نامه ای به اعضای هیات علمی: 'انطباق دانش آموزان در زمان بحران و یا آیا شما و تجارت،'

به تازگی برخی از دانش آموزان خواسته من برای شروع یک درخواست برای دانشکده به ثبت نام در حمایت از دانش آموز خواس

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

به تازگی برخی از دانش آموزان خواسته من برای شروع یک درخواست برای دانشکده به ثبت نام در حمایت از دانش آموز خواسته برای اقامت. استدلال آنها املای اینجا. من عذرخواهی کرد و گفت که من به طور کامل شنود گذاشته. من می دانم که همکاران من هستند و همچنین. من تا به حال تنها به تازگی بینی خود را برای حمایت از قرارداد کارگران برای سوخت های فسیلی سرمایه گذاری و چیزهای دیگر و من احساس می کنم من می توانم یکی دیگر بپرسید نه در این مرحله در سه ماهه. در طول این همه گیر بسیاری از ارومیه گرفته شده در فوق العاده مهد کودک وظایف; برخی از آنها مراقبت از پدر و مادر سالمند. و همه ما همچنان به آموزش, توصیه, تلاش و تحقیق و خدمت در دانشگاه به کمیته. بنابراین من احساس می کنم من می توانید بپرسید آنها را به خواندن با دقت در نظر بگیرید و سپس امیدوارم نشانه ای دیگر درخواست. اما من امیدوارم که آنها را حداقل خواندن این op-ed به طور جدی.

این دانشگاه در حال حاضر خواسته دانشکده به فکر استرس است که دانش آموزان روبرو هستند و بسیاری احساس می کنید که درخواست های دانش آموزان در حال ساخت هستند بیش از حد. من را بخواهید همه ما به نظر بسیار متفاوت از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان باید به این موضوع با وجود این واقعیت است که ما همه در زندگی تحت همان شرایط تاریخی.

ما دانشکده آموزش افراد که ما از کارشناسی ارشد. ما باید تدریس این دوره ها که اغلب آن را احساس می کند مانند طبیعت دوم. ما با استفاده از همان یادداشت های ما اختصاص کتاب ها و مطالعات ما حتی ممکن است نویسنده یا کمک به. اجتماعی ما جهانی پر از همکار کارشناسان. ما در مورد این مسائل روان و به شدت به عنوان یک ماده از عادت و لذت. دانش آموزان ما را اشغال بسیار موقعیت های مختلف. در هر طبقه تک آنها را به چالش کشیده جذب و استاد ایده های جدید و مکالمات کشش منطقه راحتی خود را. کار ما این است که برای آموزش آنها قرار بگیرند. وجود نیروی کار در هر دو بخش اما یکی است که به طور قابل توجهی بیشتر نهفته بر رویدادهای جاری.

این همیشه مورد بوده است و شما ممکن است می گویند — ما دانش آموزان هم یک بار ما به دست آورد و آنچه ما را از طریق یک معامله بزرگ از زحمت و دردسر. من پاسخ — اما زمانی که ما انجام دادیم را نگاه جهان به عنوان آن را در حال حاضر ؟ ما در مواجهه با حواس او را پرت است که می تواند در هر راه مقایسه? من صحبت کردن در مورد شخصی خاص و چالش ها, من صحبت کردن در مورد جهان تاریخی چالش هایی که آنها در مجموع چهره بدون ایمنی net.

مهم نیست که چقدر ما حسادت جوان چگونه بسیاری از ما می خواهید به تغییر مکان با آنها و شروع به مبارزه برای شغل, فرصت های شغلی پایدار روابط در این لحظه و تحت این شرایط ؟

من شنیده ام که برخی می گویند که بدون توجه به آنچه ما باید وفادار به "رسالت آموزشی." اما آنچه که در واقع چیست ؟ استاد حقوق و یک بار به من گفت مهم ترین چیزی که مربی خود تا کنون به او گفت. مربی خود گفت: "به یاد داشته باشید این است که همیشه در مورد چیز دیگری است." که او به معنای این است که قانون این است که همیشه در مورد جهان نه تنها بازتابی از خود را. بنابراین بیش از حد برای آموزش و پرورش که آیا آن در علوم انسانی, علوم اجتماعی بنیادی و یا هر چیز دیگری. ما در درجه اول در شکل دادن به انسان و دانش بشر نه تبدیل حرفه ای و تغذیه نظم و انضباط. اگر ما حذف دنیوی بشر از جنبه های سازمانی ما دیگر آموزش ما به سادگی آموزش. ما آنها را می خواهید به دانستن همه چیز به ارزش دانستن در جهان است. و اگر جهان در حال فرو ریختن — از بیماری تغییر آب و هوا, کشنده, خشونت و نژاد پرستی و تخریب دموکراسی — آن خواهد بود وهم آور در واقع به عمل به طور معمول می گویند دانشجویان بدهکار بیشتر به "رسالت آموزشی" از آنها خود را به خطر حس انسانیت و آینده آن است. برخی از درس نمی آیند در 10 هفته افزایش است.

تا آنجا که ما را به وحشت انداخته خشونت است که ما قبل از دیدن ما امروز ما نیز برداشته شده توسط قابل توجه ملی و بین المللی تظاهرات, تظاهرات که نشان می دهد هیچ نشانه ای از تضعیف. اگر شما نگاه کنید که در راهپیمایی شما ببینید چند نسل و چند نژادی جمعیت. اما شما ممکن است ثبت نام در این واقعیت است که اکثریت قریب به اتفاق این راهپیمایی سازماندهی و رهبری افراد جوان است. تظاهرات در ماموریت در سان فرانسیسکو عمدتا ناشى از ماموریت بالا, دانش آموزان, افراد جوان را متقاعد خود را عمدتا "unwoke" پدر و مادر را به ایستادگی در vigils در شرق تگزاس و عکس های از دو دختر 14 ساله, سیاه, بالرین در مقابل یک نقاشی دیواری پر از میدان که در آن متفق مجسمه بود شده گرفته شده — توسط دولت — در حال حاضر یک تصویر نمادین. بسیاری از دانش آموزان دانشگاه استنفورد بوده است در خط مقدم چنین سازماندهی. آنها پرشور و خسته جسمی و عاطفی. اما آنها حق اولویت است. چرا منحرف کردن انرژی به نمرات اگر هیچ عملی ،

با وجود آنچه که من فقط استدلال من فرض بسیاری از استادان ممکن است می گویند بله, اما این است که در کنار نقطه. ممکن است برخی از کمک مالی است که شاید دانش آموزان سیاه پوست ممکن است داده می شود تسهیلات ویژه. که اولین واکنش من و در حالی که من هنوز هم می خواهید که من آمده ام به این دیدگاه که وجود دارد چیزی بزرگتر در خطر است. همه ما تجربه نژادپرستی. ما تجربه آن را در روش های بسیار متفاوت برای مطمئن شود, اما زمانی که سیاه و فقر و حبس و بیکاری وجود داشته باشد ما تمام پارچه های اجتماعی رنج می برد. ضد جرم و جنایت صورتحساب سیفون بودجه مورد نیاز و دور از مدارس و نژادپرستانه به اجرای قانون اقدامات عدم توجه به تنوع در دانشجویان و استادان ما را غارت از دانش مهم و خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید امتیاز به کل سیستم اجرای قانون است که به ما تکیه می کنند. همه ما رنج می برند که بسیار ایده عدالت نشان داده شده است به عنوان یک اسطوره است. بنابراین هر اخلاقی و معنوی فرد باید ثبت نام اثرات این اعتراضات در یک عميق و احشایی راه است.

یک نقطه نهایی — این اعتراضات نه تنها در مورد خشونت پلیس نسبت به مردم سیاه و سفید — آنها در مورد سفید برتری. آنها در مورد دیدن بقایای سفید supremacist تفکر در هر دو آشکار و پنهانی اشکال. درستی به نام گروه "که آموزش ما?" است و نه فقط صحبت کردن در مورد جمعیتی نمایندگی — آن است که صحبت کردن در مورد یک برنامه درسی که در آنها ظاهر نمی شود و یا به نظر می رسد تنها به عنوان پاورقی.

ما به طور فعال جذب نمایندگی از اقلیت به دانشگاه به "کمک" تجارب خود را. چه اتفاقی می افتد زمانی که از این تجارب شامل ترور عدم قطعیت و تروما? و برای من بزرگتر نقطه, نمی, آن را تنها عادلانه به اذعان فراتر از رضایت بخش ابتدایی که ما تصمیم به جایزه در طول زمان هنگامی که ما تا به حال "تنها" این بیماری همه گیر به فکر می کنم که ما نیاز به کار بیشتر در حال حاضر در صورت تشدید خشونت های پلیس و نظامی ما در خیابان های عمومی که در حال حاضر اعلام کرد "میدان جنگ" از "قیام" و تظاهرات مسالمت آمیز جدا-گاز کشته و ضرب و شتم را به یک عکس-op ممکن است برای رئیس جمهور ایالات متحده ؟

من از ترس است که در این استدلال در مورد "برگزاری به استانداردهای" و "عادلانه بودن" ما در حال نادیده گرفتن تصویر بزرگتر که من می خواهم استدلال می کنند ما نادیده گرفته اند در خطر است. نوشتن این op-ed شد حداقل من می تواند انجام دهد. چه می توانید انجام دهید به رسمیت شناختن چقدر عمیقا آنها را تحت تاثیر قرار?

تماس با دیوید Palumbo-لیو در palboliu 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب