طرح دعوی در دادگاه با هدف به آن را آسان تر برای فلوریدا به ایمیل در رای

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است.منتشر شده 2:14 PM EDT مارس 20, 2020یک

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

یک پلیس بازنشسته کاپیتان که کمک می کند تا افراد مسن یک Ocala وزیر و میامی و مرد محدود به خانه اش نمی خواهید coronavirus برای اخلال در این سال انتخابات ریاست جمهوری است.

آنها باید با هم متحد به عنوان طرح دعوی در دادگاه شاکیان به فلوریدا وزیر امور خارجه لورل و Leon County سرپرست از انتخابات خوانده شده را علامت یرلی به دادگاه. هدف این است که به رای های ایمیل پیش فرض انتخاب برای فلوریدا 13.7 میلیون ثبت نام رای دهندگان.

فلوریدا ثبت بیش از 2000 COVID-19 مرگ و میر ناشی از مارس. بیش از 80 درصد از مرگ و میر مردم شده اند بیش از 65 و بیش از یک چهارم مردم شده اند از رنگ که حدود یک پنجم از جمعیت این ایالت.

در یک شکایت هفته گذشته در Leon County, شاکیان استدلال می کنند که ترس از COVID-19 تهدید به راب رای فلوریدا که بخشی از گروههای در معرض خطر مانند خود و افراد مشابه به آنها کمک کند و وزیر.

خود را وکیل هاروی Sepler میامی توضیح داد که هیچ کس نمی داند که این نوع تهدید ویروس مطرح خواهد شد در طول ماه اوت اولیه و نوامبر انتخابات عمومی. توانایی بسیاری از مردم برای رای دادن ممکن است در رای گیری جایگزین روش های کت و شلوار می گوید.

این راه حل با توجه به سابق Marion County Sheriff کاپیتان دنیس McFatten; Cynthia Bahl گرایمز وزیر ارشد در مرکز Spirtual زندگی در اوکالا و هنر جوان از میامی به رای گیری از طریق پست و اولین گزینه برای فلوریدا.

آنها می خواهند دادگاه به طور مستقیم لی به دولت ناظران انتخابات برای پست کردن برگه های رای و مهر خود خطاب پاکت برای هر ثبت نام رای دهندگان.

Sepler توصیف یک رای-با-ایمیل پیش فرض به عنوان یک "بیمه" برای دموکراسی: "من بهتر داشتن که رای گیری در میز من در مورد من باید تصمیم می گیرید که من ترجیح می دهم برای رای دادن از طریق پست."

وی افزود: "به نظر من این باعث می شود آن را بسیار قابل دسترس بیشتر را به مطمئن شوید که سرپرستان به سادگی ایمیل آن را."

پس از بیش از 50 انتخابات کارگران و رای دهندگان شرکت کننده در ویسکانسین اولیه در ماه آوریل آزمایش مثبت برای coronavirus مقامات در سراسر کشور را به رقابت برای تجدید نظر در روش های اطمینان از ایمن بودن انتخابات است.

پنج متحده — کلرادو, هاوایی, اورگان, یوتا و واشنگتن — برگزاری انتخابات تقریبا به طور کامل از طریق پست. بیست و هشت کشورهای دیگر اجازه می دهد رای دهندگان را انتخاب کنید اگر آنها می خواهند به بازیگران غیابی از طریق پست.

این هفته یک قاضی فدرال در تگزاس حکم داد که همه رای دهندگان ترس از آلوده شدن می توانید درخواست پست الکترونیکی-در رای گیری تحت یک "ناتوانی" شرط در انتخابات ،

و میشیگان وزیر امور خارجه اعلام کرد که همه ثبت نام رای دهندگان را دریافت خواهد کرد برنامه های کاربردی برای پست الکترونیکی-در رای گیری که برای دولت اوت اولیه و نوامبر انتخابات عمومی.

Sepler برنامه به فایل یک حرکت برای تسریع در دادگاه رسیدگی به یک حاکم در زمان سرپرستان مطابق قبل از اوت اولیه.

اگر چه فلوریدا کت و شلوار نام یرلی به عنوان یک متهم به لئون انتخابات استاد راهنما در حال حاضر خبر از رای گیری توسط برنامه های کاربردی ایمیل. او موافق با شاکیان که رای های پست الکترونیکی است که مانند یک بیمه نامه است.

"فقط به خاطر شما درخواست و یا دریافت یک رای-با-پست الکترونیکی رای گیری به این معنا نیست شما باید به واقع از آن استفاده کنید" یرلی گفت. "من فکر می کنم من می تواند تا حدودی بی سرپرست در کار من اگر من مطمئن شوید که هر رای دهنده به حال یک گزینه برای رای دادن."

طرح دعوی در دادگاه است که بلند پروازانه تر از آنچه در فلوریدا ناظران انتخابات می گویند ممکن است. آنها نوشت: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ماه گذشته به درخواست یک سری از دستور اجرایی برای کمک به آنها آماده شدن برای تابستان اولیه و سقوط کلی انتخابات است.

تامی جونز رئيس جمهور از انجمن فلوریدا ناظران انتخابات گفت DeSantis ناظران ندارد و تجهیزات و منابع به چاپ پست و تعداد پست الکترونیکی-در رای گیری برای 13.7 میلیون ثبت نام رای دهندگان.

به جای انتظار یک کمبود کارگران و داوطلبان مانند یک در طول یک ویسکانسین اولیه در آوریل جونز خواسته DeSantis به چشم پوشیدن از محدودیت های خاصی در رای گیری اولیه روش.

ناظران می خواهم اضافی هفته از رای گیری اولیه آوردن حداکثر تا 22 روز اجازه به گسترش تعداد اولیه رای گیری سایت و زمان بیشتری برای پست کردن رای-با-ایمیل آراء و آنها را به حساب.

شکایت در یک طرح دعوی در دادگاه می گوید یک طرف از یک داستان. دادگاه صندوق نشان می دهد که دولت هنوز رتبهدهی نشده است در خدمت با یک کپی; سازمان ها به طور معمول انجام نمی دهید در انتظار دادخواهی.

در حال حاضر با توجه به اختصاص داده شده به مدار قاضی ران Flury از تالاهاسی.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن