عشق همسایه تو و عشق کشور - پوشیدن ماسک! Guestview

نظرمایک Mozur مهمان نویسمنتشر شده 8:44 AM EDT Jul 8, 2020Coronavirus همه گیر شده است بزرگ و غم انگیز چالش برای

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

نظر

Coronavirus همه گیر شده است بزرگ و غم انگیز چالش برای کشور است.

به عنوان ما به تازگی جشن ژوئیه 4 تعطیلات بیش از 2.6 میلیون آمریکایی در حال آلوده 128,024 فوت کرده اند اقتصاد سرسام آور است و ما قد بین المللی تا حد زیادی کاهش یافته است. تعداد فزاینده ای از جدید Covid-19 نقاط شامل تمام مناطق شهری از فلوریدا و به طور فزاینده ای Pensacola که در آن بر اساس سرانه coronavirus بروز این است که شروع به نگاه مانند بحران زده میامی/Dade.

این کشور در نهایت انجام شده با دیر توجیهی ملی خودآزمایی نژاد برده داری و نیروی بیش از حد در انجام ندادی.

به عنوان ما را در مقابله با این بی سابقه سلامت اقتصادی و اجتماعی بحران ما باید نگاه به درون با اصل احتیاط به یادگیری از درد و مداوم تجربه می کنند. ما نیاز به درک که در آن ما سیاست های سازه و رهبران اجازه دهید ما به پایین که در آن ما می توانیم بهتر انجام دهید و از کجا و چه چیزهایی باید تغییر خوب از کشور و همه آمریکایی ها.

ما نیاز به اطمینان حاصل شود که ایالات متحده ظهور از این بحران به عنوان یک بهتر و بیشتر فقط عادلانه و پایدار کشور است.

میلتون نمی خرد شدن: میلتون شرکت تا ضد ماسک موضع با رد قطعنامه را تشویق به پوشیدن ماسک

میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را: میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را در برابر COVID-19; خانواده التماس مردم را به پوشیدن ماسک

که در آن برای شروع ؟ با شناخت که مجدد اقتصادی و سلامت اجتماعی بستگی به غلبه بر این بیماری همه گیر و غلبه بر این بیماری همه گیر بستگی به آمریکایی ها با پوشیدن ماسک.

یک حقیقت انکار ناپذیر: coronavirus بحران تاثیر می گذارد کمتر مزایای همکار آمریکایی ها بسیاری از میلیون ها نفر از افرادی که مشاغل از دست رفته و یا زنده به چک چک مردم با حداقل یا بدون پس انداز بسیاری از بدون پرداخت, ترک, بیمه سلامت یا مزایای مالی از مالکیت خانه.

به صورت محلی به عنوان گزارش در مجله اخبار (2020 آلیس گزارش) قبل از همه گیر آمار 34 درصد از Escambia County و 24 درصد از سانتا رزا ساکنان شهرستان – برخی از 150,000 نفر-سقوط در این گروه درآمد کمتر از هزینه های اساسی زندگی برای این منطقه است. این اعضای جامعه ما قطعا با مشکلات بیشتر در حال حاضر و به شدت نیاز به اقتصاد به بهبود می یابند.

مقامات بهداشت عمومی در ابتدا عنوان کلی استفاده از ماسک به دلیل خط مقدم پزشکی کارگران و اولین پاسخ دهندگان بودند کافی محافظت می شود. اما پیام خود را پس از شده است ثابت و روشن است: یک ماسک برای محافظت از شما عزیزان و دوستان و همکاران و دیگران و در نهایت خود و کشور است.

مدارس پس از COVID: ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

ماسک?: Pensacola اجباری ماسک فرمان در حال حاضر حمل پتانسیل برای جریمه

اما خورنده سیاسی ذکراست در پاسخ به بحران اریب پیام. در ابتدا برخی از قدرت متهم صادقانه منتقدان سیاسی بحران است. آن را در واقع کسانی که با رهبری مسئولیت که همه گیر و با پوشیدن ماسک -- به یک "ما در برابر آنها" مسئله سیاسی است. در انجام این کار آنها عجله گسترش ویروس هستند و به تأخیر انداختن ملت را بازیابی.

مرحله بندی صرفا سیاسی, تجمع هزاران نفر بدون ماسک مورد نیاز خود را بیشتر تایید می کند عمدی بی توجهی به مردم را به خوبی بودن.

به همین دلیل بسیاری از افراد مطلع و کمتر مطلع و حاضر به نشان دادن نگرانی اساسی برای کشور خود و برای همکار آمریکایی ها غیر قابل درک است. به ادعای disingenuously که احتیاط از یک ماسک در نقض آزادی های شخصی نمی تواند بیشتر خودخواه و جالب اینجاست که unpatriotic.

دیگر همه گیر همچنان در مکان عمومی, بهداشت عدم قطعیت مانع خواهد شد و توخالی اقتصاد و دیگر همه ما و به خصوص "چک چک" میلیون ها نفر در سراسر کشور -- مبارزه خواهد کرد و رنج می برند. به جای انتقال جدی رهبری و ارائه یک مثال درخشان به جهان ما فرو رفته در مدیریت ضعیف همه گیر با بیمارستان های ما به طور فزاینده ای غرق شده است.

مشترک نجابت سطح این ضد ماسک نگرش درگیری با ساده کتاب مقدس ماکسیم از "عشق همسایه تو" و آن را به طور جدی تایید شانس ما برای به دست آوردن ما جای پا به عنوان یک جامعه و ملت و رهبر بین المللی.

امیدوارم رهبران ما و ما به عنوان رای دهندگان را سخت نگاه در دولت ملی و تجارب از این ماه گذشته و گرد هم می آیند برای کار به سمت معقول منسجم و موثر مشترک راه رو به جلو است.

در ضمن عشق همسایه تو و عشق تو کشور; پوشیدن ماسک. یک مشکل کوچک اما مفید حرکت به هموطنان آمریکایی.

مایک Mozur ساکن بیشتر Pensacola منطقه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن