نامه ای به جامعه: تابستان و تمام وقت, فرصت های شغلی

این COVID-19 همه گیر باعث شده است که بسیاری از تغییرات برای زندگی دانشجویی: از تغییر به یک چهارم از کلاس های آ

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

این COVID-19 همه گیر باعث شده است که بسیاری از تغییرات برای زندگی دانشجویی: از تغییر به یک چهارم از کلاس های آنلاین به reimagining کاملا متفاوت 2020-2021 سال تحصیلی پردیس زندگی بوده است و بی خانمان.

در علاوه بر این به دانشگاهی اختلالات اما یکی دیگر از چالش مهم دانش آموزان در حال دست و پنجه نرم کردن با یک ناپایدار بازار کار هر دو برای تابستان کارآموزی و شغل تمام وقت. شرکت در سراسر کشور به جمع ارائه می دهد و لغو برنامه های کارآموزی.

علوم انسانی و علوم مشاغل نیروی کار ایجاد شده برای کمک به بهتر آماده شدن دانش آموزان برای زندگی پس از دانشگاه استنفورد به تازگی متمرکز تلاش خود را در کمک به دانش آموزان دانشگاه استنفورد پیدا کارآموزی تابستان و شغل تمام وقت. متشکل از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان داوطلبان پدر و مادر, دانشگاه, دولت, دانشجو, نمایندگان و کارکنان از پل آموزش و پرورش جاه طلبی & کار معنی دار (پرتو) و انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه استانفورد (SAA) وظیفه نیروی متمرکز در درجه اول در مهار کمک استنفورد گسترده شبکه فارغ التحصیلان.

به عنوان یک نتیجه از این تلاش ما در حال حاضر ارائه شده بیش از 300 کارآموزی تابستان برای دانش آموزان دانشگاه استنفورد و تقریبا 150 ارسال نشده اند. جدید کارآموزی, مشاغل و پروژه فرصت های ارسال شده به دست دادن روزانه و صدها نفر بیشتر فارغ التحصیلان ارائه شده به ارائه مشاوره و مشاوره حرفه ای. ما درک چالش های کار در تابستان شکار حتی در زمان خوب و ما بسیار فروتن با گسترده نشان از دلسوزی و حمایت از دانشگاه استنفورد جامعه در طول این بسیار چالش برانگیز دوره است.

ما در حال نوشتن این نامه به برجسته برای دانش آموزان بسیاری از فرصت های شغلی ذکر شده در زیر. ما خلاصه شده زیر کارآموزی و آموزشی گزینه به شما کمک کنند:

  1. دنبال شغل و کارآموزی: فارغ التحصیلان منابع فرصت — مشاهده کار, کارآموزی و پروژه فرصت های ارسال شده توسط فارغ التحصیلان در دست دادن به عنوان به خوبی به عنوان در دسترس کار و کارآموزی پست در فارغ التحصیلان وب سایت های شرکت.
  1. ارتباط با فارغ التحصیلان و حرفه ای مربیان: دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان مشاوره — تماس با و یادگیری از فارغ التحصیلان از یک آرایه وسیعی از رشته ها و مشاغل.
  1. ساخت خود را در مهارت های حرفه ای: پرتو تابستان بوت کمپ — ثبت نام برای 6 هفته برنامه است که به شما کمک خواهد کرد ساخت مهارت های حرفه ای در مورد صنایع و نقش و ارتباط با کارفرمایان و فارغ التحصیلان در یک محیط حمایتی. بوت کمپ به روی همه باز است زمان استنفورد دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر و رایگان است.

این موارد منحصر به فرد هستند که در آنها بوده است منابع و ایجاد شده توسط فارغ التحصیلان و پدر و مادر که شخصا سرمایه گذاری در کمک به دانش آموزان دانشگاه استنفورد موفق شوند. ما دانش آموزان را تشویق به بررسی کارورزی و آموزشی فرصت ها اغلب به عنوان این لیست در حال رشد روزانه است.

ما می دانیم که آب و هوای فعلی اقتصادی ساخته شده است که پیدا کردن تابستان و شغل تمام وقت فوق العاده دشوار است اما ما امیدواریم که شما می توانید پیدا کردن فرصت های از بسیاری از منابع H&S نیروی کار ایجاد کمک کرده با کمک پرتو و SAA. ما شما را تشویق به کشف فرصت های موجود به شما در رسیدن به این شبکه و اتصال با گسترده تر استنفورد جامعه است.

— Cami Katz & الیزابت Lindqwister به نمایندگی از علوم انسانی و علوم مشاغل نیروی کار

تماس با Cami کاتز در camikatz 'در' stanford.edu و الیزابت Lindqwister در elindqw 'در' stanford.edu.

الیزابت Lindqwister روزانه است معاون سردبیر.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن