نامه به سردبیر: پاسخ به دین Satz

عزیز دین Satz, من خوشحالم که شما با استفاده از این وسیله ارتباطی به ذکر اقدامات انجام شده توسط دانشکده علوم ا

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

عزیز دین Satz,

من خوشحالم که شما با استفاده از این وسیله ارتباطی به ذکر اقدامات انجام شده توسط دانشکده علوم انسانی و علوم (H&S) و ادارات تلاش برای کمک به دانشجویان دکترا. با تشکر از شما برای اشاره این برای عموم مردم.

این اقدامات یک شروع خوب است اما آنها نمی تحقق نیازهای اساسی مانند تابستان و بودجه و بهداشت روانی.

H&S اجازه می دهد تا بخش اعتراف یک دانشجوی دکترای اگر آنها می تواند تضمین مالی برای پاییز زمستان و بهار چهارم. در حالی که برخی از بخش های ارائه برخی یا تمام تابستان بودجه چندین دانشجویان دکترا عدم تابستان بودجه هر سال است. چرا این قابل قبول ؟ در طول زمان عادی دانش آموزان پیدا کارآموزی, برنامه های تابستانی (آموزشی یا پژوهشی) و یا یک کار اما در این سال است به طور چشمگیری متفاوت است. این مدل از دکترا بودجه پافشاری کرده است و مشکلات آن باید مشخص شده (و نه ایجاد می شود) با این بیماری همه گیر. با برنامه های تابستانی لغو سراسر کشور شما می توانید تصور کنید که شدید استرس های مالی است که دانشجویان دکترا در مدرسه خود را در چند هفته.

استرس طول می کشد تلفات در بهره وری ما و ما را به خوبی بودن. ما مشتاقانه منتظر اخبار در مورد چگونه ما و دانشگاه و مدرسه و یا بخش به ما کمک خواهد کرد. من شخصا نکرده و کمک کرده و در عین حال من مطمئن هستم که بسیاری از دانش آموزان دیگر وضعیت مشابهی روبرو هستند. من خدا را شکر می دانیم که بخش ممکن است به ارائه برخی از تابستان پشتیبانی می کند اما ما هنوز هم نمی شنید چقدر ما دریافت خواهد کرد. کلی حس من این است که ما بخش ممکن است به ما کمک کند به زودی مدرسه را ایجاد چند فرصت های رقابتی برای فارغ التحصیلی دانشجویان دکترا و هیچ بودجه اختصاص داده خواهد شد در سطح دانشگاه برای کمک به دانشجویان دکترا. به همین دلیل من گفتم که این دانشگاه واکنش نشان داد "مجموع فقدان رهبری" از آنجا که تنها بخش (به واحدهای کوچکتر) کشش موجود خود بودجه برای کمک به دانش آموزان' از اساسی ترین نیاز دارد. به عنوان یک نتیجه, پشتیبانی محدود است. در مورد خاص جزئی تابستان بودجه تنها پشتیبانی ذکر شده در پاسخ شما که من (یک ششم-سال دانشجوی دکترا در H&S با موفقیت دفاع پایان نامه, فارغ التحصیل سال جاری) می توانید درخواست. من مشتاقانه منتظر به رقابتی فوق دکترا موقعیت که شما اشاره به, اما من تعجب می کنم اگر می توانید به ما بگویید که چگونه بسیاری از دانش آموزان به رقابت برای این چند موقعیت. همچنین چگونه خواهد H&S کمک به دانش آموزانی که معمولا نیاز به هفت یا هشت سال خود را به صورت کامل (Ph. D. s? پرسش های بسیاری باقی می ماند و دانشجویان دکترا می ترسم به تصور کنید که یک تابستان بدون بودجه کافی به این معنی خواهد شد.

اگر چه بار استرس زا هستند من احساس خوش بینانه به دلیل وجود راه حل های ملموس و بسیاری از مسائل مالی در طبیعت است. دانش آموزان می دانند که ادارات و مدارس در حال تلاش برای کمک به. اما من تعجب می کنم اگر کسی در این دانشگاه ما را متقاعد می تواند به رفع استرس های مالی از دانشجویان دکترا' شانه. اگر چنین شخصی وجود دارد, شما می دانید آنها. شما می توانید قهرمان ما و ما مدافع? ترس ما شده اند به طور کامل شنیده می شود و من امیدوارم که شما می توانید به ما کمک تقویت صدای ما.

صمیمانه

ایران R. روم
H&S دکتری



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب