لوکس خانه اسکله نزدیک به پنساکولا باشگاه های کشور و در مرکز شهر | ملک داغ

فیلیپ Makselan Pensacola خانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 26, 2020این چهار اتاق خواب, چهار-حمام (س

توسط NEWSSALAM در 5 مرداد 1399

این چهار اتاق خواب, چهار-حمام (سه کامل/نیم) خانه ساخته شده با ساز محلی جنوبی ساخت و ساز با توجه استثنایی به جزئیات است. محل اقامت واقع شده است در نزدیکی Pensacola باشگاه های کشور است و تنها چند دقیقه از مرکز شهر و Pensacola Naval Air Station. این ویژگی از 4200 متر مربع از فضای زندگی با باز کردن مناطق زندگی رسمی فضای غذاخوری به یک آشپز و آشپزخانه و آرامش بخش ایوان مشرف Escambia بای.

پس از ورود در خانه با شکوه سبز و گل های فصلی و ورود از طریق سفارشی چوب ماهون درب شما را درک اجرایی و لوکس قرار ملاقات.

"زیبایی صفحه اصلی نمایش داده می شود توسط یک تعادل کامل بین سنت جنوب مانند تاج قالب طول و سفارشی گاز شومینه مدرن و پس از اتمام مشخصه های اخیر ساخت مانند تراورتن طبقه و سفارشی فرفورژه نرده که قاب پله و داستان دوم را نادیده می گیرند می گوید:" کارگزار املاک و مستغلات لری کوهن.

ترکیب رسمی منطقه ناهار خوری و زندگی در منطقه مرکز اقامت و مطمئن شوید که به وای مهمانان. فضای زندگی ویژگی های سفارشی شومینه های قوی سقف و دیوار شیشه ای درب های فرانسوی مشرف به خلیج. رسمی غذاخوری امکانات پایین سقف و ستون ورود ایجاد یک جداگانه اما فضای باز.

آشپزخانه ویژگی های سفارشی cabinetry کانتر گرانیت سنگ مرمر جزیره و مجهز به امکانات لوکس از جمله گاز در یک محدوده و دو ماشین ظرفشویی. مجاور صبحانه قطعه زمین پیش امده است که مناسب برای بازی های گاه به وعده های غذایی با یک مجاور نشسته منطقه مشرف Pensacola بای. یک پنجره به زندگی در منطقه اجازه می دهد تا شما به راحتی نوشابه خدمت به خانواده و دوستان در حالی که دسترسی مستقیم به bayfront بالکن ایجاد یک ترکیب کامل از محیط داخلی و فضای باز گزینه های سرگرم کننده.

بیشتر داغ خواص

سطح زیرکشت و حفظ حریم خصوصی وجود دارد در اردوگاه صفحه اصلی

بازسازی مرکز شهر خانه دودی تاریخی جذابیت مدرن احساسات

خانه در قلب خلیج فارس نسیم ارائه می دهد آسایش و حریم خصوصی و راحتی

گسترده کارشناسی ارشد مجموعه واقع در طبقه اول مشرف به آب و فراوان ارائه می دهد حفظ حریم خصوصی برای صاحب خانه. اتاق خواب استاد ارائه می دهد دسترسی مستقیم به اسکله بالکن اجازه می دهد صاحب خانه برای لذت بردن از پله در هوای تازه و بدون نیاز به گذشتن از مناطق دیگر از خانه. En-مجموعه حمام آبگرم و گریز با آرامش وان بزرگ پیاده روی در حمام و فراوان غرور فضا. علاوه بر این شما می توانید دسترسی به استاد حمام از اتاق نشیمن را با "یک درب مخفی مبدل به عنوان یک قفسه کتاب برای دسترسی سریع و آسان می گوید:" کوهن.

سه اضافی در اتاق خواب قرار دارد در سطح دوم; دو متصل هستند توسط Jack n Jill, حمام, که, کامل, برای, خانواده, زندگی, در حالی که دیگر خود را حمام و استثنایی است برای بازدید مهمانان.

صاحبخانه و مهمانان عشق ورزیدن تحت پوشش ایوان و در طول روز و شب با آن منظره views. وعده های غذایی خارج از منزل را خنک اسکله نسیم جنوبی با قرار گرفتن در معرض.

علاوه بر این خانه های لوکس شامل دو آبگرمکن tankless, Anderson, تاثیر درب و پنجره اتاق زیر شیروانی به پایان رسید با اسپری فوم, هوای آزاد, دوش, خانه تمام دستگاه رطوبت زا و خانه ژنراتور.

با محل آن در پنساکولا باشگاه های کشور در محله گلف و علاقه مندان به آب را درست در صفحه اصلی. یک اسکله خصوصی می تواند ساخته شود به طور مستقیم در پشت خانه خود را و شما می تواند در آب و رهبری به خلیج فارس و ساحل در هیچ زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن