نور AF: برداشت اول از Kenya Barris' Netflix طنزهای '#BlackAF'

به عنوان یک جهانی همه گیر باعث می شود نخ ریسی صدر از زندگی ما بی وقفه twirling تا برخی از نیروی طرفداران ما به

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

به عنوان یک جهانی همه گیر باعث می شود نخ ریسی صدر از زندگی ما بی وقفه twirling تا برخی از نیروی طرفداران ما به سمت دیگری جهت Kenya Barris orients ما با تمرکز بر چشم ما در سه ثابت: اصول انتخاب و colorism.

اگر شما فکر می کنم من فقط fudged استیو Covey, نقل قول, سپس شما تماشا نیست "#BlackAF." Barris گسترش می یابد — صبر مقعر بهتر است کلمه — Barris concaves به "Black-ish" جهان جدید Netflix در مورد طنزهای جدید پول سیاه مرور هر دو خانواده و سفید امریکا است. در تلاش برای عمل به عنوان تفسیر در مردان در هالیوود نشان می دهد نشان می دهد بیش از گفتن داستان در آن مصاحبه: آن نور AF. با پوست تیره بازیگران بر روی صفحه نمایش نشان می دهد که حتی زمانی که ما جشن می گیرند مردان سیاه و سفید در می آیند تا ما ترک پوست تیره زنان در پشت آنها.

اگر شما آشنایی با Barris کار و سپس شما می دانم که او با استفاده از هنر خود برای مقابله با مسائل اجتماعی. "#BlackAF" نمی ولگرد از چیزهای خوب; البته آن ارائه نمی دهد هر چیزی گواهی-تازه یا نه. جان کلام این است Kenya Barris' شخصیت معروف تلویزیون, نویسنده, فقط قطع یک معامله سودآور با Netflix برای تولید یک نمایش جدید (سمت راست پس هنوز Kenya Barris) و دختر خود را در فیلمبرداری یک فیلم مستند برای فیلم مدرسه. از پشت دوربین Drea (بازی های برگزار شده توسط Iman بارسون) قطاری خانواده بدون فیلتر. پدر تماس یکی از بچه ها تهت برای داشتن موهای بنفش, مامان تعطیل یک مشکل سفید لیبرال زن و شوهر با او خاتوله و مدرک حقوق و بچه ها توصیف پدر و مادر خود را به عنوان وحشتناک انسان در طی دوربین confessionals. در حالی که این نمایش طنز را فراهم می کند مخاطبان با بسیار مورد نیاز می خندد این روزها سخت به چشم پوشی از ادامه روند تنها, ریخته گری, نور پوست سیاه زنان برای بازیگران در رسانه ها.

کنیا را شکست قرارداد خود را با دیزنی ABC Studios در سال 2018 به دنبال سه سال 100 میلیون دلار در مقابله با Netflix با خلاق تر مجوز. به عنوان او کشیده پاهای خود را هنری و اصالت او را disappointedly کپی قدیمی خود گام و اشتباهات. آخرین سری بررسی موضوعات مشابه با خود را magnum opus, "Black-ish" نشان می دهد که همچنین به دنبال یک خانواده طبقه متوسط و به بررسی موضوعات مسابقه و امتیاز. با وجود #BlackAF الهام گرفته از زندگی واقعی خود را خانواده خود را بر روی صفحه نمایش کودکان به میزان قابل توجهی سبک تر در رنگ پوست است. شما می توانید نقاش لمس هالیوود, استفراغ کردن سیستم در سراسر صفحه نمایش. بحث در مورد سفید زل زل نگاه کردن.

در طول یک مصاحبه پادکست کنیا گفت که او درک ارزش این انتقاد در یک پادکست. نشان می دهد که بر اساس شخصی خود را روایت و به همین دلیل او سعی به تکرار آنچه که بچه های خود را می خواهم نگاه درون شخصیت زمینه.

"[رشیدا جونز] در حال پخش است یک نسخه از آن شخصیت" او گفت:. "بچه های من, آنچه که او و من می تواند تولید مانند کسانی که کودکان و نوجوانان که شگفت انگیز است."

او در زندگی واقعی همسر ادوارد رنگین کمان-Barris است که شبیه به رنگ رشیدا جونز هنوز زن و شوهر هنوز هم تولید می شود کودکان از فام های مختلف. داشتن یک عادلانه پدر و مادر نمی اطمینان حاصل شود که کودکان خود را خواهد بود عادلانه. در نگاه مشاهیر مانند لورا هاریر Kendra بیلی و یارا شهیدی که سفید و سیاه و سفید شناسایی پدر و مادر و همه دارای ویژگی های است که از نظر اجتماعی پذیرفته شده به عنوان "monoracially سیاه".

در سال گذشته کنیا نقل مکان کرد و گفتگو در اطراف colorism از اتاق نشیمن ما به شبکه های تلویزیونی در یک قسمت از "Black-ish" به نام "سیاه مثل ما." در حالی که این قسمت تمرکز تنش در اطراف نور-پوست در برابر تیره-پوست, پویا, آن موفق به کشف چگونه colorism تحت تاثیر قرار مردان متفاوت از زنان است.

با استانداردهای امروز آن را خوب برای یک مرد به پوست تیره. فرهنگ پاپ آسانسور تا ادریس البا, Michael B Jordan و چادویک Bosman و بداند آنها مطلوب است. اما اغلب وقتی که می آید به زنان برای به دست آوردن یک نقش بازیگران در نمایش آنها نیاز به تصویب کیسه کاغذ تست ، خود را به ما بدهد Zendayas خود Jadette اعتصاب Smiths خود را زو Saldanas! شما می توانید نگه دارید خود را Violas. سیاه و سفید کمدی مانند "Cosby Show" "همسر من و بچه ها", و, از اواخر سال, "Black-ish" بازی در درون این خطوط رنگی. نسل سیاه مردمی شدیم تا در این را نشان می دهد و درونی این مفهوم است که دختران باید افتخار به سیاه و سفید اما نه بیش از حد سیاه و سفید.

برای بسیاری از خلبان کنیا (شخصیت) اندیشد که آیا یا نه او را پانسمان برای مرد و باید حق خود اسراف پوشاک. برادلی کوپر "شاید آن زمان به اجازه راه مرگ" نقش او به عنوان عجایب "من یک راگون? آیا من نیاز به تغییر؟"

شاید کنیا. شاید.

با هالیوود دفاع باریک مفهوم تنوع آن را مهم تر از همیشه به مبارزه برای نمایندگی برای همه انواع و تمام سایه از زنان در مقابل و پشت دوربین است. حتی به عنوان تنوع در رسانه ها دستاوردهای بیشتر کشش تصویر تیره پوست سیاه زنان باقی می ماند استاتیک. در روح کنیا ،

Colorism. شرط بندی بر روی آن.

تماس با کریستین Delianne در delianne 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن