طرح دعوی در دادگاه به دنبال جلوگیری از حذف Pensacola را Confederate monument گرفته شده به دادگاه فدرال

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:52 PM EDT Jul 29, 2020طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن حذف Pensacola

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن حذف Pensacola را مؤتلفه بنای تاریخی در حال حاضر به نقل مکان به یک دادگاه فدرال.

یک طرح دعوی در دادگاه توسط گروه های متعدد در دادگاه دولت در برابر سیتی در همان روز شورای شهر رای به تصویب حذف از 129 سال بنای تاریخی در اوایل این ماه. این گروه که شامل بانوان انجمن یادبود و صرفه جویی در جنوب میراث فرهنگی ادعا کرد که حذف از طرح دعوی در دادگاه نقض قانون اساسی حفاظت از حقوق آزادی بیان حمایت برابر و با توجه روند.

روز دوشنبه بروس Partington یک وکیل به نمایندگی از شهرستان از پنساکولا در زمینه اطلاع از حذف از طرح دعوی در دادگاه در دادگاه فدرال با استناد به ادعای قانون اساسی سوالات گروه مطرح شده در آن طرح دعوی در دادگاه به عنوان زمینه ای برای حرکت کت و شلوار به دادگاه فدرال.

یک قاضی در ایالات متحده دادگاه منطقه از شمال فلوریدا در حال حاضر خواهد شد تا در مورد مسائل تصمیم گیری در این مورد است.

شامل این موضوعات است که در انتظار حرکت به برگزاری این شهرستان در تحقیر برای پوشش این بنای تاریخی در آبی پارچهای که این گروه پر کردن طرح دعوی در دادگاه گفت: نقض فلوریدا اولین قضایی مدار قاضی گری Bergosh موقت سفارش ضابط جلوگیری از این شهر از حرکت و یا تغییر این بنای تاریخی است.

شهر هنوز در زمینه پاسخ به شکایت اصلی آورده شده توسط گروه پر کردن کت و شلوار.

شهرستان سخنگوی Kaycee لاگارد گفت: این شهرستان می تواند پر کردن یک جواب به زودی در دادگاه است که وضع و موقعیت آن است.

اگر این مورد است که اجازه حرکت به جلو بعد از شهر فایل پاسخ هر دو طرف خواهد شد و تا مارس سال 2021 برای تکمیل کشف و در اين مورد با توجه به اولیه برنامه ریزی جهت ثبت شده توسط ایالات متحده در منطقه قاضی کیسی راجرز.

فدرال ادعاهای مطرح شده توسط این پرونده تنها دو فقره از نه-تعداد شکایت ثبت شده توسط این گروه با دیگر تعداد بالا بردن ادعا می کند بیش از قوانین ایالتی. Partington استدلال می کند در حذف او متوجه است که به دلیل فدرال ادعا در کت و شلوار یک دادگاه فدرال حکومت می تواند در کل مورد.

"آن است که مناسب برای این دادگاه به ورزش مکمل صلاحیت بیش از شاکی قانون دولت ادعا می کند به خاطر همان اتفاق و اختلاف مشترک همه ادعا — چلیپا ادعا می کند که این شهر از پنساکولا تصمیم به حذف مؤتلفه بنای تاریخی در وسط Palafox خیابان در پارک soon-to-be-تغییر نام فلوریدا میدان" Partington نوشت.

مجله اخبار رسیده این گروه وکیل دیوید McCallister برای نظر.

صرفه جویی در جنوب میراث فرهنگی, یکی از شاکیان در طرح دعوی در دادگاه با صدور بیانیه ای روز شنبه در وب سایت خود خواستار این شهر اقدام به انتقال پرونده به یک دادگاه فدرال "تلاش از جان گذشته" برای جلوگیری از این شهر از بودن در بر داشت در تحقیر Bergosh را ضابط سفارش و گفت: آن شیء را به حرکت می کند.

"این فقط نشان می دهد که چگونه از جان گذشته این شهر به پایمال کردن حقوق شاکیان در مورد خود دیوانه وار هیستری را به پایین تاریخی تهی گور و eviscerate شمال تپه تاریخی حفظ منطقه" بیانیه ای گفت:.

هیچ دادرسی تعیین شده است در مورد.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن