وکیل به عنوان grim reaper متوقف می شود توسط Pensacola Beach به اعتراض باز سواحل

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:56 PM EDT آوریل 8 سال 2020که اگر این انرژی در Pensacola Beach نشده

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

که اگر این انرژی در Pensacola Beach نشده است عجیب و غریب به اندازه کافی به تازگی یک غربی فلوریدا وکیل در لباس پوشیدن به عنوان grim reaper در میان کسانی که به بازدید از ساحل صبح جمعه.

Santa Rosa, ساحل, اقامت و وکیل دانیل Uhlfelder اتحاد خود را گسترش استعاری پیام به چهار منطقه سواحل در طول یک ماه است. او معتقد است که مردم را به خطر می اندازند سلامت خود را با رفتن به ساحل به عنوان coronavirus همچنان به گسترش و گفت که او می پوشد grim reaper صحنه و لباس به عنوان یک شکل از اعتراض.

Uhlfelder است ثابت قدم در عقیده خود را که آن را غیر مسئولانه از دولت به دوباره باز کردن سواحل بنابراین به زودی.

"مردم از من می پرسند که من قصد دارم برای جلوگیری از پوشیدن grim reaper مشتری," Uhlfelder روز جمعه گفت. "من مادر تولد او را در 70s این هفته است. او زندگی می کند یک زن و شوهر مایل از ما و بچه های من که 11 و 9 آنها نمی تواند آغوش مادر من. چرا که او را به قرنطینه. من متوقف خواهد شد هنگامی که بچه های من می توانید آغوش مادر من است."

Uhlfelder شده است یک مدافع برای عرفی ساحل استفاده در فلوریدا, اما او در برابر این ایده از بازدید از سواحل در طول همه گیر که او طرح دعوی در دادگاه در برابر فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis که در آن او سعی کرد به استناد اورژانس قدرت به زور استاندار به همه سواحل در اوایل ماه آوریل.

"هیچ کس وجود دارد که می خواهد به عنوان بسیاری از مردم برای بازدید از ساحل به عنوان من" Uhlfelder گفت. "من به مبارزه برای آن است. اما این یک بیماری همه گیر. اجتماعی فاصله در ساحل که یک ترکیب متناقض است. مردم رفتن به ساحل به معاشرت."

به عنوان او حوصلگی را از طریق شن و ماسه در ردا و داس Uhlfelder به طور طبیعی مورد توجه بسیاری از ساحل را برانگیخت. برخی از کلمات مشترک با او را در صورت عدم مقابله و راه در حالی که بسیاری دیگر از جیبش تلفن های همراه خود را به ضربه محکم و ناگهانی عکس و یا ضبط فیلم از عجیب به وقوع پیوست.

آخرین COVID-19 Pensacola تاثیر:

Escambia County کمیسیون عبور قطعنامه درخواست DeSantis به بازگشایی اجاره تعطیلات

VA ارائه COVID-19 منابع و آموزش به پنساکولا خانه های پرستاری

نشویل ساکن Austin وایزمن یکی از بسیاری از به حمام افتاب گرفتن در نور خورشید صبح روز جمعه به عنوان grim reaper قدم در سراسر ساحل. وایزمن گفت که او مخالف با Uhlfelder پیام.

"هر کس حق نظر خود را در, بدیهی است اما افرادی که در اینجا در ساحل انجام می دهند دقیقا همان چیزی است که دولت می گوید برای انجام گفت:" وایزمن که در پنساکولا بازدید از خانواده است. "وجود دارد هیچ دلیلی برای من به احساس می کنم مثل من باید ترس از مرگ."

Uhlfelder شد flanked توسط یک تیم کوچک از فیلمبرداران و مبلغینی جمعه در طول Pensacola Beach مراجعه کنید. زمانی که او برای اولین بار عرضه ماشین درو ترسناک در سانتا رزا ساحل در اواسط ماه مارس او گفت که او انتظار ندارد ویروسی واکنش او دریافت کرده است. اما او با تکیه به آن بیشتر این روزها به عنوان او امیدوار به گسترش پیام خود را به مردم به عنوان بسیاری که ممکن است.

"من انجام این سفر در حال حاضر به دلیل از مردم درخواست من هستند. من ایمیل گفت: "بیا به کالیفرنیا آمده به اروپا'" Uhlfelder گفت. "من شگفت زده است. من صحبت کردن به مردم در آلمان, فرانسه, واشنگتن, نیویورک."

او گفت که او بیش از حد بسیاری از تعهدات شخصی به این چیزی بیش از یک منطقه ای شیرین کاری. Uhlfelder معتقد است دست خود را به اندازه کافی کامل در فلوریدا.

واکنش های خود را به شکل منحصر به فرد از اعتراض شده است همه نقشه Uhlfelder گفت.

"من تماس گرفتن توسط بهداشت و درمان کارگران و مردم است که باید اعضای خانواده که از آن درگذشت و آنها را تشویق," او گفت:. "سپس من به برخی از افرادی که واقعا بی ادب. شما چیزی شبیه به این و نه همه رفتن با شما موافقم."

وکیل در Pensacola Beach برای کمی کمتر از یک ساعت جمعه. او گفت که به طور کلی او فکر می کند پیام خود را احساس شد و او مردم خوشحال شدند و مودب.

هنوز هم اکثریت شاهد شیرین کاری مانند وایزمن بودند تحت تأثیر دور از شادی بخش آب و سفید شن و ماسه و زمرد آبهای صبح جمعه.

"این باعث می شود برای یک عکس خوب اما این پیام است که آن ارتباط برقرار واقعا سرگرم کننده به دلیل آن را فقط حملات ترس به مردم" وایزمن گفت. "و اگر شما می خواهید به اعتصاب ترس به مردم که هدف خود را برای این بیماری همه گیر است که با استفاده از پلت فرم خود را به اعتصاب ترس شما می توانید انجام این کار, اما من فکر می کنم وجود دارد بسیار بهتر روایت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب