگ های جمعی هیئت مدیره و استنفورد حقوق بشر انجمن.

بیش از 50 SLS مدرسان نیز امضا نامه ای سرگشاده فرستاده شده توسط پروفسور نورمن Spaulding به دانشجویان نوشته است که آنها "تشخیص درد استفاده از این واژه باعث می شود."

"من تشخیص می دهم که این کاهش درد به خصوص در زمانی که وحشتناک قتل جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery باید دوباره تحت تاثیر قرار بر مردم سیاه و سفید عمیق خود را ناامنی در دست دولت و شهروندان" نامه متحده است. "من تشخیص می دهم که مدت می تواند باعث درد حتی زمانی که آن را به عنوان خوانده شده از یک منبع و حتی زمانی که این کار انجام شود به منظور نشان می دهد که دیدگاه یک دوره یک قانون یک مورد یا یک جامعه است که از طریق ضربه با نژادپرستی است."

"من تشخیص می دهم که باز فکری جدی و دقیق بحث نژادپرستی و برده داری و تبعیض نژادی پلیس خشونت و قانون را به همدستی در همه از این می تواند انجام شود بدون صحبت کردن مدت حتی زمانی که این واژه به نظر می رسد در یک مربوط به متن" در این نامه همچنان ادامه دارد.

BLSA co-رئیس جمهور و برای اولین بار در سال دانشجوی حقوق داناون هیکس گفت: روزانه که BLSA قصد با آن نامه ای بود برای جلب توجه به مک کانل ،

"ما می خواهیم فقط به مطمئن شوید که مردم این را می دانند انتخاب شده بود در این لحظه به دلیل آن به نظر می رسد مانند نگه داشتن آن را آرام می کند بیشتر بی عدالتی" هیکس گفت.

"این استدلال این است که ما نباید پاکسازی تاریخچه مسئله و بی اثر" هیکس اضافه شده است. "هر روز ما به عنوان دانش آموزان سیاه پوست در حال یادآور شد که ما سیاه و سفید هر دو با رنگ پوست ما و حوادث خارجی را که اتفاق می افتد. هیچ کس واقعا نیاز به یادآوری در مورد خود مسابقه یا تاریخچه نژاد پرستی به خصوص در کلاس درس. که واقعا ایجاد یک محیط امن. که واقعا بزرگتر مکالمه است که ما می خواهیم به: واقعا وجود دارد هیچ توجیهی برای استفاده از این کلمه است."

هیکس و BLSA co-رئیس جمهور Aryn Frazier یک سال اول قانون دانشجو همچنین با انتقاد مک کانل ایمیل به SLS جامعه در بیانیه ای به روزانه.

"پروفسور مک کانل نه عذرخواهی و ابراز تاسف خود را بیش از استفاده از این نژادی لکه دار کردن" هیکس و فریزر نوشت. "است که او تا به حال پیش بینی برای جلوگیری از ضبط از قبل نشان دهنده در بهترین سطح قابل قبول از محاسبه بی تفاوتی."

روزانه رسیده به مک کانل برای اظهار نظر در نقد خود را.

یک چارچوب گسترده تر

به عنوان مارتینز و مک کانل فرستاده اظهارات خود به SLS جامعه اعتراض بیش از فلوید مرگ بودند خیره کننده در سراسر کشور از جمله به عنوان نزدیک به دانشگاه به عنوان سن خوزه و اوکلند.

"به نظر می رسد همه چیز در مکث امروز [با توجه به COVID-19] به جز نژادپرستی" هیکس گفت.

در دانشگاه مک کانل استفاده از N-کلمه به شرح زیر است که از مربیان دیگر بیش از سال گذشته تحصیلی.

در اوایل این ماه, دانشجو اعتراض فوران پس از یک Latinx دستیار تاریخ هنر استاد گفت: N-word در حالی که خواندن متن آهنگ از یک اسلاید در یک سخنرانی مهمان در "مقدمه به مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت." یک هفته بعد او نوشت: کلمه دوباره در یک بوم بحث پست. در پاسخ مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CCSRE) اعلام کرد قصد دارد برای افزایش مربی نمایندگی تجدید نظر در روش های تدریس و ایجاد یک گروه کاری.

در ماه نوامبر یک استاد تاریخ در دانشگاه درو انتقاد پس از بارها و بارها گفت: N-word در حالی که به نقل از تبلیغات در یک سخنرانی مهمان برای یک torts در کلاس SLS.

در یک ایمیل به دانش آموزان خود را در زمان مک کانل نوشت که "شده در کلاس آن سخت است برای من برای دیدن این آموزشی هدف" استفاده از کلمه.

"استفاده از برخی از شرایط به ویژه هنگامی که آشکار عمدی شدید و یا عاری از مشروع زمینه نیز می تواند خفه کردن بحث و سکوت اقلیت انداز" مک کانل نوشت. "ما باید سریع به سرزنش گفتار دیگران, اما ما نباید اجازه دهید نگرانی در مورد آزادی بیان و صحت سیاسی ما جلوگیری از محکوم چه باید محکوم شود."

در شنبه مک کانل گفت: روزانه که خود را "استفاده از اصطلاح در کلاس روز چهارشنبه در مقابل این حادثه در پاییز گذشته بود که به طور مستقیم مرتبط با موضوع ارائه شده در کامل بافت تاریخی به منظور تاکید بر این که بخش مهمی است که نژاد پرستی و برده داری در آمریکا تاسیس و قبل از آن یک هشدار و به دنبال دارند."

"که گفت: در گفتگو با دانش آموزان من آمده ام تا ببینید که دهان و دندان استفاده از این اصطلاح در زمان ما پر شرایطی نمی کند و در خدمت آن در نظر گرفته شده آموزشی, هدف," او اضافه شده است. "به جای تمرکز توجه بر نژادپرستی از گذشته آن می تواند باعث شود دانش آموزان به خصوص دانش آموزان از رنگ به تجربه (دوباره) این تاثیر مضر کلمه در حال حاضر."

پس از این حادثه در ماه نوامبر SLS دین جنی مارتینز عذرخواهی کرد این حادثه در یک نامه به دانشکده حقوق جامعه است.

"قانون مدرسه است که متعهد به ایجاد یک محیط جامع که در آن همه دانش آموزان می توانند رشد," او نوشت. "به عنوان یک مدرسه ما هنوز هم مقدار زیادی از کار را به انجام."

روز جمعه مارتینز' ایمیل به جامعه تکرار قبلی کلمات و اشاره کرد که او در نظر دارد برای ادامه کار با استادان و مدیران و دانش آموزان "در بیشتر مراحل ما را می تواند به بهبود شمول جامعه ما است."

"من تشخیص می دهم که چگونه ناراحت کننده آن است که برای بسیاری در جامعه ما به داشتن یک گفتگو در مورد مسائل از این نوع یک بار دیگر" مارتینز نوشت. "ما هنوز هم مقدار زیادی از کار را به انجام."

این مقاله درست شده است تا منعکس کننده که داناون هیکس و Aryn Frazier اول-سال حقوق دانش آموزان نه دوم-سال حقوق دانش آموزان است. روزانه تاسف این خطا.

تماس با ارین وو در erinkwoo 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن