نامه به سردبیر: پاسخ به دانشجوی تحصیلات تکمیلی پشتیبانی

به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی و علوم (H&S) من نوشتن برای تصحیح چند اشتباه در مقاله روزانه "'در مجموع ف

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی و علوم (H&S) من نوشتن برای تصحیح چند اشتباه در مقاله روزانه "'در مجموع فقدان رهبری': دانش آموزان گراد می گویند استنفورد ارائه ناکافی حمایت مالی میان همه گیر" در مارس 9. من آگاه هستم که روزانه به روز شده است در این مقاله پس از دریافت این نامه با اصلاحات.

در این دوره از قطعیت من درک می کنم که ما دانشجویان تحصیلات تکمیلی نگران بودجه خود را و آینده خود و این که این عدم اطمینان باعث شده است آنها اضافی استرس و اضطراب است. هسته ای به اولویت های ما است آموزش و پژوهش ماموریت ما دانشجویان تحصیلات تکمیلی مرکزی به آن است. مدرسه گرفته است تعدادی از مراحل را برای کاهش اختلال در تحقیقات خود و جستجوها در حالی که همچنین کار در محدودیت های مالی بحران در آورده با COVID-19 جهانی همه گیر.

آن مهم است به درک وجود دارد به طور گسترده ای متغیر منابع مالی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: به عنوان مثال ما در بخش علم که حدود 50 درصد از تمام دانشجویان دکترا در H&S پشتیبانی می شوند تا حد زیادی در کمک های مالی از دولت فدرال و دیگر منابع خارجی. در علوم انسانی ، هنر و علوم اجتماعی, دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا حد زیادی وابسته به دپارتمان یا دانشکده منابع مالی است. هر بخش نیاز به انعطاف پذیری برای تعیین استراتژی با این نسخهها کار بهترین برای حمایت از دانش آموزان خود را.

روزانه مقاله اشاره نمی کند سال اضافی از بودجه مدرسه ساخته شده است که ممکن است برای بخش برای ارائه به دانش آموزان که در حال ورود خود را در سال ششم از مطالعه دکترا در 2020-21 سال تحصیلی اگر چه این بودجه می آید در آینده هزینه کوچکتر تحصیلات تکمیلی گروه در چند سال آینده. علاوه بر این بخش های ما در حال بررسی آنها منابع محلی برای کمک به دانش آموزان با کمک های مالی که در آن آنها قادر به انجام این کار و همین مدرسه است که با بررسی منابع است که ما ممکن است قادر به استفاده از.

علاوه بر این مدرسه در حال کار بر روی تعدادی از طرح های دیگر که در مراحل اولیه. برای مثال ما خواهد بود با ایجاد رقابتی جدید فوق دکترا کمک هزینه های تحصیلی و lectureships که جزئیات آن اعلام خواهد شد هنگامی که ما واضح تر حس بودجه سال آینده است. ما انتظار داریم که قادر به ارائه حدود 30 موقعیت و امیدوارم بیشتر.

در ادامه, روزانه مقاله تحریف من هدایت پیشرفته به دانشجویان تحصیلات تکمیلی. من باید دانش آموزان را تشویق فراتر از 6 سال برای تکمیل مدارک تحصیلی خود را به منظور موقعیت خود را به عنوان نامزد قوی برای این رقابتی دکترا کمک هزینه تحصیلی lectureships و آموزش فرصت های که نیاز به یک Ph. D. این کاملا صریح و روشن در نامه ای به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که روزانه یک کپی. اما روزانه مقاله در سمت چپ این تصور که من در تلاش برای ارسال این دانش آموزان دور بی تفاوت نسبت به سرنوشت خود است که کاملا درست نیست.

ما دانشجویان تحصیلات تکمیلی آینده ما هستند و ما مراقبت عمیقا در مورد موفقیت خود را. اگر چه منابع ما بی نهایت نیست, حمایت از دانش آموزان ما یکی از اولویت های ما.

صمیمانه
دبرا Satz
رئیس دانشکده علوم انسانی و علوم



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن