سرخ لاک پشت دریایی لانه مختل انسان در نابارا, ساحل, FWC بررسی

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:31 PM EDT Jul 9, 2020انسان را به نظر می رسد عمدا آشفته یک لاک پ

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

انسان را به نظر می رسد عمدا آشفته یک لاک پشت دریایی سرخ لانه بود که صبح روز چهارشنبه در پایان غرب از نابارا ساحل.

نابارا, ساحل, دریا, لاک پشت پاترول اعضای تیم پیدا لانه درست قبل از سپیده دم روز شنبه, طولانی نیست پس از لانه گذاشته شد حدود 9 یا 10 p. m. روز شنبه.

جیم هلمز, یک عضو از گشت تیم روز پنجشنبه گفت که آن را به نظر می رسد مردم در حال تماشا لاک پشت دریایی ذخیره کردن تخم مرغ خود را و سپس اقدام به حفاری در لانه.

"ما آن را در بر داشت. او انجام یک کار خوب. او رفت و در ساحل تا بر روی بالای تپه تا تخم مرغ می میرم محافظت از هر طوفان" هولمز گفت. "زمانی که من وجود دارد, من متوجه کسی شده بود حفاری در لانه. وجود دارد ردپای همه اطراف آن است."

هلمز طناب کردن لانه و به نام فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون. FWC سخنگوی Bekah Nelson تایید این حادثه در دست بررسی است و گفت: هر کسی با اطلاعات باید تماس بگیرید حیات وحش هشدار تدریس خصوصی در 888-404-3922.

هلمز بوده است در دریای لاک پشت پاترول حدود 15 سال و تنها به خاطر یک زمان دیگر انسان عمدا آسیب یک لاک پشت دریایی لانه. او گفت: حدود 10 سال پیش از آن به نظر می رسد مردم به حال یک تخم مرغ مبارزه برنده نابارا ساحل.

"این بسیار ناراحت کننده برای ما. لاک پشت های دریایی هستند یا در معرض خطر و یا در معرض تهدید و آنها نقش حیاتی در اکوسیستم های ما از ما اقیانوس" هولمز گفت.

هلمز گفت که او نمی تواند تصور کنید که چرا کسی که حفاری در اطراف لانه به ویژه به دلیل آن را غیر قانونی است به برهم زدن یک لاک پشت دریایی لانه.

"آن را صبر کنید و ببینید. ما نمی حفاری را به لانه برای دیدن اگر آنها آسیب دیده هر چیزی. ما فقط پوشش آن را به عقب و ما به امید بهترین ها" هولمز گفت. "در این زمان ما فقط نمی دانم وضعیت لانه."

بیشتر حیات وحش پوشش

بیشتر رؤیت: 'این یک دید به ببین:' گاو دریایی رؤیت در اطراف Pensacola Beach بیشتر رایج

لانه را از دست داد: دو لاک پشت دریایی لانه در Pensacola Beach نژاد های آخر هفته آب و هوا

پرندگان آسیب: اکثر shorebird لانه در پنساکولا ساحل گمشده در طوفان گرمسیری کریستبل

جنیفر Polus مدیر اجرایی نابارا, ساحل, دریا, لاک پشت مرکز حفاظت از محیط زیست گفت: آشفته لانه پنجم لانه یافت تا کنون در این فصل در نورر ساحل.

او گفت: این مرکز نمی دانم که آیا تخم مرغ در آشفته لانه آسیب دیده بودند تا تخم مرغ یا تخم یا رسیدن به یک نقطه در زمان هنگامی که FWC مقررات اجازه می دهد تا کاربران در نهایت به بررسی لانه.

"لاک پشت دریایی تخم مرغ بسیار ظریف هستند بنابراین هر نوع حفاری و یا اختلال در لانه می توانید تاثیر آن تخم مرغ" Polus گفت. "از آنجا که تخم مرغ آنها بسیار نرم است. آنها نوع چرمی به طوری که آنها در حال محافظت نمی خواهم مردم فکر می کنم یک تخم مرغ معمولی است. به طوری که نوع حفاری در آن وجود دارد می تواند مختل توسعه جنین."

Polus گفت: اگر تخم مرغ شد و آسیب آن می تواند تاثیر بر نسل از لاک پشت های دریایی چون تا چند زنده ماندن به بزرگسالی است. حتی پس از آن طول می کشد تا 25 به 30 سال قبل از یک لاک پشت دریایی می تواند همسر و لانه.

"گرفتن آن تخم مرغ با خیال راحت تخم و کسانی که hatchlings به آب است, اولین گام بلند و طولانی جاده ای که آنها را به قبل از آنها می توانند تولید مثل دوباره" Polus گفت.

چگونه برای کمک به

وجود دارد تعدادی از راه های عمومی می تواند کمک به لاک پشت های دریایی در طول تودرتو فصل از جمله اقامت در خارج تودرتو زن لاک پشت را در خط دید.

Polus گفت: این مهم به ترک ساحل, تمیز, صاف, و, تیره, معنی ساحل را برانگیخت باید انتخاب کنید تا وسایل خود را پر کنید در هر سوراخ در شن و ماسه و خاموش کردن چراغ فلش که اشتباه و یا ترساندن لاک پشت های دریایی.

"آنها می خواهیم آن چراغ و آن را به عنوان یک تهدید و آن را نتیجه کاذب در خزیدن. و یا اگر او اقدام به لانه چندین بار او را در واقع رها کردن کلاچ از تخم مرغ در اقیانوس در خلیج فارس و آن را تبدیل به عملی," Polus گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن