'در هر خم': StandFor ایجاد ائتلاف بین فعالان در دانشگاه استنفورد

StandFor یک ائتلاف محور در ساختمان در جاده های بین عدالت حرکات در دانشگاه استنفورد برگزار شد افتتاحیه آن تاون

توسط NEWSSALAM در 26 خرداد 1399

StandFor یک ائتلاف محور در ساختمان در جاده های بین عدالت حرکات در دانشگاه استنفورد برگزار شد افتتاحیه آن تاون هال در روز پنج شنبه.

مجازی جمع آوری گرد هم آورده در حدود 100 استنفورد در مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارکنان و اعضای هیات علمی و فارغ التحصیلان در پی قتل جورج فلوید.

بسیاری از شرکت کنندگان قطع کرده و دندان های خود را در سازماندهی در حال حاضر مشغول به کار با سازمان از جمله فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد استنفورد همبستگی شبکه و نسل اول کم درآمد مشارکت. دیگران گفت: آنها به سازماندهی جامعه.

Tania Flores, یکی از سازمان دهندگان StandFor و یک سال اول دانشجوی دکتری مشغول به تحصیل آمریکای لاتین فرهنگ گفت: این تقاطع دقیقا چیزی است که StandFor با هدف تسهیل میکند.

"شگفت انگیز است وجود دارد سازماندهی و فعالیت های در حال وقوع در دانشگاه استنفورد را پردیس, اما ما اغلب نمی باید مکانیزمی برای آن را با هم" فلورس گفت.

دیوید Palumbo-لیو یکی دیگر از StandFor سازمان و یک استاد ادبیات تطبیقی گفت که فعالان در دانشگاه استنفورد ممکن است "به طور تصادفی برخورد هر یک از دیگر."

"StandFor یک زمین مشترک شبکه ای از همبستگی و حمایت متقابل و یادگیری," او گفت:. "ما معتقدیم بورس باید متصل به فعالیت مدنی و هدف است."

زمینه های مشترک

سالن شهر آغاز شد و با گوش دادن.

شرکت کنندگان sat — کاملا بیصدا — در زوم تماس گوش دادن به نینا سیمون تفسیر از "من آرزو می کنم من می دانستم که چگونه آن را احساس می شود رایگان است." بیلی تیلور اصلی فرهنگی touchstone از جنبش حقوق مدنی آمریکا اما سیمون را ضبط و از آن در آلبوم "ابریشم و روح" تعریف و آن را به یک تماس به صورت نژادی و عدالت است.

پس از آن سازمان به اشتراک گذاشته یک کلمه ابر ارزش هر فرد انتخاب شده بود به عنوان مهم به آنها در پیشبرد شدهاست.

فلورس مینماید که کلمه ابر بود و متعادل با هر دو deconstructive ارزش مانند لغو و ضد نژادپرستی و همچنین به عنوان سازنده آنهایی که مانند عدالت, عدالت و عشق است.

"ما نمی توانیم یک جنبش بدون دانستن آنچه که هستیم و آنچه ما در حال جایگزین کردن آن با" او گفت:.

یک دستور کار سیاسی و چشم انداز

Aryn فریزر و داناون هیکس شرکت رئیس جمهور از قانون انجمن دانشجویان (BLSA) و سال اول دانشجویان حقوق مشترک کار آنها مشغول شد و در کنار دیگر سیاه سازمان های دانشجویی در دانشگاه درخواست دانشگاه "به تجدید نظر همدستی با پلیس و خشونت دولتی."

بحث از خشونت پلیس و استنفورد را به همدستی در آن جدید نیستند به دانشگاه. دانش آموزان شده اند و تفکر بیشتر در مورد نقش پلیس در محوطه دانشگاه پس از رویت از طناب دار در سال گذشته است.

فریزر حمایت برای خلع سلاح از دانشگاه پلیس و "غیر نسبی" جایگزین هایی برای تماس با پلیس که نمی تشدید نابرابری اجتماعی موجود.

"نه تنها پلیس خشونت و به خصوص خشونت به جوامع به حاشیه رانده شده اما لزوما رسیدن به آنچه که ما فکر می کنم ما در حال درخواست برای زمانی که ما با پلیس تماس بگیرید," او گفت:. "آنها در حال رفتن هرگز برای پیدا کردن دوچرخه خود را که رفت از دست رفته شب گذشته اما آنها در حال رفتن به آزار و اذیت سیاه و قهوه ای و فقیر و 'مشکوک' مردم است."

شرکت کنندگان سپس تقسیم برک آوت گروه به بحث در مورد چگونه یک نژادی عدالت چارچوب کمک می کند تا هماهنگی گروه های حمایت; چگونه به ترکیب سیاه و همبستگی به کار سازمانی و چگونگی توسعه ملموس گام های بعدی به سمت بیرون ساختمان StandFor ائتلاف.

Palumbo-لیو گفت که او بیشتر شگفت زده چگونه تاون هال "به سرعت و محکم رسیده اجماع در مورد نه تنها ارزش های مشترک در سراسر سازمان ها و افراد بلکه در مورد آنچه که مردم معتقد بودند که فوری ترین مسئله به آدرس: ضد سیاه نژادپرستی است."

شرکت کنندگان ایده های شناور از جمله الزامی استنفورد اعضای جامعه را ضد نژادپرستانه آموزش و مانند آن برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با عنوان IX آموزش; ایجاد و دگرگونی سیاسی در آموزش و پرورش به "متناسب با این جهان جدید" و با استفاده از استنفورد روزانه مقالات برای ایجاد حافظه سازمانی برای تاریخی نژادپرستی و بی عدالتی.

قرار دادن در محل کار

چه می آید بعدی ؟ به Flores, کار سخت است.

خواسته روزانه هنگامی که او سازماندهی جامعه شروع به کار او اعتبار یک چند نسل خانوادگی میراث فعالیت: "من پدربزرگ و مادربزرگ هر دو تحصیل در مدارس شبانه روزی برای کودکان بومی در Wahaca کوه شد و اتحادیه سازمان در شهر مکزیک."

پدر و مادر خود نقل مکان کرد به چیکو کالیفرنیا و اصرار آنها صرف تابستان در مادربزرگش روستایی بومی ایجاد کرد. Flores,' آموزش و پرورش در مسابقه آگاهی نیز از تماشای مادر — لسلی لیتون '79, "زیبا بیدار سفید" — با او ارتباط برقرار بومی پدربزرگ و مادربزرگ.

"مادر من نشسته بود با جد بزرگ من برای ساعت" فلورس گفت. "به عنوان یک روزنامه نگار او را بشنوید و از او درخواست که چگونه به می گویند کلمات در Mixteco و رکورد او را."

این میراث است که پایه و اساس فلورس " کلمات در تاون هال: "ائتلاف ساختمان کار سخت است که نیاز ما بود و ما یک بازی است. من می دانم که همه ما امروز در اینجا به انجام این کار است."

در سالن شهر تا پایان Palumbo-لیو بر ائتلاف نیست به تنهایی ساخته شده است: "تمام نقطه پشت StandFor است به تکیه بر روی هر یک از دیگر."

تماس با یاسمین رفیعی در yrafiei 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن