نامه ای از نظرات ویراستاران: ما سرمقاله ارزش

در ماه گذشته ما نوشت که نقطه روزانه نظرات بخش است که به ارائه یک فروم برای استنفورد اعضای جامعه به بحث در مورد

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

در ماه گذشته ما نوشت که نقطه روزانه نظرات بخش است که به ارائه یک فروم برای استنفورد اعضای جامعه به بحث در مورد چه مسائل و چرا. به عنوان ما بیان شده و سپس ما متعهد به انتشار یک طیف وسیعی از نظرات و ما هرگز کاهش یک مقاله تنها به این دلیل که ما مخالف با آن موقعیت است. اما ما سرمقاله استانداردهای همچنین شامل تعهد به توجه و ارج نهادن به کرامت و انسانیت خود را از افراد و گروه ها را تشکیل می دهند که دانشگاه استنفورد جامعه است.

در ژوئن 19, ما دریافت یک op-ed که این استانداردها را برآورده. این op-ed ارائه شده توسط دانشگاه استنفورد کالج جمهوری خواهان و متعاقبا منتشر شده در فرم اصلاح شده در استنفورد بررسی پیشرفته ادعای نژادپرستانه و مغایر با ارزش است که ما در بخش نظرات و مقاله ما متعهد به حفظ. به عنوان یک نتیجه, ما در نهایت کاهش یافته و برای انتشار ارسال کنند.

ما ابراز تمایل به در نظر گرفتن یک نسخه اصلاح شده از op-ed. اما SCR بارها و بارها در پاسخ به ما تجدید نظر و پیشنهادات خود را با حداقل تغییرات است که موفق به نشانی روح از نگرانی های ما. به عنوان یک نتیجه, ما کاهش یافته است به جلو حرکت کند با انتشار ارسال کنند.

Op-ed در سوال تکرار اطلاعات غلط در مورد antifa و وضع بی اساس اتهامات تروریستی علیه معترضان. آن را تحریف خشونت آمیز شورش و غارت و پیشرفت یک نژادپرست روایت گسترده و unprompted تظاهرات خشونت بدون هیچ گونه اشاره ای به خشونت پلیس. آن را ممتاز پلیس حساب های بحث برانگیز موارد قانونی و بدون صلاحیت در زمانی که پلیس شهادت است که نشان داد که غیر قابل اعتماد و تبعیض آمیز.

ما در حال نوشتن این به ایجاد یک بیانیه روشن به دانشگاه استنفورد جامعه که بخش نظرات را نمی توان مورد استفاده برای ترویج دروغ و تبعیض آمیز پیام. ما را از انتشار بحث ها و نظرات است که ما اختلاف نظر دارند ، ما به دنبال تقویت گفتمان نه تنها در سراسر خطوط حزب اما از همه مهمتر در سراسر جوامع و ایدئولوژی است. اما ما نمی خواهد پلت فرم ضد سیاهی. ما را منتشر نمی نژادپرستی.

هر دو این بخش و کاغذ به عنوان یک کل باید اشتباهات در صدای ما و تکثير و داستان به ما است و باید پرداخت توجه کافی. این بیانیه بیانگر تعهد ما به رشد و بهبود است. ما کار خواهد کرد برای حفظ و تاکید مجدد بر پایه کرامت هر عضو از دانشگاه ما جامعه است. و این شروع می شود با آنچه که ما را منتشر نخواهد کرد.

کلر Dinshaw و آدریان لیو حجم 257 نظرات سردبیران
لیو Laniyan و Megha Parwani حجم 258 نظرات سردبیران

تماس با ما نظرات سردبیران در نظرات 'در' stanforddaily.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن