'کمی خدایان بزرگ فاصله

در صبح روز 4 ژوئن سال 1989 یک مرد و یک زن باردار می رسند در بیمارستان پکن. فلش رو به جلو برای nightfall: زن دا

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

در صبح روز 4 ژوئن سال 1989 یک مرد و یک زن باردار می رسند در بیمارستان پکن. فلش رو به جلو برای nightfall: زن داده است به هنگام تولد به یک دختر بچه و مرد ناپدید شده است. زن Su Lan درخشان فیزیکدان و برای خیلی از رمان او مرده است ساکن تنها خاطرات و نگرانی از کسانی که او را می دانستند.

منتشر شده ژانویه گذشته Meng jin's اولین رمان "کمی خدایان" شیفت به جلو و عقب در طول زمان — از یک دبیرستان در Hangzhou که در آن سو شبکه برای اولین بار ملاقات شوهرش Li Yongzong به شانگهای که در آن زن و شوهر زندگی می کردند به امریکا که در آن سو Lan مطرح دختر کوچولو, به روز در حال حاضر زمانی که Liya سفر چین در جستجوی پاسخ به او و مادرش گذشته است. آن است که عجیب و غریب برای یک شخصیت به مرکزی برای رمان که Su شبکه است به طوری کاملا محجبه روایت: زندگی خود را بازگو توسط یک چرخش بازیگران از کاراکتر ها — دختر سابق, شوهر, همسایه اش در شانگهای — اما هرگز توسط Su Lan خودش. حتی راه که او خطاب روایت است که سفت و ناآشنا — نام و نام خانوادگی فقط نام Su و نام Lan.

"کمی خدایان" آغاز می شود با این 1989 قتل عام میدان تیان آن من به پایان می رسد و نزدیک به 20 سال بعد, هر چند شاید از آن دقیق تر است و می گویند که Su Lan داستان به پایان می رسد با کشتار و که همه چیز پس از آن فقط یک prolongment که پایان دادن به.

اگر 4 ژوئن سال 1989 است که واقعا در آن سو Lan را روایت آغاز می شود و سپس "کمی خدایان" یک رمان enraptured توسط ارواح. بیست سال پس از Su Lan به هنگام تولد به Liya به تنهایی در پکن Su Lan ناگهان دور می گذرد و Liya بازگشت به شانگهای و پکن به شکار کردن بقایای زندگی او و مادرش. Yongzong که همسر خود را در روز Liya تولد در حال حاضر دارای یک همسر و یک دختر. در برخی خودسرانه روز Yongzong فکر می کند او می بیند یک جوان نسخه Su Lan ، به عنوان خواننده ما فکر می کنم او می بیند Liya هر چند ما نمی دانیم. در برخی خودسرانه روز Liya می ایستد در خارج یک مجتمع آپارتمانی و می بیند یک مرد که به نظر می رسد مانند پدرش ظهور با یک کودک خردسال هر چند هیچ کس در این رمان می توانید این تایید با قطعیت است. در پایان Yongzong و Liya هرگز ارز یک کلمه از مکالمه با وجود Liya فعال جستجو برای پدرش.

هر بخشی از Liya سفر از طریق چین خالی از سکنه است با: یک آپارتمان خالی در شانگهای با پدر و مادر خود را' پرتره مجموعه ای از نامه های رد و بدل شده توسط Su Lan و دبیرستان همکلاسی. هر کسی که برخورد Liya زده برای اولین بار توسط او چقدر به نظر می رسد مانند Su Lan. زو Wen Su Lan سابق همسایه در شانگهای در ابتدا معتقد است Liya به Su شبکه شبح و از دیدگاه او هر کلمه ای که Liya صحبت می کند رنگی است با شکنندگی و بی تفاوتی از فوت او ، و شاید اگر ما شروع در 4 ژوئن سال 1989 Liya چیزی بیش از یک اثر از مادر به همه کسانی که او را می دانستند.

اما اگر 4 ژوئن 1989 پایان واقعی از سو Lan داستان و سپس "کمی خدایان" است که یک داستان در مورد زمان و راه های معجزه آسا است که ما یاد بگیرند به سرپیچی از آن است.

"آیا شما باور دارید در زمان؟" Su Lan می پرسد یک پرستار پس از تولد او پدر و رها کردن ، "آیا شما بر این باورند که گذشته از دست رفته است و آینده هنوز وجود دارد؟"

زمانی که پرستار پاسخ مثبت Su Lan فریاد می زند. پرستار احساس, مجزا, "امروز, Su Lan شروع به مردن." این رمان پس از آن عقب به یک دبیرستان در Hangzhou که در آن Yongzong — ثروتمند مغرور اولین بار در کلاس — پیشی گرفته است در gaokao کالج معاینه توسط Su Lan — فقیر روستایی ناشناس. Yongzong بازگو به خواننده خود را در برخورد با سو Lan در پکن و بعد از آن زمانی که آنها ازدواج ناگهان و بی تفاوتی.

این دوره از سو Lan زندگی نازل شده است به خواننده تنها از طریق Liya را در گفتگو با Zhang, Bo, یک دوست مشترک از Yongzong و سو Lan, در حال حاضر روز. در واقع آن است که در این تغییر تنها زمان است که ما می بینیم Su Lan شخصیت در روشن ترین نور است. "شاید من نوعی که سزاوار بود با خاک مثل شما" Su Lan می گوید به Yongzong — چگونه ازدواج خود را آغاز کرد. به عنوان خواننده ما هرگز به طور مستقیم ببینید راه — دقیق دقیق راه — است که ازدواج خود را به پایان می رسد وجود دارد تنها سرنخ از زو ون دیدگاه او به عنوان شاهدان خود را افزایش استدلال در هفته منتهی به قتل عام میدان تیان آن من یا Yongzong خاطره را از راه او به در پکن.

حتی در پایان رمان من مطمئن هستم که من می خواهم می خواهم به دانستن Su Lan اگر من در سراسر آمد او در خیابان. من مطمئن هستم که او می خواهم می خواهم به می دانم که من هم — اگر او می خواهد در مورد مراقبت از او گمنامی اگر او خواهد بود و در همه وحشت زده شده توسط آن است. Jin's شخصیت ها را متقاعد اهمیت خود را در این طرح بزرگ از رمان. وجود دارد هیچ چیز پر اب و تاب و یا با شکوه مورد سو Lan به جز شاید که او می تواند امکان پذیر باشد کسی که من ممکن است راه رفتن گذشته در برخی از ناشناس خیابان کسی که من تشخیص ممکن است اما قبول نیست.

بدون در نظر گرفتن که در آن "کمی خدایان" واقعا به پایان می رسد و یا در شروع رمان بسته در دو مدار موازی: یکی به گذشته و به آینده. در گذشته Liya می رسد در او و مادرش زادگاه در دنگینگ و دیدار مادر بزرگ او برای اولین بار. مادر بزرگ او بلافاصله به رسمیت می شناسد Liya به عنوان یک تصویر از سو Lan و هم آنها نور بخور برای سو Lan. در آینده Su Lan خاکستر در حال سرقت از Liya توسط یک دزد. Su شبکه باقی مانده است — نه تنها خاکستر اما مجموعه ای از نامه های او و عکس — در نهایت در یک محل دفن زباله یک واقعیت است که هیچ کس در این روایت به نظر می رسد به درک.

بسیار کمی وجود دارد که غم انگیز است در مورد این محل استراحت نهایی: "کمی خدایان" یک رمان است که بی پرده با آن غم و اندوه و امید خود را. Jin رمان به پایان می رسد و بدون احساسات صرفه جویی برای Liya نوع مناقصه خوش بینی. در هواپیما سوار شدن به امریکا, Liya تصور پرواز با مادرش به آمریکا برای اولین بار و گوش دادن به سو Lan حدس و گمان در مورد زمان:

"تصور کنید که دو نفر شروع در همان نقطه در فضا-زمان به پرواز در اطراف این حوزه در جهت مخالف: یک سفر در جهت آینده دیگر در جهت از گذشته است. درست مثل افرادی که در دایره زمین این مسافران در نهایت برخورد می کنند."

و فقط می خواهم که "کمی خدایان" ما را با Liya معجزه آسا غیر ممکن است داستان یک آغاز است.

تماس با لیلی ژو در lilyzhou 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب