Locklin فناوری, راه اندازی, رایگان 30 روز pipefitting و HVAC برنامه های صدور گواهینامه

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 26, 2020Locklin دانشکده فنی در می

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

Locklin دانشکده فنی در میلتون ارائه می شود رایگان و سریع-دنبال آموزش در تهویه مطبوع و pipefitting با استفاده از $182,000 پیروزی عطا کند.

این دوره آغاز خواهد شد ژوئیه 4 و اجرا به طور متناوب از طریق دسامبر. شرکت کنندگان که تکمیل این برنامه می توانید کسب درآمد صنعت گواهی در عنوان کمی تا 30 روز و رفتن به طور مستقیم به حرفه ساخت شروع و دستمزد از 14 دلار در ساعت به بالا.

"ما در حال تمرکز به طور خاص در برخی از گواهینامه است که به شدت مورد نیاز در حال حاضر در خارج وجود دارد در صنعت, به طوری که آنها می تواند ما را ترک ظرف 30 روز و مستقیما به کار" گفت: Locklin اصلی ماریا LaDouceur.

پیروزی سواحل خلیج فارس — بدن وظیفه توزیع 1.5 میلیارد دلار نشت نفت BP حل و فصل در میان هشت نهفته فلوریدا, شهرستان — اختصاص مبلغ 1 میلیون دلار برای پیگیری سریع کار برنامه های آموزشی.

مقامات دولتی پیش بینی دولت فدرال سعی خواهد کرد به kickstart این COVID-19-متوقف اقتصاد با یک محرک لایحه بودجه دولت در سطح پروژه های زیربنایی. پیروزی می خواهد به آموزش کارگران در دست را در آن شغل است.

LaDouceur گفت Locklin متمرکز pipefitting و تهویه مطبوع به خاطر این زمینه تا به حال محدود نیروی کار ماهر در منطقه ما بود که تشدید طوفان مایکل.

بیشتر: پیروزی سواحل خلیج فارس به تصویب اولیه برای 1 میلیون دلار از صندوق برای آموزش کارگران در پاسخ به کروناویروس

"با پیگیری سریع برنامه خواهیم بود و آوردن دانش آموزان جدید و آموزش آنها در حدود 150 ساعت که حدود 30 روز اگر آنها در پنج ساعت در روز" LaDouceur گفت.

این pipefitting برنامه با نام تجاری جدید برای کالج.

Locklin یک موجود تهویه مطبوع برنامه کارآموزی بنابراین به سرعت در مسیر شرکت کنندگان در دوره می توانید درآمد خود را به گواهینامه رفتن به محل کار در حالی که در ادامه مطالعات خود را در شب و در نهایت کسب درآمد اضافی گواهینامه برای کمک به حفظ مهارت های خود را و درآمد در حال رشد LaDoucer گفت.

مدیر گفت که اگر چه این برنامه است شتاب دانش آموزان را هنوز دریافت آموزش با کیفیت مورد نیاز برای موفقیت در این زمینه است.

"از آن $182,000 ما در حال گرفتن $20,000 به جلو و سپس تمام $162,000 که سمت چپ در این است که همه بر اساس عملکرد دانش آموزان در برنامه و آنها را به دست آوردن گواهی نامه های که مورد نیاز هستند" LaDoucer گفت.

بودجه به اندازه کافی به صندوق های آموزشی برای 30 دانش آموزان است. اگر چه فضا محدود است ثبت نام باز است برای هر کسی که می خواهد به اعمال می شود.

"هر کسی در خارج وجود دارد در زمینه ساخت و ساز است که می خواهد به سعی کنید چیزی متفاوت آنها قطعا بزرگ نامزدهای این برنامه اما واقعا شما می توانید آمده با هیچ موجود مهارت در همه" LaDoucer گفت. "این چیزی است که این برنامه همه چیز در مورد. ما قصد داریم به شما برخی از اساسی ورود به سطح مهارت های شما در خارج وجود دارد و شما یک کار است."

آموزش آغاز خواهد شد با 10 فرد pipefitting برنامه در حال اجرا جولای 1-31.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام برای برنامه تماس (850) 983-5700 ext. 207 یا (850) 463-0020.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن