لیگ کوچک بیس بال به سر در Escambia County — منهای بالا سپاس و handshakes

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 14 سال 2020لیگ کوچک بیس بال است به رزومه در Escambia C

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

لیگ کوچک بیس بال است به رزومه در Escambia County میان بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان برخی از لیگ های آماده برای شروع شیوه های هفته آینده.

Escambia County تصویب جوانان بیس بال و سافت بال به سر در شهرستان پارک ها به عنوان به زودی به عنوان ممکن است 4 اما بسیاری از لیگ ها نیاز به زمان برای سازماندهی و شکل و خارج چگونه به رزومه های مناسب اجتماعی فاصله در محل County Parks and Recreation مدیر مایکل رودز گفت.

"این خیلی آسان تر به فاصله اجتماعی بیس بال و سافتبال (persian) tee-توپ و بهار-نوع ورزش به جای فهرستی از 35 تا 40 در فوتبال" رودز گفت. "ما هنوز به آن نقطه هنوز و نمی نمیفهمد چگونه فوتبال را حرکت رو به جلو است. من مطمئن هستم که آن را به جلو حرکت خواهد کرد اما در حال حاضر ما فقط متمرکز از طریق گرفتن بهار و تابستان ورزش است."

فرماندار در ورزش: DeSantis می خواهد به لغو محدودیت اجازه می دهد تا تیم های ورزشی به بازی دوباره

بازگشایی مراقبت های پزشکی: Pensacola بیمارستان تعادل COVID-19 و روزمره مراقبت های بهداشتی به عنوان فلوریدا شروع بازگشایی

قلعه Pickens بازگشایی: جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا را بازگشایی فورت Pickens در روز شنبه

لیگ های مختلف هر اجرا شده توسط سازمان های مختلف استفاده از county parks به بازی بیس بال و رودز گفت: در بحث با کسانی که در لیگ حدود 75% تا 85% از کودکان در حال بازگشت به بازی در تابستان.

در حالی که این شهرستان باز است, پارک ها به لیگ کوچک بیس بال شهر Pensacola برگزار کرده است در ساخت یک شبیه حرکت می کند. اما Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: در طول یک Facebook Live پرسش و پاسخ جلسه که او امیدوار است لیگ کوچک بیس بال خواهد بود قادر به ادامه در این شهرستان به عنوان به زودی به عنوان ممکن است 30.

"ما دوست دارم به بچه های ژوئن-ژوئیه در فصل بیس بال, اما ما نمی خواهیم به آن را انجام دهد اگر آن را امن نیست" رابینسون گفت. "من معتقدم که توسط 30th ممکن است ما اطلاعات کافی برای درک آنچه باز انجام داده است."

برای county لیگ رودز گفت: بیشتر نمی شروع بازی تا ماه ژوئن اما بسیاری از آنها شروع جلسات تمرین به محض دوشنبه.

لیگ می آیند تا با اجتماعی فاصله دستورالعمل

شهرستان کار کرده با لیگ به آمده تا با دستورالعمل که شامل پخش كردن, بازیکنان و نه تجمع در ستاره شرق, مطابق با اصول بهداشتی هر مشترک تجهیزات پس از هر بار استفاده از هر بازیکن آوردن آب خود را به جای داشتن یک تیم کولر و بدون بالا و سپاس.

"ما قصد داریم برای ایجاد یک کمی نوک کلاه به جای بالا سپاس," رودز گفت. "در پایان تمرین شما همیشه استفاده می شود برای دیدن بچه ها و شکستن آن را در اجتماع افراد یک تیم و یا هر چیز دیگری. نمی تواند انجام دهد که در این سال. اجازه دهید فقط به کمی هورا کمی نوک کلاه و رفتن از وجود دارد."

این Perdido خلیج ورزش جوانان انجمن که نقش بازی در غرب, Escambia County مجموعه ورزشی پرسید شهرستان به حذف حقه در آن پارک زمینه اجازه می دهد تا پدر و مادر برای آوردن صندلی و گسترش به نگه داشتن شش پا از فاصله از گروه های دیگر.

کریگ دالتون رئیس Perdido خلیج ورزش جوانان انجمن که یک سازمان داوطلبانه است که با حقه برداشته ترویج اجتماعی فاصله آسان تر می شود.

"این سخت است برای ترویج اجتماعی فاصله با حقه," دالتون گفت. "پس پدر و مادر را تشویق به آوردن صندلی چمن و سپس خود را تنظیم فاصله خود را با چمن و صندلی. و حذف حقه می دهد مقدار زیادی از فضای برای تماشای یک مسابقه."

'هیجان واقعی در مورد بازی بیس بال تابستان'

دالتون آغاز شده که داوطلبانه با این سازمان از 15 سال پیش وقتی که فرزند او کمی بازی لیگ برتر گفت: در لیگ حدود 85 درصد از حدود 400 کودکانی که امضا شد تا در زمستان بیس بال و سافت بال در حال بازگشت به بازی.

"پدر و مادر خوشحال هستند که ما در حال تلاش برای از سرگیری بهترین ما می تواند تحت شرایطی ما" دالتون گفت.

در حالی که برخی از این ممکن است به دلیل coronavirus دالتون گفت: بسیاری از خانواده هایی که بازی در لیگ هستند خانواده های نظامی که اغلب به صورت انتقال سفارشات در ماه ژوئن.

"من به شما بگویم وجود دارد هیجان واقعی در مورد بازی تابستان بازی بیس بال" دالتون گفت. "در شبهای تابستان که شده است انجام می شود در یک مدت زمان طولانی. به طور معمول فصل اجرا می شود از ماه مارس تا پایان ماه مه. و در حال حاضر ما نوع رفتن به مدرسه و بازی بیس بال تابستان."

مانند سایر لیگ ها در شهرستان Perdido لیگ خلیج اتحاد برقرار دستورالعمل مانند هر مربی انجام یک مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری COVID-19 پرسشنامه برای هر یک از بازیکنان قبل از هر جلسه تمرین و بازی اجباری شستن دست قبل از هر تمرین یک بازی مطابق با اصول بهداشتی هر مشترک تجهیزات پس از هر بار استفاده و هیچ تیم handshakes.

"شما صرف سال آموزش کودکان خوب ورزشکاری و تشویق هم تیمی های خود را," دالتون گفت. "و به طور معمول که از طریق دست دادن و بالا و سپاس پس از آن احتمالا کمی عجیب و غریب در ابتدا برای انجام این کار نیست. اما یک چیز است که ما در حال توضیح به مربیان مهم است که آنها نمی تواند انجام شود که حداقل در این فصل بهار."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن